Oznámenie 20995 - WNP

Obsah

20995 - WNP
Vestník č. 121/2023 - 21.06.2023

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Centrum poradenstva a prevencie, J. A. Komenského 106/2, Považská Bystrica
IČO: 42150329
Komenského 106/2, 01701 Považská Bystrica
Slovensko
Kontaktná osoba: Katarína Tomanová
Telefón: +421 424323748
Email: cpppappb@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/472562
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/472562
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Rozpočtová organizácia
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Rekonštrukcia kancelárskych priestorov, rekonštrukcia sociálnych zariadení, Centrum poradenstva a prevencie, Považská Bystrica
II.1.2) Hlavný kód CPV
45000000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je rekonštrukcia kancelárskych priestorov a WC pre klientov a zamestnancov. Predpokladaný rozsah prác: Dodanie stavebného materiálu a iného spotrebného materiálu. Dodanie a montáž podlahových krytín v priestoroch budovy, interiérových, exteriérových dverí a zárubní, zábradlia, sociálnych zariadení a doplnkov. Demontáž pôvodných podlahových krytín, interiérových a exteriérových dverí, demontáž sociálnych zariadení. Vymurovanie priečky, vyspravenie stropov, maľovanie stien a stropov.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
39 167,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Komenského 106/2, 017 01 Považská Bystrica
II.2.4) Opis obstarávania
Predpokladaný rozsah prác je určený zadaním/výkaz výmer a Projektovou dokumentáciou.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
39 167,00 EUR bez DPH
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) e) a f) ZVO, musí byť oprávnený poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky. Uchádzač nemusí predkladať v ponuke doklad o oprávnení uskutočňovať práce, ktoré zodpovedajú predmetu zákazky v súlade s prvou vetou, pokiaľ si túto skutočnosť vie overiť verejný obstarávateľ sám vo verejne dostupnom príslušnom registri, v ktorom je uchádzač zapísaný. Uchádzač nesmie byť vedený v registri osôb so zákazom účasti vo verejnom obstarávaní, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie podľa §183 zákona. Uchádzač predloží v súlade s § 32 ods. 1 písm. f) ZVO čestné vyhlásenie, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 06.07.2023 12:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
20.06.2023

Redakčné opravy

21947 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 129/2023
V oznámení 20995-WNP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Centrum poradenstva a prevencie, J. A. Komenského 106/2, Považská Bystrica, Komenského 106/2, 017 01 Považská Bystrica zverejnenom vo VVO č. 121/2023 zo dňa 21.06.2023 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Namiesto: 06.07.2023 12:00 Má byť: 14.07.2023 12:00

Profil Obstarávateľa


Dôležité