Oznámenie 21073 - MSS

Obsah

21073 - MSS
Vestník č. 122/2023 - 22.06.2023

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 42499500
Lazovná 63, 97401 Banská Bystrica
Kód NUTS: SK
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Kavčiaková
Telefón: +421 48273342
Fax: +421 905377496
Email: janka.kavciakova@financnasprava.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/12252
Hlavná adresa(URL): https://www.financnasprava.sk/sk/titulna-stranka
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/469817
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/469817
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Poskytnutie upratovacích a čistiacich služieb v objektoch FR SR
II.1.2) Hlavný kód CPV
90910000-9
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je poskytovanie upratovacích a čistiacich služieb vrátane zimnej údržby, v interiéroch a exteriéroch objektov v pôsobnosti verejného obstarávateľa, vrátane zabezpečovania dezinfekcie a dopĺňania hygienického materiálu v rozsahu a podmienok uvedených v súťažných podkladoch (ďalej aj upratovacie a čistiace služby).
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
9 375 184,76 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 3
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Poskytnutie upratovacích a čistiacich služieb v objektoch FR SR -ZAPAD
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
90911000-6
90911100-7
90919200-4
90611000-3
39830000-9
90921000-9
90620000-9
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK02
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Objekty FR SR: kraj Bratislavský, Trnavský, Nitriansky, Trenčiansky
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je poskytovanie upratovacích a čistiacich služieb vrátane zimnej údržby, v interiéroch a exteriéroch objektov v pôsobnosti verejného obstarávateľa, vrátane zabezpečovania dezinfekcie a dopĺňania hygienického materiálu v rozsahu a podmienok uvedených v súťažných podkladoch (ďalej aj upratovacie a čistiace služby).
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
3 689 840,73 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opis opcií: Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, na obdobie 36 mesiacov odo dňa nadobudnutia jej účinnosti platí pre celý predmet zákazky s možnosťou uplatnenia opcie na dobu max.12 mesiacov. Verejný obstarávateľ/Objednávateľ si vyhradzuje právo počas platnosti zmluvy uplatniť u uchádzača/poskytovateľa opciu alebo jej časť za podmienok podľa uzatvorenej Zmluvy.
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Časť: 2
II.2.1) Názov
Poskytnutie upratovacích a čistiacich služieb v objektoch FR SR -STRED
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
90911000-6
90911100-7
90919200-4
90611000-3
39830000-9
90921000-9
90620000-9
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK03
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Objekty FR SR: kraj Žilinský, Banskobystrický
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je poskytovanie upratovacích a čistiacich služieb vrátane zimnej údržby, v interiéroch a exteriéroch objektov v pôsobnosti verejného obstarávateľa, vrátane zabezpečovania dezinfekcie a dopĺňania hygienického materiálu v rozsahu a podmienok uvedených v súťažných podkladoch (ďalej aj upratovacie a čistiace služby).
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
2 312 493,48 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opis opcií: Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, na obdobie 36 mesiacov odo dňa nadobudnutia jej účinnosti platí pre celý predmet zákazky s možnosťou uplatnenia opcie na dobu max.12 mesiacov. Verejný obstarávateľ/Objednávateľ si vyhradzuje právo počas platnosti zmluvy uplatniť u uchádzača/poskytovateľa opciu alebo jej časť za podmienok podľa uzatvorenej Zmluvy.
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Časť: 3
II.2.1) Názov
Poskytnutie upratovacích a čistiacich služieb v objektoch FR SR -VÝCHOD
Časť č.: 3
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
90911000-6
90911100-7
90919200-4
90611000-3
39830000-9
90921000-9
90620000-9
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK04
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Objekty FR SR kraj Prešovský, Košický
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je poskytovanie upratovacích a čistiacich služieb vrátane zimnej údržby, v interiéroch a exteriéroch objektov v pôsobnosti verejného obstarávateľa, vrátane zabezpečovania dezinfekcie a dopĺňania hygienického materiálu v rozsahu a podmienok uvedených v súťažných podkladoch (ďalej aj upratovacie a čistiace služby).
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
3 372 850,55 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opis opcií: Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, na obdobie 36 mesiacov odo dňa nadobudnutia jej účinnosti platí pre celý predmet zákazky s možnosťou uplatnenia opcie na dobu max.12 mesiacov. Verejný obstarávateľ/Objednávateľ si vyhradzuje právo počas platnosti zmluvy uplatniť u uchádzača/poskytovateľa opciu alebo jej časť za podmienok podľa uzatvorenej Zmluvy.
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Spoločne pre všetky 3 časti predmetu zákazky
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti podľa ustanovenia § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní:
Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 ZVO:
a) uchádzač, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista nebol právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe,
b) nemá evidované nedoplatky na poistnom na sociálne poistenie a zdravotná poisťovňa neeviduje voči nemu pohľadávky po splatnosti podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
c) nemá evidované daňové nedoplatky voči daňovému úradu a colnému úradu podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
d) nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
e) je oprávnený poskytovať službu v predmete zákazky,
f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
Ďalšie informácie a požiadavky vo vzťahu k podmienkam účasti osobného postavenia sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: nepožaduje sa
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Kritériá výberu sú stanovené v dokumentoch k obstarávaniu pre každú časť samostatne.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 25.07.2023 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
CS
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 29.12.2023
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 25.07.2023 10:10
Miesto: On-line sprístupnenie ponúk, t.j. automatické vytvorenie a odoslanie zápisnice z otvárania ponúk všetkým
členom komisie a uchádzačom, ktorí predložili ponuku určeným spôsobom komunikácie do lehoty na predkladanie ponúk prostredníctvom systému EVO.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční podľa § 52 ods. 1 ZVO. Komisia na vyhodnotenie ponúk zriadená podľa § 51 ZVO zabezpečuje otváranie ponúk prostredníctvom on-line sprístupnenia ponúk uchádzačom, ktorí predložili ponuku určeným spôsobom komunikácie v lehote na predkladanie ponúk. Bližšie informácie v Kapitole A.1 Pokyny pre uchádzačov/záujemcov bod 22. Otváranie ponúk.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Predmetné verejné obstarávanie je zelené verejné obstarávanie.
Predmetné verejné obstarávanie nie je obstarávanie inovácií, ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
a) Každý uchádzač môže predložiť len jednu ponuku na každú časť. Ak uchádzač v lehote na predkladanie ponúk
predloží viac ponúk na jednu časť, verejný obstarávateľ prihliada len na ponuku, ktorá bola predložená ako posledná a na ostatné ponuky hľadí rovnako ako na ponuky, ktoré boli predložené po lehote na predkladanie ponúk. Ak uchádzač je v tom istom postupe zadávania zákazky aj členom skupiny, ktorá predkladá ponuku na predmet zákazky, tak verejný obstarávateľ preskúma kolúziu vo verejnom obstarávaní v danej súvislosti a na základe výsledkov tohto preskúmania môže vylúčiť uchádzača, ktorý je súčasne aj členom skupiny dodávateľov.
b) Komunikácia na účely vysvetľovania sa realizuje výlučne v slovenskom, prípadne v českom jazyku.
c) Súťaž sa realizuje ako elektronická cez IS EVO. Na účasť v súťaži je potrebné postupovať podľa pokynov, príručiek a videonávodv IS EVO zverejnených na web stránke ÚVO, v časti Viac o IS EVO (https:// www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo-5f6.html), ktoré je potrebné poznať a ďalej v zmysle usmernení v Súťažných
podkladoch, ktoré sú dostupné cez Profil verejného obstarávateľa vo verejnej zóne zákazky na adrese https://
www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/469817. Akékoľvek vysvetľovanie v súťaži sa realizuje výlučne
písomne prostredníctvom IS EVO. Súťažné podklady sa nezasielajú. Telefonický kontakt slúži len na potvrdenie
doručenia písomností alebo na informácie o funkčnosti zariadení písomnej komunikácie, nie na poskytovanie
vysvetlení.
d) Ak vo vyhlásení verejného obstarávania alebo v ostatnej Súťažnej dokumentácii existuje odkaz na národnú
legislatívu, má sa za to, že vždy platí aj ekvivalentný právny predpis podľa európskeho práva, ak to nie je
jednoznačne vylúčené.
e) Zábezpeka ponuky sa vyžaduje pre každú časť osobitne vo výške:
Pre časť 1 - 110 000,00 EUR
Pre časť 2 - 70 000,00 EUR
Pre časť 3 - 100 000,00 EUR
f) Reálny začiatok plnenia predmetu zákazky závisí od podpisu zmluvy.
g) Verejné obstarávanie sa bude realizovať ako tzv. super reverzný postup v súlade s § 66 ods. 7 písm. b) Zákona o verejnom obstarávaní, kedy vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky a splnenia podmienok účasti sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk.
h) Lehota na poskytnutie súčinnosti potrebnej na uzavretie zmluvy je v súlade s § 56 ods. 12 Zákona o
verejnom obstarávaní 10 pracovných dní. Bližšie informácie sú uvedené v Súťažných podkladoch.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
16.06.2023

Redakčné opravy

25394 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 149/2023
V oznámení 21073-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky, Lazovná 63, 974 01 Banská Bystrica zverejnenom vo VVO č. 122/2023 zo dňa 22.06.2023 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadosti o účasť Namiesto: 25.07.2023 10:00 Má byť: 31.07.2023 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 25.07.2023 10:10 Má byť: 31.07.2023 10:10 VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE: Nová lehota na predkladanie ponúk sa vzťahuje na všetky časti predmetu záíkazky.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité