Oznámenie 20809 - MST

Obsah

20809 - MST
Vestník č. 120/2023 - 20.06.2023

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA – VYBRANÉ ODVETVIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Letové prevádzkové služby Slovenskej republiky, štátny podnik
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35778458
Ivanská cesta 93 , 82307 Bratislava
Kód NUTS: SK
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Eva Dorociaková, Zuzana Hatalová
Telefón: +421 24852312 / 248572316
Email: obstaravanie@lps.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/4006
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): https://www.lps.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/471016
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na adrese: vyššie uvedenej adrese
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia predložiť
http://www.ezakazky.sk
I.6) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Činnosti súvisiace s letiskami
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Dodávka elektrickej energie pre objekty LPS SR, š. p.
Referenčné číslo: 6219/2023/DEKS
II.1.2) Hlavný kód CPV
09310000-5
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energie s prevzatím zodpovednosti za odchýlku vrátane jej prepravy distribučnou sústavou a distribučných a regulovaných služieb do odberných miest obstarávateľa LPS SR, š.p na obdobie od 19.09.2023 od 00:00 hod. do 18.09.2024 do 24:00 hod s opciou na ďalší 1 rok od 19.9.2024 od 00:00 hod. do 18.09.2025 do 24:00 hod
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
1 141 955,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS
SK0
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Letové prevádzkové služby Slovenskej republiky, š. p., Ivanská cesta 93, 823 07 Bratislava 216, Slovenská republika a ďalšie administratívne budovy a technologické objekty obstarávateľa v rámci SR
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energie s prevzatím zodpovednosti za odchýlku vrátane jej prepravy distribučnou sústavou a distribučných a regulovaných služieb do odberných miest obstarávateľa LPS SR, š.p na obdobie od 19.09.2023 od 00:00 hod. do 18.09.2024 do 24:00 hod s opciou na ďalší 1 rok od 19.9.2024 od 00:00 hod. do 18.09.2025 do 24:00 hod
Predpokladaný objem zákazky na obdobie 19.09.2023 od 0:00 hod. do 18.09.2024 do 24:00 hod. je 4 750 MWh.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
1 141 955,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Trvanie v mesiacoch: 24
II.2.10) Informácie o variantoch
II.2.11) Informácie o opciách
Opis opcií: Opcia na dodanie predmetu zákazky na obdobie ďalších 12 mesiacov
II.2.13) Informácie o fondoch EÚ
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 32 ods. 1 ZVO.
Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
III.1.4) Objektívne pravidlá a kritériá účasti
Zoznam a stručný opis pravidiel a kritérií: Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch
III.1.6) Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka sa nepožaduje.
III.1.7) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z finančných prostriedkov obstarávateľa.
Platobné podmienky sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.8) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Nevyžaduje sa vytvorenie právnej formy.
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Uchádzač musí predložiť v rámci súčinnosti doklady požadované v bode 26.3 súťažných podkladov.
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.1) Druh postupu
Verejná súťaž
IV.1.8) Informácie o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2023/S 079-235187
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 19.07.2023 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2023
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 19.07.2023 11:00
Miesto: Otváranie ponúk sa uskutoční automaticky elektronicky v zasadacej miestnosti na adrese sídla obstarávateľa, sprístupnením predložených dokladov prostredníctvom elektronického systému eZakazky na portáli www.ezakazky.sk
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Informácie budú sprístupnené prostredníctvom systému eZakazky oprávneným osobám uchádzačov, ktorí predložili ponuky v lehote predkladanie ponúk
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Táto verejná súťaž bude prebiehať v súlade s ustanoveniami podľa § 66 ods. 7 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní.
2. Komunikácia sa bude uskutočňovať výlučne elektronicky, prostredníctvom elektronických prostriedkov určených
funkcionalitou elektronického komunikačného nástroja eZakazky na portáli www.ezakazky.sk.
V prípade, ak záujemca je používateľ, ktorý nemá konto v systéme eZakazky na portáli www.ezakazky.sk je potrebné vytvoriť si účet.
V prípade, ak hospodársky subjekt, ktorý predkladá dokumenty/ponuky ešte nie je registrovaný v eZakazky na portáli www.ezakazky.sk, je potrebné ho zaregistrovať: https://www.ezakazky.sk/index.cfm?Module=Registration&Page=Step1
V prípade potreby môžu záujemcovia alebo uchádzači elektronicky požiadať o pomoc s prácou v systéme eZakazky na portáli www.ezakazky.sk na e-mailovej adrese: podpora@ebiz.sk alebo na tel. čísle +421 2 654 11 356.
3. Všetky dokumenty potrebné na vypracovanie ponuky, na preukázanie splnenia podmienok účasti, vrátane ich
vysvetlení, doplnení a/alebo zmien uverejní obstarávateľ na portáli www.ezakazky.sk a poskytne k týmto dokumentom bezplatne neobmedzený, úplný a priamy prístup prostredníctvom elektronických prostriedkov. Z toho dôvodu obstarávateľ odporúča všetkým záujemcom a uchádzačom, aby vo vlastnom záujme počas celého procesu verejného obstarávania sledovali portáli www.ezakazky.sk, prípadne profil obstarávateľa na webovej stránke Úradu pre verejné
obstarávanie.
4. Vysvetlenie k bodu IV. 2.4): Ponuky, návrhy a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom jazyku. Štátnym jazykom je slovenský jazyk.
Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho
jazyka; to neplatí pre ponuky, návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich
obsahu, rozhodujúci je úradný preklad do štátneho jazyka.
5. Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk a podmienky plnenia zmluvy predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávania, nie je to obstarávanie inovácií a nie je to ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
7. Údaje uvedené v bodoch II.1.5 a II.2.6 oznámenia t.j. predpokladaná hodnota zákazky je na celý predmet zákazky
t.j. vrátane opcii. Keďže ceny elektrickej energie sú na trhu momentálne nepredvídateľné, predpokladanú hodnotu zákazky obstarávateľ vyjadruje nasledovne:
Predpokladaná hodnota zákazky bola určená/prepočítaná ako súčin predpokladaného odberu elektriny s jednotkovou cenou za 1 MWh elektriny na základe informácií z burzy ku dňu 5.6.2023 je zo dňa 01.05.2023 o vývoji cien elektriny a plynu na burzách .
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
14.06.2023

Redakčné opravy

23960 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 142/2023
V oznámení 20809-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Letové prevádzkové služby Slovenskej republiky, štátny podnik, Ivanská cesta 93, 823 07 Bratislava zverejnenom vo VVO č. 120/2023 zo dňa 20.06.2023 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 19.07.2023 10:00 Má byť: 21.07.2023 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 19.07.2023 11:00 Má byť: 21.07.2023 11:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité