II.1)
ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1)
Názov
Kancelárske potreby
Referenčné číslo: 3944/2023/21
II.1.2)
Hlavný kód CPV
30192000-1
II.1.3)
Druh zákazky
Tovary
II.1.4)
Stručný opis
Predmetom zákazky je dodávka tovarov /kancelárskych potrieb/ pre mestský úrad vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia tovaru do určených priestorov v sídle verejného obstarávateľa.
Bližšie informácie/špecifikáciu niektorých tovarov uchádzač /jednotlivé položky/, ich množstvá ako i parametre určené pre xerografický papier sú špecifikované v Prílohe č. 2 súťažných podkladov.
Bližšie informácie sa nachádzajú v súťažných podkladoch.
II.1.5)
Celková predpokladaná hodnota
21 600,00
EUR
bez DPH
II.1.6)
Informácie o častiach
Táto zákazka sa delí na časti:
Nie
II.2)
OPIS
II.2.3)
Miesto dodania
Kód NUTS
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Mestský úrad Topoľčany, miestnosť č.318, na 2. poschodie do skladu v budove radnice na Nám. M.R. Štefánika 1/1, 955 01 Topoľčany
II.2.4)
Opis obstarávania
Predmetom zákazky je dodávka tovarov /kancelárskych potrieb/ pre mestský úrad vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia tovaru do určených priestorov v sídle verejného obstarávateľa.
Bližšie informácie/špecifikáciu niektorých tovarov uchádzač /jednotlivé položky/, ich množstvá ako i parametre určené pre xerografický papier sú špecifikované v Prílohe č. 2 súťažných podkladov.
Bližšie informácie sa nachádzajú v súťažných podkladoch.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6)
Predpokladaná hodnota
21 600,00
EUR
bez DPH
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Nie