Oznámenie 21142 - WYP

Obsah

21142 - WYP
Vestník č. 122/2023 - 22.06.2023

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk - Bežný postup pre podlimitné zákazky
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Košice
IČO: 00691135
Trieda SNP 48/A, 04011 Košice-Západ
Slovensko
Kontaktná osoba: JUDr. Iveta Šrameková
Telefón: +421 556419402
Fax: +421 556436288
Email: iveta.sramekova@kosice.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/471520
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/471520
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Doplnenie svetelných bodov verejného osvetlenia v MČ Košice - Sever a MČ Košice - Sídlisko KVP
Referenčné číslo: Mk/A/2023/17155
II.1.2) Hlavný kód CPV
45316100-6
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Doplnenie svetelných bodov verejného osvetlenia v MČ Košice Sever a MČ Košice Sídlisko KVP v zmysle priložených projektových dokumentácií (Prílohy č. 12.1 a 12.2) a Technickej špecifikácie na prvky sústavy verejného osvetlenia (Príloha č. 11). Predmet zákazky zahŕňa doplnenie svetelných bodov verejného osvetlenia chodníkov v lokalite MČ Košice Sever nachádzajúcich sa v parku medzi ulicami Čárskeho a Kustrova a na ulici Krupinská. Súčasťou predmetu zákazky je aj Rozšírenie verejného osvetlenia - chodník Tr. KVP, zastávka MHD Starozagorská po križovatku Trieda KVP Jána Pavla II v lokalite MČ Sídlisko KVP Tr. KVP.
Stavebné práce sú definované ich projektovými dokumentáciami, ktoré tvoria prílohy súťažných podkladov.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
106 532,22 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45000000-7
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Lokalita A:ul.Čárskeho a Kustrova, MČ Košice-Sever, Lokalita B: ul. Krupinská, MČ Košice-Sever, Lokalita C: chodník Tr. KVP, MČ Sídlisko KVP
II.2.4) Opis obstarávania
Doplnenie svetelných bodov verejného osvetlenia v MČ Košice Sever a MČ Košice Sídlisko KVP v zmysle priložených projektových dokumentácií a Technickej špecifikácie na prvky sústavy verejného osvetlenia. Predmet zákazky zahŕňa doplnenie svetelných bodov verejného osvetlenia chodníkov v lokalite MČ Košice Sever nachádzajúcich sa v parku medzi ulicami Čárskeho a Kustrova a na ulici Krupinská. Súčasťou predmetu zákazky je aj Rozšírenie verejného osvetlenia - chodník Tr. KVP, zastávka MHD Starozagorská po križovatku Trieda KVP Jána Pavla II v lokalite MČ Sídlisko KVP Tr. KVP.
Stavebné práce sú definované ich projektovými dokumentáciami, ktoré tvoria prílohy súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
106 532,22 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v dňoch: 120
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa:
§ 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z. z. (zákona) a § 32 ods. 1 písm. f)
Doklady:
a) doklad o oprávnení uskutočňovať stavebné práce, ktorý zodpovedá predmetu zákazky - podľa § 32 ods.2 písm. e) zákona
b) čestné vyhlásenie podľa podmienky účasti - podľa § 32 ods. 2písm. f) zákona
respektíve podľa § 32 ods. 4 a ods. 5 zákona alebo podľa § 152 zákona
Podmienky účasti a doklady za účelom preukázania splnenia podmienok účasti sú podrobnejšie stanovené v súťažných podkladoch.
Verejný obstarávateľ má oprávnenie získavať údaje z informačných systémov verejnej správy podľa § 32 ods. 3 zákona, z tohto dôvodu uchádzač nie je povinný predkladať doklady podľa § 32 ods. 2 zákona. Predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia, určených verejným obstarávateľom môže uchádzač aj spôsobom podľa § 39 zákona a to jednotným európskym dokumentom, alebo čestným vyhlásením podľa § 114 zákona. Verejný obstarávateľ bude akceptovať aj vyplnenie globálneho údaju v JED.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: nepožaduje sa
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejný obstarávateľ požaduje
preukázať realizáciu min. 1 zákazku (referencia) za posledných 5 rokov na stavebné práce na stavbe prvkov sústavy vonkajšieho verejného osvetlenia (rozvádzače, podzemné káblové vedenia, inštalácia stožiarov, montáž svietidiel a pod.) kde zákazka musí byť preukázaná v celkovej hodnote v min. výške: 50.000 € bez DPH.
Pod uskutočnením stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru sa rozumie realizácia jednej zákazky:
45316100-6 Inštalovanie vonkajších osvetľovacích zariadení
45000000-7 Stavebné práce

Do uskutočnených stavebných prác v rámci referenčného obdobia možno započítať iba práce na dokončenej zákazke, resp. na dokončenom samostatne funkčnom parciálnom celku (ucelená časť príp. ako stavebný objekt stavby).
Potvrdenia majú byť iba za práce v požadovanom referenčnom období. Verejný obstarávateľ bude uznávať zo zoznamu stavebných prác len tie časti prác zo zákazky, ktoré boli uskutočnené v požadovanom referenčnom období. Ak by išlo o stavebné práce, ktoré boli začaté a/alebo ukončené mimo tohto požadovaného obdobia, uchádzač je povinný v tomto prípade výslovne uviesť k takýmto stavebným prácam aj presný údaj o tom, aký objem stavebných prác bez DPH bol uskutočnený v požadovanom období a doloží o tom doklady.
V prípade ak bola hodnota referenčnej zákazky dohodnutá v inej mene ako v mene EUR bude pre jej posúdenie vykonaný prepočet na EUR podľa kurzu NBS platného ku dňu ukončenia referenčných prác v referenčnom období.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač preukáže splnenie podmienky predložením Zoznamu stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác. Zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom:
a) bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia; ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12 zákona o verejnom obstarávaní, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie,
b) bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
Zoznam má byť potvrdený uchádzačom, jeho štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača.
V zozname ako aj v potvrdeniach odberateľov je potrebné uviesť: obchodné meno alebo názov, sídlo a identifikačné číslo odberateľa, názov zákazky a ak z názvu nie je zrejmý predmet, aj stručnú identifikáciu plnenia podľa zmluvy, cenu (bez DPH), alikvotnú časť ceny podľa požadovaného obdobia, lehotu dodania plnenia podľa zmluvy (začatie a ukončenie - min. mesiac a rok), prípadne aj meno kontaktnej osoby odberateľa pre overenie informácií s jej telefonickým kontaktom a e-mailovou adresou, a má byť uvedené aj zhodnotenie dodaného plnenia podľa obchodných podmienok Príloha č. 6 Zoznam stavebných prác vzor.
Pre potvrdenia referencií odberateľov môže byť použitý ten istý formulár s tým, že ho potvrdí odberateľ.
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 13.07.2023 09:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie v mesiacoch: 6
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 13.07.2023 10:00
Miesto: online v IS EVO
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
21.06.2023

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité