Oznámenie 21224 - MSS

Obsah

21224 - MSS
Vestník č. 123/2023 - 23.06.2023

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Úrad pre reguláciu hazardných hier
Vnútroštátne identifikačné číslo: 52265021
Križkova 949/9, 81104 Bratislava
Kód NUTS: SK01
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Iveta Beslerová
Telefón: +421 905642149
Email: ivetabeslerova@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/zakazky/20043
Hlavná adresa(URL): https://www.urhh.sk/
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/472256
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/tender/41129/summary
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Štátna agentúra/úrad
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Pôsobnosť je vymedzená v zmysle § 77 zák. č. 30/2019 Z. z. o hazardných hrách a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Manažment údajov dátových balíčkov ÚRHH
Referenčné číslo: NDL/2023/URHZ/1
II.1.2) Hlavný kód CPV
72260000-5
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je vybudovanie komplexného riešenia pre manažment Úradu pre reguláciu hazardných hier. Opis sa zameriava na dve oblasti, a to na popis dátových oblastí, ktoré sú predmetom realizácie projektu, a následne požiadavky na technologické a procesné potreby pre dosiahnutie stanovených cieľov projektu tak, aby vznikol centrálny systém manažmentu dát úradu a poskytol všetky potrebné nástroje pre prácu s dátami pre zamestnancov úradu a nástroje pre publikovanie otvorených dát.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
990 320,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK01
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Úrad pre reguláciu hazardných hier, Križkova 949/9, 811 04, Bratislava - mestská časť Staré Mesto
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je vybudovanie komplexného riešenia pre manažment Úradu pre reguláciu hazardných hier. Opis sa zameriava na dve oblasti, a to na popis dátových oblastí, ktoré sú predmetom realizácie projektu, a následne požiadavky na technologické a procesné potreby pre dosiahnutie stanovených cieľov projektu tak, aby vznikol centrálny systém manažmentu dát úradu a poskytol všetky potrebné nástroje pre prácu s dátami pre zamestnancov úradu a nástroje pre publikovanie otvorených dát.
Navrhované riešenie vytvorí analytickú platformu s dátovými objektami pre občanov, podnikateľov a úradníkov tak, aby boli naplnené požiadavky na efektívny manažment údajov s jeho následným využitím pri výkone dozoru a kontroly. Výstupom projektu budú relevantné, aktuálne, editovateľné a ľahko verifikovateľné dáta z definovaných dátových oblastí, ako dáta z online priestoru poskytujúce služby hazardu, tak aj dáta z existujúcich dátových zdrojov úradu
Podrobné vymedzenie predmetu zákazky, vrátane požiadaviek a špecifikácií jednotlivých tovarov, ktoré sú predmetom zákazky, tvorí časť súťažných podkladov B1. Opis predmetu zákazky a spôsob určenia ceny.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
990 320,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v intervale
Dátum začatia: 15.09.2023
Dátum ukončenia: 30.11.2023
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: 311071CMQ7
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Operačný program Integrovaná infraštruktúra, Európsky fond regionálneho rozvoja, kód výzvy: OPII-2021/7/15-DOP
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní alebo zákon"). Ich splnenie môže uchádzač preukázať jedným z nasledovných spôsobov:
1.1 predložením dokladov podľa § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní
ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia SR môže splnenie týchto podmienok preukázať podľa § 32 ods. 4 a 5 zákona o verejnom obstarávaní
1.2 v súlade s § 152 zákona o verejnom obstarávaní zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov
1.3 v súlade s § 39 zákona o verejnom obstarávaní môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom (ďalej len JED)
V prípade, že sa verejného obstarávania zúčastní skupina dodávateľov, požaduje sa preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Verejný obstarávateľ uzná rovnocenný zápis, ako je zápis do zoznamu hospodárskych subjektov podľa zákona, alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ príjme aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom.
V súvislosti s § 32 ods.3 zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ informuje uchádzačov, že nie je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejné správy. Na základe uvedeného sú uchádzači povinní predložiť doklady v požadovanom rozsahu.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Neuplatňuje sa
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Najneskorší termín ukončenia zákazky je do 30.11.2023

Dodávateľ ( úspešný uchádzač) sa zaväzuje, že strpí výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodaním predmetu zákazky kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku uzavretej verejným obstarávateľom ako prijímateľom nenávratného finančného príspevku, za účelom financovania predmetu zákazky, a to zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu v zmysle príslušných právnych predpisov SR a EÚ.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 24.07.2023 08:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2023
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 24.07.2023 10:00
Miesto: Otváranie ponúk sa uskutoční v sídle verejného obstarávateľa a to online sprístupnením ponúk.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: On-line sprístupnenia / otvárania ponúk sa môže zúčastniť iba uchádzač, ktorého ponuka bola predložená v lehote na predkladanie ponúk. Miestom on-line sprístupnenia ponúk je webová adresa https://josephine.proebiz.com/sk, totožná záložka ako pri predkladaní ponúk.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1.Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, t.j. pred aj po lehote na predkladanie ponúk postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému Josephine; Podrobnejšie informácie ohľadom komunikácie sú uvedené v súťažných podkladoch.

2.Pravidlá pre doručovanie: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi, ak jej adresát bude mať objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t.j. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. Za okamih doručenia sa v systéme Josephine považuje okamih jej odoslania v systéme Josephine a to v súlade s funkcionalitou systému.

3.Ponuka bude vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní avložená do systému Josephine umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/

4.Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Autentifikácia je podrobne uvedená v súťažných podkladoch.

5.Súťažné podklady a ostatná dokumentácia k predmetnému obstarávaniu bude uverejnená v profile verejného obstarávateľa umiestnenom na webovej adrese https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/zakazky/20043 , čím verejný obstarávateľ umožní neobmedzený a priamy prístup k podkladom.

6.Verejný obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie viazanosti ponuky zloženie zábezpeky vo výške 30 000,00 EUR Podrobný spôsob zloženia zábezpeky je uvedený v súťažných podkladoch. Zloženie zábezpeky preukážu uchádzači v ponukách.

7.Všetky ďalšie relevantné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.

8.Elektronická aukcia sa nepoužije

9.Verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, nie je obstarávanie inovácií, nie je obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
19.06.2023

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité