Oznámenie 20861 - WYP

Obsah

20861 - WYP
Vestník č. 120/2023 - 20.06.2023

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk - Bežný postup pre podlimitné zákazky
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Univerzita Komenského v Bratislave
IČO: 00397865
Šafárikovo námestie 6, P.O.BOX 440 , 81499 Bratislava
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Miroslav Janík - tender pro s.r.o.
Telefón: +421 918660990
Email: sutaz@tenderpro.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/1045
Hlavná adresa(URL): www.uniba.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/472395
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/472395
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Vzdelávanie
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
ACCORD - Fotovoltické zariadenia pre pavilóny UK
Referenčné číslo: SP11bJP/2023/RUK
II.1.2) Hlavný kód CPV
45315300-1
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Montáž fotovoltických zariadení na výrobu elektrickej energie pre potreby UK Bratislava v zmysle poskytnutej projektovej dokumentácie.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
442 380,97 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
09331200-0
31712331-9
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK010
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
PRIF UK v BA, Mlynská dolina, Ilkovičova 6, BA
FMFI UK v BA, Mlynská dolina, BA
II.2.4) Opis obstarávania
uvedené v SP
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
442 380,97 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 4
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: NFP313021X329
II.2.14) Doplňujúce informácie
Advancing University Capacity and Competence in Research, Development and Innovation (ACCORD)
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienku účasti týkajúcu sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len ZVO). Splnenie podmienok účasti uchádzač preukáže podľa § 32 ods. 2, prípadne podľa § 32 ods. 4 až 5, § 39, alebo § 152 ZVO. V zmysle § 32 ods. 3 ZVO uchádzač zapísaný v ORSR alebo ŽRSR nemusí predložiť doklad podľa § 32 ods. 2 písm. e).

Verejný obstarávateľ nemá možnosť vyžiadať doklady podľa § 32 ods. 1 písm. a) ZVO preto ak uchádzač túto podmienku účasti preukazuje dokladmi - doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, je nevyhnutné ich predložiť v ponuke. Ak je uchádzač zapísaný v ZHS, vedený ÚVO, doklad podľa § 32 ods. 1 a) zákona č. 343/2015 o verejnom obstarávaní sa nevyžaduje.

Verejný obstarávateľ nemá možnosť vyžiadať doklady podľa § 32 ods. 1 písm. b) ZVO preto ak uchádzač túto podmienku účasti preukazuje dokladmi - doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace, je nevyhnutné ich predložiť v ponuke. Ak je uchádzač zapísaný v ZHS, vedený ÚVO, doklad podľa § 32 ods. 1 b) zákona č 343/2015 o verejnom obstarávaní sa nevyžaduje.

Verejný obstarávateľ nemá možnosť vyžiadať doklady podľa § 32 ods. 1 písm. c) ZVO preto ak uchádzač túto podmienku účasti preukazuje dokladmi - doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu nie starším ako tri mesiace, je nevyhnutné ich predložiť v ponuke. Ak je uchádzač zapísaný v ZHS, vedený ÚVO, doklad podľa § 32 ods. 1 c) zákona č 343/2015 o verejnom obstarávaní sa nevyžaduje.

Verejný obstarávateľ nemá možnosť vyžiadať doklady podľa § 32 ods. 1 písm. d) ZVO, preto ak uchádzač túto podmienku účasti preukazuje dokladmi doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, je nevyhnutné ich predložiť v ponuke. Ak je uchádzač zapísaný v ZHS, vedený ÚVO, doklad podľa § 32 ods. 1 písm. d) ZVO sa nevyžaduje.

V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní sa požaduje preukázanie splnenia uvedenej podmienky účasti, týkajúcej sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.

Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia SR a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v § 32 odsek 2 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.

Ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia SR neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača alebo záujemcu.

Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 (JED - https://www.uvo.gov.sk/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie).
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: nevyžaduje sa
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: § 34 ods. 1 písm. b) ZVO
§ 34 ods. 1 písm. l) ZVO
Podrobnosti uvedené v SP
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: uvedené v SP
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Uvedené v SP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 12.07.2023 15:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2023
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 12.07.2023 15:15
Miesto: uvedené v SP
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: uvedené v SP
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Verejný obstarávateľ vykonáva predmetné verejné obstarávanie elektronicky v systéme elektronického verejného obstarávania. Komunikácia vrátane doručovania sa realizuje v systéme IS EVO.
Každý záujemca/uchádzač, ktorý nie je registrovaný v systéme IS EVO sa zaregistruje do systému na adrese uvo.gov.sk/private. Registrovaný uchádzač sa už opakovane neregistruje. Na prihlásenie do systému používa prístupové kódy, ktoré mu boli doručené pri prvotnej registrácii.
Po prihlásení do systému má uchádzač neobmedzený prístup ku všetkým údajom a pokynom, vrátane súťažných podkladov a príslušných príloh. Uchádzač bude svoju ponuku predkladať elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZVO. V prípade otázok, resp. žiadosti o vysvetlenie bude záujemca/uchádzač komunikovať s verejným obstarávateľom priamo v systéme IS EVO cez komunikačné rozhranie v zmysle súťažných podkladov.
Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.

2. V elektronicky podanej ponuke sa predkladajú scany originálnych dokladov alebo úradne overených kópii.

3. Verejná súťaž sa realizuje postupom podľa § 112 ZVO.

4. Verejný obstarávateľ nepožaduje zábezpeku.

5. Podľa § 39 ZVO môže uchádzač predbežne nahradiť vyššie uvedené doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom Jednotným európskym dokumentom (JED).

6. Úspešný uchádzač je povinný, v rozsahu a spôsobom podľa návrhu zmluvy, najneskôr ku dňu podpisu Zmluvy o Dielo predložiť verejnému obstarávateľovi elektronickú verziu originálu, resp. úradne overenej kópie potvrdenia poisťovne o poistení zhotoviteľa vydané príslušnou poisťovňou/poisťovňami, prípadne elektronickú verziu originálu, resp. úradne osvedčenej kópie poistnej zmluvy/poistných zmlúv na poistenie zodpovednosti za škodu. Zhotoviteľ sa zaväzuje uzatvoriť túto poistnú zmluvu minimálne pre prípad zodpovednosti za škodu spôsobenú zhotoviteľom v súvislosti s výkonom stavebných prác v/na diele, resp. jeho časti, vo výške poistnej sumy min. 500.000,- € minimálne v rozsahu poistenia zodpovednosti zhotoviteľa za škody spôsobené na majetku objednávateľa a tretích osôb. V prípade predloženia ponuky skupinou dodávateľov, preukazujú títo poistenie spoločne.

7. Úspešný uchádzač je povinný, v rozsahu a spôsobom podľa návrhu zmluvy, najneskôr v deň podpisu zmluvy predložiť verejnému obstarávateľovi na svoje náklady zábezpeku za riadne vykonanie prác vo forme záruky vystavenej bankou alebo poisťovňou s oprávnením podnikať v Slovenskej republike. Vystavená záruka bude abstraktná, nepodmienená, neodvolateľná a inštitúcia ktorá ju vystavila z nej bude plniť na prvú výzvu verejného obstarávateľa. Obsahom bankovej záruky bude záväzok banky alebo poisťovne uspokojiť budúceho Objednávateľa do výšky akejkoľvek splatnej peňažnej pohľadávky voči budúcemu Zhotoviteľovi na uspokojenie nárokov na zaplatenie zmluvnej pokuty, náhradu škody, nákladov vzniknutých v dôsledku odstúpenia od zmluvy, iných nárokov vzniknutých počas realizácie diela do uplynutia 10 dní od momentu protokolárneho odovzdania Diela, ktoré nebudú budúcim Zhotoviteľom riadne a včas v prospech budúceho Objednávateľa uspokojené. Banková záruka bude vystavená na sumu vo výške 5 % z celkovej ceny za Dielo bez DPH a bude platiť do uplynutia 10 dní od podpisu protokolu o odovzdaní a prevzatí Diela.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
19.06.2023

Redakčné opravy

22429 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 133/2023
V oznámení 20861-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Univerzita Komenského v Bratislave, Šafárikovo námestie 6, 814 99 Bratislava zverejnenom vo VVO č. 120/2023 zo dňa 20.06.2023 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 12.07.2023 15:00 Má byť: 18.07.2023 15:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 12.07.2023 15:15 Má byť: 18.07.2023 15:15

Profil Obstarávateľa


Dôležité