Oznámenie 21302 - WNT

Obsah

21302 - WNT
Vestník č. 124/2023 - 26.06.2023

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Topoľčany
IČO: 00311162
Nám. M.R. Štefánika 1, 95501 Topoľčany
Slovensko
Kontaktná osoba: JUDr. Peter Michalík
Telefón: +421 385340231
Email: peter.michalik@topolcany.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/472904
Hlavná adresa(URL): https://www.topolcany.sk/
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/472904
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/472904
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Kancelárske potreby
Referenčné číslo: 3944/2023/21
II.1.2) Hlavný kód CPV
30192000-1
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je dodávka tovarov /kancelárskych potrieb/ pre mestský úrad vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia tovaru do určených priestorov v sídle verejného obstarávateľa.
Bližšie informácie/špecifikáciu niektorých tovarov uchádzač /jednotlivé položky/, ich množstvá ako i parametre určené pre xerografický papier sú špecifikované v Prílohe č. 2 súťažných podkladov.
Bližšie informácie sa nachádzajú v súťažných podkladoch.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
21 600,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK023
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Mestský úrad Topoľčany, miestnosť č.318, na 2. poschodie do skladu v budove radnice na Nám. M.R. Štefánika 1/1, 955 01 Topoľčany
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je dodávka tovarov /kancelárskych potrieb/ pre mestský úrad vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia tovaru do určených priestorov v sídle verejného obstarávateľa.
Bližšie informácie/špecifikáciu niektorých tovarov uchádzač /jednotlivé položky/, ich množstvá ako i parametre určené pre xerografický papier sú špecifikované v Prílohe č. 2 súťažných podkladov.
Bližšie informácie sa nachádzajú v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
21 600,00 EUR bez DPH
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Vyžaduje sa splnenie podmienok účasti uvedených v § 32 ods. 1 písm. e), f) zákona
č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej
len ZVO).Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti spôsobom podľa § 32 ods. 2 písm. e), f) ZVO.
Uchádzač nepredkladá doklad podľa písm. e), ak je takýto doklad k dispozícii prostredníctvom internetového portálu
OverSi. Uchádzač nepredkladá doklady podľa písm. e) a f), ak má platný zápis v zozname hospodárskych subjektov
vedeným Úradom pre verejné obstarávanie.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Nevyžaduje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní a predložiť zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia tohto verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Za služby rovnakého alebo podobného charakteru sa bude považovať dodávka kancelárskych potrieb a kancelárskeho papiera, pričom hodnota aspoň jedného vykonaného plnenia musí byť aspoň vo výške 10 000,- EUR bez DPH a sumárna hodnota poskytnutých plnení musí byť najmenej vo výške 20 000, - EUR bez DPH. Ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, uchádzač v ponuke súčasne predloží aspoň jednu referenciu, ktorá bude spĺňať uvedené požiadavky.
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 06.07.2023 09:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Verejné obstarávanie sa uskutočňuje podľa zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v zmení neskorších
predpisov, v texte oznámenia je uvedené aj ako "ZVO" alebo "zákon o verejnom obstarávaní".
2. Verejný obstarávateľ bude pri akejkoľvek komunikácii so záujemcami a uchádzačmi postupovať podľa § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom elektronickej platformy, systému elektronického obstarávania IS EVO. Záujemca alebo uchádzač má možnosť registrovať sa do systému pomocou hesla alebo pomocou občianskeho preukazu s elektronickým čipom a osobitým bezpečnostným kódom (eiD).
3. Toto verejné obstarávanie nie je zeleným verejným obstarávaním, ani obstaraním inovácií a ani nie je zamerané na sociálne aspekty.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
22.06.2023

Profil Obstarávateľa


Dôležité