Oznámenie 20524 - WNT

Obsah

20524 - WNT
Vestník č. 117/2023 - 15.06.2023

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Obec Drahňov
IČO: 00331503
Drahňov 154, 07674 Drahňov
Slovensko
Kontaktná osoba: Tibor Jasovsky
Telefón: +421 566395388
Email: obecdrahnov.sekretariat@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/471836
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/471836
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Kaštieľ Drahňov – Rozšírenie kapacity ZŠ – odstránenie dvojzmennosti – II. etapa: Interiérové vybavenie
Referenčné číslo: 1/2023
II.1.2) Hlavný kód CPV
39100000-3
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je dodanie interiérového vybavenia do priestorov základnej školy, ktorá sídli na adrese Drahňov 1 v objekte kaštieľa, v rámci projektu s názvom "Rozšírenie kapacity ZŠ - odstránenie dvojzmennosti II. etapa". Interiérové vybavenie bude riešiť vybavenie šiestich učební s kapacitou pre 72 žiakov a príslušenstva, ktoré boli vytvorené v suteréne kaštieľa so zameraním na zvýšenie kapacity školy s cieľom odstránenia súčasnej dvojzmennej prevádzky v základnej škole.
Rozsah a špecifikácia požadovaného interiérového vybavenia sú uvedené v Súťažných podkladoch.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
0,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
39160000-1
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK
SK042
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Drahňov
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je dodanie interiérového vybavenia do priestorov základnej školy, ktorá sídli na adrese Drahňov 1 v objekte kaštieľa, v rámci projektu s názvom "Rozšírenie kapacity ZŠ - odstránenie dvojzmennosti II. etapa". Interiérové vybavenie bude riešiť vybavenie šiestich učební s kapacitou pre 72 žiakov a príslušenstva, ktoré boli vytvorené v suteréne kaštieľa so zameraním na zvýšenie kapacity školy s cieľom odstránenia súčasnej dvojzmennej prevádzky v základnej škole.
Rozsah a špecifikácia požadovaného interiérového vybavenia sú uvedené v Súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
0,00 EUR bez DPH
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí byť oprávnený na plnenie predmetu zákazky. Túto oprávnenosť overí verejný obstarávateľ na základe zákona č. 177/2018 Z.z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: nevyžaduje sa
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: nevyžaduje sa
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: nevyžaduje sa
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: nevyžaduje sa
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 28.06.2023 12:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Predpokladaná hodnota zákazky bude určená týmto prieskumom (určenie predpokladanej hodnoty a určenie úspešného uchádzača bude realizované jedným prieskumom trhu), pričom prieskum trhu je nástrojom na určenie predpokladanej hodnoty zákazky v zmysle § 6 ods. 1 ZVO.

Úspešný uchádzač je povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s poskytnutím služby kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku (NFP), a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Verejný obstarávateľ, ako Prijímateľ NFP má právo bez akýchkoľvek sankcií odstúpiť od zmluvy s úspešným uchádzačom v prípade, kedy ešte nedošlo k plneniu zo zmluvy medzi verejným obstarávateľom a úspešným uchádzačom a výsledky finančnej kontroly Poskytovateľa NFP neumožňujú financovanie výdavkov vzniknutých z tohto obstarávania alebo iných postupov.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
14.06.2023

Profil Obstarávateľa


Dôležité