II.1)
ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1)
Názov
Čistiace prostriedky a hygienické potreby II.
Referenčné číslo: 3920/2023/21
II.1.2)
Hlavný kód CPV
39830000-9
II.1.3)
Druh zákazky
Tovary
II.1.4)
Stručný opis
Predmetom zákazky verejného obstarávania je dodanie a dovoz čistiacich a hygienických potrieb podľa špecifikácie uvedenej v Prílohe č.2 súťažných podkladov. Ďalšie položky neuvedené v Prílohe č.2, môže verejný obstarávateľ odoberať od úspešného uchádzača za predpokladu , že ceny týchto položiek sa nebudú výrazne odlišovať od cien trhových.
Uchádzač berie na vedomie, že celkové množstvá jednotlivých druhov tovarov sú predpokladané, nie sú pre verejného obstarávateľa záväzné. Skutočne odobraté množstva predmetu zákazky budú závisieť od aktuálnej potreby verejného obstarávateľa na základe objednávok a počas platnosti Rámcovej dohody sa môže táto hodnota zvýšiť, resp. znížiť. Úspešný uchádzač bude tovar dodávať na základe jednotlivých objednávok v ktorých bude upresnené množstvo, druh tovaru a miesto dodania.
Bližšie informácie sa nachádzajú v súťažných podkladoch.
II.1.5)
Celková predpokladaná hodnota
16 250,00
EUR
bez DPH
II.1.6)
Informácie o častiach
Táto zákazka sa delí na časti:
Nie
II.2)
OPIS
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
39831300-9
39832100-4
39831600-2
39831210-1
39224000-8
33771000-5
33770000-8
II.2.3)
Miesto dodania
Kód NUTS
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
1.)Mestský úrad Topoľčany,
2.)DCS I. JESEŇ
3.)DCS II. NÁDEJ
4.)DCS III. Veľké Bedzany
5.)DCS IV. SENIOR
6.) DCS V. SLNEČNICA
II.2.4)
Opis obstarávania
Predmetom zákazky verejného obstarávania je dodanie a dovoz čistiacich a hygienických potrieb podľa špecifikácie uvedenej v Prílohe č.2 súťažných podkladov. Ďalšie položky neuvedené v Prílohe č.2, môže verejný obstarávateľ odoberať od úspešného uchádzača za predpokladu , že ceny týchto položiek sa nebudú výrazne odlišovať od cien trhových.
Uchádzač berie na vedomie, že celkové množstvá jednotlivých druhov tovarov sú predpokladané, nie sú pre verejného obstarávateľa záväzné. Skutočne odobraté množstva predmetu zákazky budú závisieť od aktuálnej potreby verejného obstarávateľa na základe objednávok a počas platnosti Rámcovej dohody sa môže táto hodnota zvýšiť, resp. znížiť. Úspešný uchádzač bude tovar dodávať na základe jednotlivých objednávok v ktorých bude upresnené množstvo, druh tovaru a miesto dodania.
Bližšie informácie sa nachádzajú v súťažných podkladoch.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6)
Predpokladaná hodnota
16 250,00
EUR
bez DPH
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Nie