Oznámenie 20775 - WYS

Obsah

20775 - WYS
Vestník č. 119/2023 - 19.06.2023

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk - Bežný postup pre podlimitné zákazky
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Bratislavský samosprávny kraj
IČO: 36063606
Sabinovská 16, 82005 Bratislava - mestská časť Ružinov
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Peter Gašpár
Telefón: +421 255423206
Email: peter.gaspar@region-bsk.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/2750
Hlavná adresa(URL): https://bratislavskykraj.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/469970
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/469970
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Vyššia územná samospráva
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Zabezpečenie leteckej prepravy pre zahraničné pracovné cesty predsedu, podpredsedov a zamestnancov BSK
Referenčné číslo: 7889/2023/VO-7
II.1.2) Hlavný kód CPV
60400000-2
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je zabezpečenie komplexných a operatívnych služieb spojených so zabezpečením jednosmernej a/alebo spiatočnej leteckej prepravy ako aj technickú a administratívnu podporu a informačné služby pre verejného obstarávateľa t. j. objednávateľa (ďalej len objednávateľ) a osôb určených objednávateľom pri zahraničných pracovných cestách a v špecifických prípadoch aj mimo EÚ.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
197 171,28 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
60440000-4
63510000-7
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK010
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Bratislavský samosprávny kraj, Sabinovská 16, 820 05 Bratislava
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je zabezpečenie komplexných a operatívnych služieb spojených so zabezpečením jednosmernej a/alebo spiatočnej leteckej prepravy ako aj technickú a administratívnu podporu a informačné služby pre verejného obstarávateľa t. j. objednávateľa (ďalej len objednávateľ) a osôb určených objednávateľom pri zahraničných pracovných cestách a v špecifických prípadoch aj mimo EÚ.

Poskytovateľ zabezpečí na základe konkrétnych potrieb objednávateľa nákup letenky/leteniek uvedenej/uvedených vo výzve na predkladanie ponúk v rámci opätovného otvorenia súťaže podľa § 83 ods. 5 písm. b) ZVO.

Objednávateľ preferuje primárne priame lety, s výnimkou destinácií, kde priamy let nie je možný.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
197 171,28 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 48
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Interact
II.2.14) Doplňujúce informácie
Zákazka bude spolufinancovaná z finančných prostriedkov Európskej únie z Európskeho fondu regionálneho rozvoja v rámci programu Interact. Verejný obstarávateľ neposkytuje preddavok, ani zálohovú platbu.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Podľa § 32 ods.1 písm. e) a f) zákona o VO, verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods.1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon o VO" alebo "zákon").
OSOBNÉ POSTAVENIE
Požaduje sa predloženie originálov alebo úradne overených kópií dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti osobného postavenia, ktoré sa preukazujú podľa § 32 ods. 2 písm. e) a f), resp. ods. 4 a ods. 5 zákona o VO.
Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona o VO je možné nahradiť podľa § 152 zákona o VO potvrdením o zapísaní do zoznamu hospodárskych subjektov.
Z dôvodu použitia údajov vedených v informačných systémoch verejnej správy v súlade s § 32 ods.3 zákona o VO a
použitia údajov vedených v informačných systémoch Úradu pre verejné obstarávanie a zverejnených na stránke Úradu pre verejné obstarávanie nie je uchádzač (so sídlom v SR) povinný predkladať doklady preukazujúce splnenie podmienky osobného postavenia podľa §32 ods.1 písm. e) a f) zákona o VO.
Splnenie podmienky osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o VO bude overovaná verejným
obstarávateľom z informačných systémov verejnej správy (platí len pre uchádzača so sídlom v SR).
Splnenie podmienky osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona o VO bude overovaná verejným
obstarávateľom z údajov zverejnených na stránke Úradu pre verejné obstarávanie.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne.
Splnenie predmetných podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o VO preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
V prípade, že verejný obstarávateľ bude mať pochybnosti o tom, že uchádzač spĺňa podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o VO, požiada uchádzača o predloženie dokladov preukazujúcich splnenie týchto spochybnených podmienok účasti.
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Predpokladaný maximálny počet účastníkov rámcovej dohody: 5
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 03.07.2023 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.08.2023
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 03.07.2023 11:00
Miesto: Elektronicky prostredníctvom funkcionality systému IS EVO
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Verejný obstarávateľ pri zadávaní zákazky stanovuje elektronickú komunikáciu, ktorá sa realizuje prostredníctvom elektronickej platformy s využitím IS EVO.

2. Komunikačným jazykom v tejto verejnej súťaži je slovenský jazyk.

3. Poskytovateľ je povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami v prípade, ak bude predmet alebo časť predmetu zmluvy financovaný z prostriedkov Európskej únie, a to kedykoľvek počas doby trvania príslušnej zmluvy o nenávratnom finančnom príspevku minimálne však 5 rokov po ukončení projektu. Predávajúci sa zaväzuje poskytnúť oprávneným osobám všetku potrebnú súčinnosť.

4. Úspešný uchádzač, jeho subdodávatelia a osoby, ktoré majú povinnosť podľa § 2 zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov, musia byť zapísaní v registri partnerov verejného sektora.

5. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 zákona. Hospodársky subjekt môže v časti IV. JED uviesť tzv. GLOBÁLNY ÚDAJ PRE VŠETKY PODMIENKY ÚČASTI, bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV.

6. Skutočnosti týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené v tejto výzve a v súťažných podkladoch sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona.

7. Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk a podmienky plnenia zmluvy, predmetné verejné obstarávanie nie je zeleným verejným obstarávaním, nie je obstarávaním inovácií a nie je zamerané na sociálne aspekty.

8. Podrobnosti o spôsobe vyhodnocovania ponúk, výbere úspešných uchádzačov, opätovnom otváraní rámcovej dohody a zadávaní zákaziek sú uvedené v súťažných podkladoch.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
16.06.2023

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité