Oznámenie 20600 - WYP

Obsah

20600 - WYP
Vestník č. 118/2023 - 16.06.2023

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk - Bežný postup pre podlimitné zákazky
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Liptovský Mikuláš
IČO: 00315524
Štúrova 1989/41, 03142 Liptovský Mikuláš
Slovensko
Kontaktná osoba: Ivan Brtáň
Telefón: +421 445565111
Fax: +421 445621396
Email: obstaravanie@mikulas.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/4971
Hlavná adresa(URL): https://www.mikulas.sk/
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/471857
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/471857
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Samospráva
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Dobudovanie kompostárne v meste Liptovský Mikuláš
Referenčné číslo: 4959/2023/VO
II.1.2) Hlavný kód CPV
45000000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je dobudovanie kompostárne v meste Liptovský Mikuláš ako miesto pre zber, uloženie a spracovanie biologicky rozložiteľného odpadu od občanov mesta Liptovský Mikuláš.
Bližšia špecifikácia sa nachádza v súťažných podkladoch, projektovej dokumentácii a výkaze výmer.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
796 655,09 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45253800-3
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
k.ú. Okoličné, Zberný dvor Liptovský Mikuláš, Okoličianska ulica 344/40, Liptovský Mikuláš
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je dobudovanie kompostárne v meste Liptovský Mikuláš ako miesto pre zber, uloženie a spracovanie biologicky rozložiteľného odpadu od občanov mesta Liptovský Mikuláš.
Členenie stavby na stavebné objekty a prevádzkové súbory
STAVEBNÉ OBJEKTY:
SO 01 Prístrešok pre fermentor
SO 02 Kompostovacia plocha
SO 03 Spevnené plochy
SO 04 Zberné boxy
SO 05 Areálový rozvod vody a požiarna nádrž
SO 06 Kanalizácia
SO 07 Areálový rozvod NN
SO 08 Areálové vonkajšie osvetlenie

Kapacitné údaje:
Plocha riešenej časti 8 800 m2
Prístrešok pre fermentor (SO 01) 231,47 m2
Kompostovacia plocha (SO 02) 3 085 m2
Spevnené plochy (SO 03) 820 m2
Zberné boxy (SO 04) 90 m2

Bližšia špecifikácia sa nachádza v súťažných podkladoch, projektovej dokumentácii a výkaze výmer.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
796 655,09 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 8
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: OPKZP-PO1-SC111-2019-56
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní) spôsobom podľa § 32 ods. 2 alebo § 152 zákona o verejnom obstarávaní.

Vo vzťahu k preukazovaniu podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a), b), c), d), e) a f) zákona o verejnom obstarávaní platí, že verejný obstarávateľ si ich splnenie overí z informačných systémov verejnej správy.
V prípade, že z technických príčin nebude môcť verejný obstarávateľ uvedené doklady získať, je oprávnený ich od uchádzača písomne dožiadať.
Kompletné podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia sú zadefinované v Súťažných podkladoch.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Neuplatňuje sa
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí v ponuke predložiť doklady, ktorými preukazuje svoju technickú a odbornú spôsobilosť v zmysle § 34 ZVO:
3.1.Doklady podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO - zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1.bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2.bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené,
Potvrdenia o uspokojivom vykonaní stavebných prác odporúčame spracovať formou referencie, (dôkaz o plnení).
V prípade že realizácia danej zákazky bola realizovaná uchádzačom len z časti (napr. člen združenia, skupiny dodávateľov a pod.), musí byť z dokladov zrejmé, v akom finančnom objeme v referenčnom období realizoval zákazku stavebných prác uchádzač.
3.2.Doklady podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO - údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne zodpovedných za riadenie stavebných prác spracované formou zoznamu pracovníkov, ktorí budú pracovať v rámci predmetu zákazy s uvedením údajov: meno, funkcia, vzdelanie , prax v stavebníctve.
3.3.Doklady podľa § 34 ods. 1 písm. h) - uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy, v spojitosti s § 36 ZVO
Kompletné podmienky účasti týkajúce sa technickej a odbornej spôsobilosti sú zadefinované v Súťažných podkladoch.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu 3.1. - Uchádzač predloží zoznam zmlúv rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky rekonštrukcia alebo výstavba zberných dvorov, kompostovísk, zberných plôch zhodnocovanie biologicky rozložiteľných odpadov aeróbneho kompostovania na dozrievacích plochách za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania, s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, ktoré v danom období uskutočňoval pre verejných obstarávateľov, obstarávateľov alebo iných odberateľov. V prípade, že uchádzač uskutočňoval stavebné práce pre verejných obstarávateľov alebo obstarávateľov, zároveň predloží internetový odkaz na referencie verejných obstarávateľov alebo obstarávateľov zverejnených na www.uvo.gov.sk, preukazujúcich skutočnosti uvedené v predloženom zozname stavebných prác.
Verejný obstarávateľ požaduje, aby úhrnný finančný objem predložených zmlúv bol za stanovené obdobie v hodnote minimálne 750 000,00 EUR bez DPH.
Zoznam zmlúv o uskutočnení stavebných prác musí obsahovať minimálne tieto údaje:
-obchodné meno a sídlo uskutočňovateľa (zhotoviteľa),
-obchodné meno a sídlo objednávateľa,
-opis predmetu uskutočnenia stavebných prác (z ktorého bude zrejmé splnenie požiadaviek verejného objednávateľa),
-celkovú zmluvnú cenu,
-lehotu uskutočnenia stavebných prác (obdobie, počas ktorého boli stavebné práce uskutočňované),
Uchádzač doplní predložený zoznam potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok a to referenciou, pokiaľ bol odberateľom verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ. Verejný obstarávateľ zohľadní referencie uchádzačov uvedené v evidencii referencií podľa § 12, ak takéto referencie existujú. Pokiaľ bola odberateľom iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dôkaz o plnení, ktorý potvrdí odberateľ musí obsahovať:
-názov obchodného mena Zhotoviteľa,
-sídlo a adresa podnikania Zhotoviteľa,
-názov obchodného mena objednávateľa,
-sídlo a adresa podnikania objednávateľa,
-stručný opis rozsahu predmetu zmluvy,
-celková skutočnú cenu v EUR (s DPH) za požadované referenčné obdobie/ resp. prepočítaná na EUR,
-termín začatia a ukončenia prác,
-miesta realizácie prác,
-vyjadrenia objednávateľa, že práce boli uskutočnené v súlade so zmluvou a požadovanej kvalite,
-meno a priezvisko, kontakt - tel. č. a emailový kontakt kontaktnej osoby objednávateľa a jeho funkciu, u ktorej si možno overiť uvedené údaje.
-potvrdenie objednávateľa - podpis štatutárneho zástupcu objednávateľa s pripojeným odtlačkom pečiatky alebo osoby oprávnenej potvrdiť realizáciu Diela s pripojením otlačkom pečiatky objednávateľa.
K bodu 3.2. - Prílohou zoznamu zodpovedných osôb za riadenie stavebných prác musí byť
1.doklad o odbornej spôsobilosti stavbyvedúceho (ktorý bude zodpovedný za riadenie stavebných prác) v odbore inžinierske stavby a potvrdenie SKSI, vydaného alebo notifikovaného podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov v úradne osvedčenej kópii, alebo ekvivalentný doklad vystavovaný v členských krajinách.
2.profesijný životopis stavbyvedúceho zo zoznamom realizovaných stavieb, z ktorého je zrejmá odborná prax.
Kompletné podmienky účasti vrátane minimálne požadovanej úrovne štandardov a spôsobu preukázania technickej
alebo odbornej spôsobilosti sú zadefinované v Súťažných podkladoch.
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 11.07.2023 10:10
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 30.11.2023
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 11.07.2023 10:15
Miesto: Miestom on-line sprístupnenia ponúk je webová adresa https://www.uvo.gov.sk/.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Sprístupnenie prostredníctvom funkcionality elektronického prostriedku všetkým uchádzačom, ktorí
predložili ponuku určeným spôsobom komunikácie.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Verejné obstarávanie sa realizuje prostredníctvom IS EVO, ktorý je dostupný na adrese https://www.uvo.gov.sk/. Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov aj na https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/4971. Ďalšie informácie týkajúce sa spôsobu komunikácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
2. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, tj. pred aj po lehote na predkladanie ponúk postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania IS EVO.
3. Ponuka je vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZVO a vložená do IS EVO
umiestnenom na webovej adrese https://www.uvo.gov.sk/. Predkladanie ponúk je umožnené iba
autentifikovaným uchádzačom.
4. Vo vzťahu k preukazovaniu podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a), b), c), d), e) a f) zákona o verejnom obstarávaní platí, že verejný obstarávateľ si ich splnenie overí z informačných systémov verejnej správy. V prípade, že z technických príčin nebude môcť verejný obstarávateľ uvedené doklady získať, je oprávnený ich od uchádzača písomne dožiadať.
5. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom.
6. Vyžaduje sa zloženie zábezpeky podľa § 46 ZVO . Zábezpeka: 23.000,00 EUR .
7. Zákazky je zadávaná v zmysle § 112 ods. 7 ZVO ako reverzný postup.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
15.06.2023

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité