Oznámenie 20919 - WNT

Obsah

20919 - WNT
Vestník č. 121/2023 - 21.06.2023

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Rada pre rozpočtovú zodpovednosť, Kancelária Rady pre rozpočtovú zodpovednosť
IČO: 42263051
Imricha Karvaša 1, 81325 Bratislava
Slovensko
Kontaktná osoba: Viktor Novysedlák
Telefón: +421 905759676
Email: sekretariat@rrz.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/472408
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/472408
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Organizácia riadená verejným právom
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Audiovizuálne a videokonferenčné riešenie kancelárskych priestorov KRRZ, vrátane správy, údržby a technickej podpory audiovizuálnych a videokonferenčných technológií.
Referenčné číslo: VO_2O23/1
II.1.2) Hlavný kód CPV
32350000-1
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Zámerom je získať ucelené riešenie priestorov v oblasti audio/video technológie. Celkovo sa požaduje:
1/ zabezpečiť videokonferenčné riešenie rokovacích priestorov s integráciou Microsoft Teams Rooms (certifikované zariadenia) a súčasne iné platfomy (BYOM - Bring Your Own Meeting),
2/ zabezpečiť prezentácia obsahu bez videokonferencie, t.j. prezentácia obsahu len pre prítomných v miestnosti v režime BYOD - Bring Your Own Device
3/ zabezpečiť ozvučenie priestorov pre mediálne výstupy (tlačové konferencie s napojením na AudioPressBox, krátke vystúpenia na kameru),
4/ pasívna prezentácia inštitúcie externým návštevníkom a komunikácia udalostí zamestnancom vo vybraných priestoroch (digital signage),
5/ celkové ozvučenie priestorov pre jednotlivé zóny samostatne s možnosťou prehávania vopred definovaných zvukových zdrojov (hudba, internetová alebo iná streamovacia platforma, zvuk videokonferenčných alebo mediálnych výstupov), vr. možnosti centrálneho ovládania zamestnancami pre výber hudby napr. zo streamovacej platformy (cez dotykový displej)
6/ rezervačný systém rokovacích miestností.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
165 000,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
32351000-8
32232000-8
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Priestory 5. nadzemného podlažia (4. poschodie) budovy TWIN CITY B, ktorá sa nachádza na ulici Mlynské nivy 12 v Bratislave v okrese Bratislava I, obec Bratislava Staré Mesto.
II.2.4) Opis obstarávania
Zámerom je získať ucelené riešenie priestorov v oblasti audio/video technológie. Celkovo sa požaduje:
1/ zabezpečiť videokonferenčné riešenie rokovacích priestorov s integráciou Microsoft Teams Rooms (certifikované zariadenia) a súčasne iné platfomy (BYOM - Bring Your Own Meeting),
2/ zabezpečiť prezentácia obsahu bez videokonferencie, t.j. prezentácia obsahu len pre prítomných v miestnosti v režime BYOD - Bring Your Own Device
3/ zabezpečiť ozvučenie priestorov pre mediálne výstupy (tlačové konferencie s napojením na AudioPressBox, krátke vystúpenia na kameru),
4/ pasívna prezentácia inštitúcie externým návštevníkom a komunikácia udalostí zamestnancom vo vybraných priestoroch (digital signage),
5/ celkové ozvučenie priestorov pre jednotlivé zóny samostatne s možnosťou prehávania vopred definovaných zvukových zdrojov (hudba, internetová alebo iná streamovacia platforma, zvuk videokonferenčných alebo mediálnych výstupov), vr. možnosti centrálneho ovládania zamestnancami pre výber hudby napr. zo streamovacej platformy (cez dotykový displej)
6/ rezervačný systém rokovacích miestností.

Celkové riešenie by malo poskytnúť z pohľadu užívateľov jednotný zážitok (identické rozhrania, riešenia a ovládanie vo všetkých priestoroch). Inštitúcia pracuje v prostredí MS Office a MS Teams pre videokonferencie. Rriešenie by malo plne podporovať a integrovať certifikované zariadenia a tieto aplikácie cez MS Teams Rooms (licencie MS Teams Rooms nie su predmetom obstarávania). Zároveň však môžu byť zamestnanci prizvaní na online stetnutie aj cez iné platfomy (napr. Webex, ZOOM), preto je potrebné zabezpečiť jednoduché využitie videokonferenčných zariadení aj pre tento typ stretnutí (princíp BYOM - Bring Your Own Meeting). Rovnako je potrebné zabezpečiť prezentácia obsahu bez videokonferencie, t.j. prezentácia obsahu len pre prítomných v miestnosti v režime BYOD - Bring Your Own Device káblovým a bezdrôtovým riešením. Ovládanie jednotlivých prvkov musí byť užívateľsky jednoduché bez nutnosti ovládať technické znalosti, nakoľko inštitúcia nemá zamestnancov s takýmito zručnosťami. Vo veľkej zasadačke, kde sa stetáva viacero rôznych účelov využitia miestnosti (vr. rôzneho usporiadania stolov a stoličiek) musí byť "smart" riešenie, ktoré umožňuje užívateľsky prívetivým spôsobom jednoduché ovládanie programovateľných predvolených centrálne riadených nastavení formou dotykového displeja, ako napr. nastavenia výstupu audia a videa na vybrané obrazovky v závislosti od zadefinovaných režimov; automatické spínanie mikrofónov a dozvučenia podľa zvoleného režimu; integrácia osvetlenia a tienenia do predvolených režimov. Vo výsledku by tak inštalované zariadenia v rámci celého riešeného priestoru mali byť navzájom prepojené a integrované tak, aby boli využívané podľa potrieb v závislosti od účelu využitia daného priestoru. Vzhľadom na špecifiká tejto miestnosti je možné použiť iné typy zariadení (výrobcov) ako vo zvyšnej časti priestorov, avšak integrácia MS teams Room, užívateľské rozhrania musia byť z pohľadu užívateľov rovnaké.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
165 000,00 EUR bez DPH
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí predložiť fotokópiu platného dokladu o oprávnení na poskytnutie služby na predmet zákazky (výpis z obchodného registra alebo výpis zo živnostenského registra alebo iný doklad o oprávnení), pričom doklad nesmie byť starší ako 3 mesiace predchádzajúce dňu, ktorý je posledným dňom lehoty na predkladanie ponúk (ktorého skončením uplynie lehota na predkladanie ponúk).
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač v ponuke predložil zoznam dodávok tovaru a poskytnutých služieb.

Verejný obstarávateľ požaduje poskytnutie vzorky a predvedenie navrhovaného riešenia v aktuálnych priestoroch Obstarávateľa (Twin City C, HubHub, Mlynské nivy 16, Bratislava) alebo so súhlasom Obstarávateľa v priestoroch uchádzača v týchto položkách výzvy, a to do 3 pracovných dní od vyzvania:
- Technológiu bezdrôtového prezentovania audio/video obsahu z notebooku "na jeden klik". Pripojenie cez vysielač; celkom 1x prijímač, 2x vysielač s USB-C s priloženou redukciou na USB-A (BYOD-Bring Your Own Device) Testovanie vždy na koncových zariadeniach obstarávateľa, ako je mobil, notebook. Preukázanie výrobcom podpory bezdrôtového BYOM (pre miestnosť 5.N2.03);
- Digital signage riešenie rozhranie na tvorbu a správu obsahu (jednoduchým spôsobom drag&drop) všetkých obrazoviek, časové plány (schedulling); prvotné nastavenie rozloženia obsahu, možnosť využitia 100% plochy obrazovky, delenie obrazovky na nezávislé sekcie. Požadovaná je ukážka demo verzie v rozsahu požadovanom Obstarávateľom.

Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač v ponuke predložil, že je autorizovaným predajcom, resp. je zmluvným partnerom a je oprávnený predávať a inštalovať ponúkané tovary na území Slovenskej republiky, zároveň je oprávnený poskytovať alebo má zmluvne zabezpečený záručný a pozáručný servis na území Slovenskej republiky pre ponúkané audio/video zariadenia.

Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač v ponuke predložil zoznam pracovníkov, ktorí sa budú podieľať na realizácii predmetu zákazky, pričom verejný obstarávateľ požaduje, aby minimálne dve osoby zo zoznamu osôb boli držiteľom dokladu o odbornej spôsobilosti na inštaláciu predmetu zákazky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: - Minimálne tri zrealizované dodávky, ktorých obsah bol v rozsahu opisu predmetu zákazky tejto výzvy spadajúcej do zmluvy o dielu (vyhotovenie a odovzdanie diela). Predložené dodávky musia byť minimálne v celkovej hodnote 150 000,- eur bez DPH za uplynulé tri rokov od lehoty na predkladanie ponúk a minimálne jedna z týchto dodávok musí byť minimálne v hodnote 70 000,- eur bez DPH.,
- minimálne jednu realizáciu služby správy, údržby a technickej podpory audiovizuálnych a videokonferenčných technológií.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 06.07.2023 12:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
19.06.2023

Profil Obstarávateľa


Dôležité