Oznámenie 20927 - WNP

Obsah

20927 - WNP
Vestník č. 121/2023 - 21.06.2023

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Správa telovýchovných a rekreačných zariadení hlavného mesta Slovenskej republiky Bratislavy
IČO: 00179663
Junácka 4, 83104 Bratislava - mestská časť Nové Mesto
Slovensko
Kontaktná osoba: Slavomíra Višňovská
Telefón: +421 904415115
Email: slavka.visnovska@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/721
Hlavná adresa(URL): www.starz.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/471950
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/471950
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
§ 7 ods. 1 písm. d)
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Elektroinštalačné práce
Referenčné číslo: S1_2023_117_12
II.1.2) Hlavný kód CPV
45310000-3
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Z dôvodu zabezpečenia chodu prevádzok stredísk STARZu je potrebné zabezpečiť opravy elektroinštalačných zariadení, ktorých súčasťou je odstraňovanie nedostatkov z odborných prehliadok a skúšok elektrických zariadení.

Predmet zákazky je definovaný Prílohou č. 1 a) a Prílohou č. 4 Zmluvou o dielo
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
150 000,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45310000-3
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Bratislava
II.2.4) Opis obstarávania
Z dôvodu zabezpečenia chodu prevádzok stredísk STARZu je potrebné zabezpečiť opravy elektroinštalačných zariadení, ktorých súčasťou je odstraňovanie nedostatkov z odborných prehliadok a skúšok elektrických zariadení.

Predmet zákazky je definovaný Prílohou č. 1 a) a Prílohou č. 4 Zmluvou o dielo
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
150 000,00 EUR bez DPH
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť uchádzač, ktorý spĺňa podmienky účasti podľa :

§ 32 ods. 1 ZVO

Informácie sú uvedené v dokumentoch k verejnému obstarávaniu.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Nevyžaduje sa
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: -
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť uchádzač, ktorý preukáže splnenie podmienok účasti podľa:

§ 34 ods. 1 písm. g) ZVO
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Informácie sú uvedené v dokumentoch k verejnému obstarávaniu.
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Verejný obstarávateľ uzavrie zmluvu , ktorá má povahu rámcovej dohody a bude sa realizovať na základe čiastkových objednávok.
Verejnému obstarávateľovi nevzniká povinnosť ju čerpať v plnej výške.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 03.07.2023 12:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať spôsobom určeným funkcionalitou elektronickej platformy (IS EVO)

Ponuku môžu predložiť len uchádzači, ktorí sú v systéme OVERENÍ a AKTÍVNI

Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil.

Úspešný uchádzač predloží k podpisu zmluvy Doklad o poistení zodpovednosti za škodu minimálne vo výške 50 000 Eur.

Verejný obstarávateľ si vyhradzuje zrušiť verejné obstarávanie ak nedostane viac ako dve ponuky a aj v prípade, že hodnota zákazky presiahne predpokladanú hodnotu zákazky.

Ďalšie informácie sú uvedené vo Výzve na predkladanie ponúk.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
19.06.2023

Profil Obstarávateľa


Dôležité