II.1)
ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1)
Názov
Zabezpečenie podpory, údržby a ďalšieho rozvoja redakčného systému
Referenčné číslo: 22/2023
II.1.2)
Hlavný kód CPV
72250000-2
II.1.3)
Druh zákazky
Služby
II.1.4)
Stručný opis
Predmetom zákazky je riadne a včas poskytovať nasledovné služby technickej podpory, údržby a ďalšieho rozvoja redakčného systému v prospech Ministerstva financií SR (ďalej len Objednávateľa):
Paušálne činnosti
Podpora a údržba CMS WebJET
-Zabezpečiť riadnu prevádzku jednotlivých komponentov intranetového portálu a internetových portálov (napr. mfsr.sk, fininfo.sk, ces.mfsr.sk) na platforme CMS WebJET a aplikačného servera Tomcat pre 3 prostredia (produkčné, testovacie a intranet) - ďalej len portál ministerstva (v prípade potreby bude DFŠ poskytnutá k nahliadnutiu u kontaktnej osoby).
-Vykonávať preventívne činnosti a opatrenia k zabezpečeniu riadnej a bezporuchovej prevádzky jednotlivých komponentov portálu ministerstva a garantovať podporu dodaných komponentov CMS WebJET a AS Tomcat (súčasťou sú aj pravidelné aktualizácie).
-Poskytovať asistenciu pri riešení prevádzkových problémov v rámci portálu ministerstva formou telefonickej konzultácie, vzdialeným prístupom, alebo v prípade nemožnosti vzdialeným prístupom aj priamo na pracovisku Objednávateľa.
-Prevzatie požiadavky podľa dohodnutých komunikačných postupov primárne prostredníctvom aplikácie Service Desk (zabezpečenej Poskytovateľom), kategorizácia požiadaviek a ich riešenie v prevádzkovom čase.
Prevádzka služieb poskytovaných Poskytovateľom bude zabezpečená:
-Prevádzkový čas (výkon prevádzkových činností Poskytovateľa) Pondelok Piatok, 8:00 16:00 hod. (s výnimkou dní voľna a/alebo pracovného pokoja alebo oficiálne uvedených štátnych sviatkov).
-Reakčná doba podľa priority nahláseného incidentu. Reakcia na incidenty je definovaná v Matici riešenia požiadaviek a incidentov v zmysle definície chýb v Prevádzkovom čase viď nižšie.
-Automatizovaný monitoring a riešenie incidentov v Prevádzkovom čase.
-Reakcia na incidenty je definovaná v Matici riešenia požiadaviek a incidentov v zmysle definície chýb v Prevádzkovom čase viď nižšie.
-Požadovaná dostupnosť portálu ministerstva - minimálne 93%.
-Maximálny čas výpadku, t.j. kritický problém 1. triedy 6 hodín.
Činnosti na vyžiadanie (nadpaušál)
Aplikačná podpora
-špecifické požiadavky používateľov, malé zmeny funkčnosti, konfigurácia systému, konzultácie, aktualizácia používateľských príručiek a pod.
Zmenové požiadavky
-požiadavky na rozvoj a rozširovanie funkcionality systému, implementácia zmien zásadnejšieho charakteru a pod.
Podrobnejšie vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v vo Výzve na predkladanie ponuky a jej prílohách.
II.1.5)
Celková predpokladaná hodnota
84 003,00
EUR
bez DPH
II.1.6)
Informácie o častiach
Táto zákazka sa delí na časti:
Nie
II.2)
OPIS
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
72212224-5
II.2.3)
Miesto dodania
Kód NUTS
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Ministerstvo financií SR Štefanovičova 5, 817 82 Bratislava
II.2.4)
Opis obstarávania
Predmetom zákazky je riadne a včas poskytovať nasledovné služby technickej podpory, údržby a ďalšieho rozvoja redakčného systému v prospech Ministerstva financií SR (ďalej len Objednávateľa):
Paušálne činnosti
Podpora a údržba CMS WebJET
-Zabezpečiť riadnu prevádzku jednotlivých komponentov intranetového portálu a internetových portálov (napr. mfsr.sk, fininfo.sk, ces.mfsr.sk) na platforme CMS WebJET a aplikačného servera Tomcat pre 3 prostredia (produkčné, testovacie a intranet) - ďalej len portál ministerstva (v prípade potreby bude DFŠ poskytnutá k nahliadnutiu u kontaktnej osoby).
-Vykonávať preventívne činnosti a opatrenia k zabezpečeniu riadnej a bezporuchovej prevádzky jednotlivých komponentov portálu ministerstva a garantovať podporu dodaných komponentov CMS WebJET a AS Tomcat (súčasťou sú aj pravidelné aktualizácie).
-Poskytovať asistenciu pri riešení prevádzkových problémov v rámci portálu ministerstva formou telefonickej konzultácie, vzdialeným prístupom, alebo v prípade nemožnosti vzdialeným prístupom aj priamo na pracovisku Objednávateľa.
-Prevzatie požiadavky podľa dohodnutých komunikačných postupov primárne prostredníctvom aplikácie Service Desk (zabezpečenej Poskytovateľom), kategorizácia požiadaviek a ich riešenie v prevádzkovom čase.
Prevádzka služieb poskytovaných Poskytovateľom bude zabezpečená:
-Prevádzkový čas (výkon prevádzkových činností Poskytovateľa) Pondelok Piatok, 8:00 16:00 hod. (s výnimkou dní voľna a/alebo pracovného pokoja alebo oficiálne uvedených štátnych sviatkov).
-Reakčná doba podľa priority nahláseného incidentu. Reakcia na incidenty je definovaná v Matici riešenia požiadaviek a incidentov v zmysle definície chýb v Prevádzkovom čase viď nižšie.
-Automatizovaný monitoring a riešenie incidentov v Prevádzkovom čase.
-Reakcia na incidenty je definovaná v Matici riešenia požiadaviek a incidentov v zmysle definície chýb v Prevádzkovom čase viď nižšie.
-Požadovaná dostupnosť portálu ministerstva - minimálne 93%.
-Maximálny čas výpadku, t.j. kritický problém 1. triedy 6 hodín.
Činnosti na vyžiadanie (nadpaušál)
Aplikačná podpora
-špecifické požiadavky používateľov, malé zmeny funkčnosti, konfigurácia systému, konzultácie, aktualizácia používateľských príručiek a pod.
Zmenové požiadavky
-požiadavky na rozvoj a rozširovanie funkcionality systému, implementácia zmien zásadnejšieho charakteru a pod.
Podrobnejšie vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v vo Výzve na predkladanie ponuky a jej prílohách.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6)
Predpokladaná hodnota
84 003,00
EUR
bez DPH
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Nie