Oznámenie 21136 - WNS

Obsah

21136 - WNS
Vestník č. 122/2023 - 22.06.2023

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Ministerstvo financií Slovenskej republiky
IČO: 00151742
Štefanovičova 5, 81782 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Silvia Uhnáková
Telefón: +421 259584007
Email: silvia.uhnakova@mfsr.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/237
Hlavná adresa(URL): http://www.finance.gov.sk/
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/472567
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/472567
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Zabezpečenie podpory, údržby a ďalšieho rozvoja redakčného systému
Referenčné číslo: 22/2023
II.1.2) Hlavný kód CPV
72250000-2
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je riadne a včas poskytovať nasledovné služby technickej podpory, údržby a ďalšieho rozvoja redakčného systému v prospech Ministerstva financií SR (ďalej len Objednávateľa):
Paušálne činnosti
Podpora a údržba CMS WebJET
-Zabezpečiť riadnu prevádzku jednotlivých komponentov intranetového portálu a internetových portálov (napr. mfsr.sk, fininfo.sk, ces.mfsr.sk) na platforme CMS WebJET a aplikačného servera Tomcat pre 3 prostredia (produkčné, testovacie a intranet) - ďalej len portál ministerstva (v prípade potreby bude DFŠ poskytnutá k nahliadnutiu u kontaktnej osoby).
-Vykonávať preventívne činnosti a opatrenia k zabezpečeniu riadnej a bezporuchovej prevádzky jednotlivých komponentov portálu ministerstva a garantovať podporu dodaných komponentov CMS WebJET a AS Tomcat (súčasťou sú aj pravidelné aktualizácie).
-Poskytovať asistenciu pri riešení prevádzkových problémov v rámci portálu ministerstva formou telefonickej konzultácie, vzdialeným prístupom, alebo v prípade nemožnosti vzdialeným prístupom aj priamo na pracovisku Objednávateľa.
-Prevzatie požiadavky podľa dohodnutých komunikačných postupov primárne prostredníctvom aplikácie Service Desk (zabezpečenej Poskytovateľom), kategorizácia požiadaviek a ich riešenie v prevádzkovom čase.
Prevádzka služieb poskytovaných Poskytovateľom bude zabezpečená:
-Prevádzkový čas (výkon prevádzkových činností Poskytovateľa) Pondelok Piatok, 8:00 16:00 hod. (s výnimkou dní voľna a/alebo pracovného pokoja alebo oficiálne uvedených štátnych sviatkov).
-Reakčná doba podľa priority nahláseného incidentu. Reakcia na incidenty je definovaná v Matici riešenia požiadaviek a incidentov v zmysle definície chýb v Prevádzkovom čase viď nižšie.
-Automatizovaný monitoring a riešenie incidentov v Prevádzkovom čase.
-Reakcia na incidenty je definovaná v Matici riešenia požiadaviek a incidentov v zmysle definície chýb v Prevádzkovom čase viď nižšie.
-Požadovaná dostupnosť portálu ministerstva - minimálne 93%.
-Maximálny čas výpadku, t.j. kritický problém 1. triedy 6 hodín.

Činnosti na vyžiadanie (nadpaušál)
Aplikačná podpora
-špecifické požiadavky používateľov, malé zmeny funkčnosti, konfigurácia systému, konzultácie, aktualizácia používateľských príručiek a pod.
Zmenové požiadavky
-požiadavky na rozvoj a rozširovanie funkcionality systému, implementácia zmien zásadnejšieho charakteru a pod.

Podrobnejšie vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v vo Výzve na predkladanie ponuky a jej prílohách.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
84 003,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
72212224-5
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK01
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Ministerstvo financií SR Štefanovičova 5, 817 82 Bratislava
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je riadne a včas poskytovať nasledovné služby technickej podpory, údržby a ďalšieho rozvoja redakčného systému v prospech Ministerstva financií SR (ďalej len Objednávateľa):
Paušálne činnosti
Podpora a údržba CMS WebJET
-Zabezpečiť riadnu prevádzku jednotlivých komponentov intranetového portálu a internetových portálov (napr. mfsr.sk, fininfo.sk, ces.mfsr.sk) na platforme CMS WebJET a aplikačného servera Tomcat pre 3 prostredia (produkčné, testovacie a intranet) - ďalej len portál ministerstva (v prípade potreby bude DFŠ poskytnutá k nahliadnutiu u kontaktnej osoby).
-Vykonávať preventívne činnosti a opatrenia k zabezpečeniu riadnej a bezporuchovej prevádzky jednotlivých komponentov portálu ministerstva a garantovať podporu dodaných komponentov CMS WebJET a AS Tomcat (súčasťou sú aj pravidelné aktualizácie).
-Poskytovať asistenciu pri riešení prevádzkových problémov v rámci portálu ministerstva formou telefonickej konzultácie, vzdialeným prístupom, alebo v prípade nemožnosti vzdialeným prístupom aj priamo na pracovisku Objednávateľa.
-Prevzatie požiadavky podľa dohodnutých komunikačných postupov primárne prostredníctvom aplikácie Service Desk (zabezpečenej Poskytovateľom), kategorizácia požiadaviek a ich riešenie v prevádzkovom čase.
Prevádzka služieb poskytovaných Poskytovateľom bude zabezpečená:
-Prevádzkový čas (výkon prevádzkových činností Poskytovateľa) Pondelok Piatok, 8:00 16:00 hod. (s výnimkou dní voľna a/alebo pracovného pokoja alebo oficiálne uvedených štátnych sviatkov).
-Reakčná doba podľa priority nahláseného incidentu. Reakcia na incidenty je definovaná v Matici riešenia požiadaviek a incidentov v zmysle definície chýb v Prevádzkovom čase viď nižšie.
-Automatizovaný monitoring a riešenie incidentov v Prevádzkovom čase.
-Reakcia na incidenty je definovaná v Matici riešenia požiadaviek a incidentov v zmysle definície chýb v Prevádzkovom čase viď nižšie.
-Požadovaná dostupnosť portálu ministerstva - minimálne 93%.
-Maximálny čas výpadku, t.j. kritický problém 1. triedy 6 hodín.

Činnosti na vyžiadanie (nadpaušál)
Aplikačná podpora
-špecifické požiadavky používateľov, malé zmeny funkčnosti, konfigurácia systému, konzultácie, aktualizácia používateľských príručiek a pod.
Zmenové požiadavky
-požiadavky na rozvoj a rozširovanie funkcionality systému, implementácia zmien zásadnejšieho charakteru a pod.

Podrobnejšie vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v vo Výzve na predkladanie ponuky a jej prílohách.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
84 003,00 EUR bez DPH
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Osobné postavenie (§ 32 zákona o verejnom obstarávaní)
Vyžaduje sa splnenie podmienok účasti osobného postavenia:

a) podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o vernom obstarávaní, t. j. uchádzač musí byť oprávnený dodávať predmet zákazky,

b) podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona o vernom obstarávaní, t. j. že uchádzač nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.

Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona o verejnom obstarávaní je možné nahradiť podľa § 152 zákona o verejnom obstarávaní potvrdením o zapísaní do zoznamu hospodárskych subjektov.

Z dôvodu použitia údajov vedených v informačných systémoch verejnej správy v súlade s § 32 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní a použitia údajov vedených v informačných systémoch Úradu pre verejné obstarávanie a zverejnených na stránke Úradu pre verejné obstarávanie nie je uchádzač (so sídlom v SR) povinný predkladať doklady preukazujúce splnenie podmienky osobného postavenia podľa § 32 ods.1 písm. e) a f) zákona o verejnom obstarávaní.
Splnenie podmienky osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní bude overovaná verejným obstarávateľom z informačných systémov verejnej správy (platí len pre uchádzača so sídlom v SR).
Splnenie podmienky osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní bude overovaná verejným obstarávateľom z údajov zverejnených na stránke Úradu pre verejné obstarávanie.

V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne.

Splnenie predmetných podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.

V prípade, že verejný obstarávateľ bude mať pochybnosti o tom, že uchádzač spĺňa podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní, požiada uchádzača o predloženie dokladov preukazujúcich splnenie týchto spochybnených podmienok účasti.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Nevyžaduje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Technická alebo odborná spôsobilosť (§ 34 zákona o verejnom obstarávaní)
Vyžaduje sa predloženie dokladov podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona ak ide o služby údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, ak nie sú kritériom na vyhodnotenie ponúk.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží meno a priezvisko Kľúčového experta určeného na plnenie zmluvného vzťahu a preukáže splnenie nasledovných podmienok:
Kľúčový expert (vyžaduje sa minimálne 1 osoba s platnými certifikátmi alebo ekvivalentnými dokladmi)
-CMS WebJET Implementation Expert
-CMS WebJET Support Expert
Splnenie vyššie uvedenej požiadavky je možné preukázať jednou osobou, ktorá disponuje oboma certifikátmi alebo dvoma osobami, z ktorých každá osoba disponuje jedným z uvedených certifikátov.

Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v zmysle § 34 ods. 3 zákona.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Úspešný uchádzač je povinný poskytnúť verejnému obstarávateľovi súčinnosť v rámci ktorej predloží:
- údaje o všetkých známych subdodávateľoch v rozsahu: názov subdodávateľa, IČO, predmet subdodávky, finančný
podiel subdodávky vo vzťahu k predmetu plnenia, ako aj údaje o osobe oprávnenej konať za subdodávateľa v
rozsahu meno a priezvisko, adresa pobytu a dátum narodenia.
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 03.07.2023 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Predmetné VO nie je zelené verejné obstarávanie, ani obstarávanie inovácií ani zamerané na sociálne aspekty,

2. Verejný obstarávateľ pri zadávaní zákazky stanovuje elektronickú komunikáciu, ktorá sa realizuje prostredníctvom
systému elektronického verejného obstarávania - systém EVO.

3. Skutočnosti týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené v tejto výzve na predkladanie ponúk a v súťažných
podkladoch sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
21.06.2023

Profil Obstarávateľa


Dôležité