HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1)
NÁZOV A ADRESY
Dolnooravská nemocnica s poliklinikou MUDr. L. Nádaši Jégého Dolný Kubín
IČO:
00634905
Nemocničná 1944/10, 02614 Dolný Kubín
Slovensko
Kontaktná osoba:
Mgr. Zdenka Šagátová
Telefón:
+421 435801435
Email:
obstaravanie@donsp.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL):
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/1540
Hlavná adresa(URL):
https://www.donsp.sk/
I.3)
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/472971
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať elektronicky
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/472971
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4)
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Organizácia riadená verejným právom
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1)
ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1)
Názov
Dezinfekcia na plochy
Referenčné číslo: I/8-VO-1-9/2023
II.1.2)
Hlavný kód CPV
24455000-8
II.1.3)
Druh zákazky
Tovary
II.1.4)
Stručný opis
Predmetom verejného obstarávania je výber dodávateľa, ktorý bude dodávať prostriedky na dezinfekciu malých a veľkých plôch pre nemocnicu DONsP Dolný Kubín. Súčasťou dodávky bude elektronicky monitorovací program kvality upratovania s kompatibilným UV gélom. Plnenie bude realizované a upresnené na základe jednotlivých objednávok. Jednotkové ceny musia zahŕňať všetky náklady dodávateľa spojené s plnením jeho povinností vyplývajúcich mu z rámcovej dohody, vrátane colných a daňových poplatkov a ďalších nákladov spojených s dodávkou, vrátane dopravy do miesta dodania, nákladov na obal, balenie tovaru, monitorovacieho programu kvality upratovania a zabezpečenia UV gélov.
II.1.5)
Celková predpokladaná hodnota
83 197,39
EUR
bez DPH
II.1.6)
Informácie o častiach
Táto zákazka sa delí na časti:
Nie
II.2)
OPIS
II.2.3)
Miesto dodania
Kód NUTS
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Miestom plnenia je sídlo verejného obstarávateľa, čiže Dolnooravská nemocnica s poliklinikou MUDr. L. Nádaši Jégého Dolný Kubín, Nemocničná 1944/10, 026 14 Dolný Kubín.
II.2.4)
Opis obstarávania
Podľa Prílohy č. 1 - Opis predmetu zákazky, Prílohy č. 2 Cenová ponuka a Prílohy č. 3 Návrh rámcovej dohody.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6)
Predpokladaná hodnota
83 197,39
EUR
bez DPH
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1)
PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1)
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok:
1.§ 32 ods. 1 písm. e) ZVO je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, 2.§ 32 ods. 1 písm. f) ZVO nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti osobné postavenie: 1.Požaduje sa predloženie originálov alebo úradne overených kópií dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti osobného postavenia, ktoré sa preukazujú podľa § 32 ods. 2 písm. e) a f), resp. ods. 4 a ods. 5 ZVO, 2.Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) ZVO je možné nahradiť podľa § 152 ZVO potvrdením o zapísaní do zoznamu hospodárskych subjektov, 3.Verejný obstarávateľ v čase vyhlásenia súťaže nemá prístup k údajom z informačných systémov verejnej správy, preto nepripúšťa preukázanie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia v zmysle § 32 ods. 3 ZVO, 4.Splnenie podmienky osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. f) ZVO uchádzač deklaruje čestným vyhlásením (Príloha č. 4 - Čestné vyhlásenie uchádzača, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní) a overuje sa prostredníctvom Registra osôb zo zákazom, z údajov zverejnených na stránke Úradu pre verejné obstarávanie: https://www.uvo.gov.sk/register-osob-so-zakazom490.html, 5.V prípade, že verejný obstarávateľ bude mať pochybnosti o tom, že uchádzač spĺňa podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO, požiada uchádzača o predloženie dokladov preukazujúcich splnenie týchto spochybnených podmienok účasti, 6.Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzača na skutočnosť, že podľa § 117 ods. 5 ZVO nesmie verejný obstarávateľ uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý nespĺňa podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) alebo ak u neho existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) tohto zákona. Verejný obstarávateľ môže odmietnuť uzavrieť zmluvu s uchádzačom, u ktorého existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 8 písm. d). Ustanovenie § 11 tým nie je dotknuté.
III.1.2)
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok:
Nevyžaduje sa.
III.1.3)
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok:
1.§ 34 ods. 1 písm. m) Uchádzač musí preukázať splnenie technickej a odbornej spôsobilosti. Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač predložil opis ponúkaného tovaru (technické listy s fotografiami ponúkaného tovaru), ktorý jednoznačne preukáže splnenie požadovaných technických parametrov uvedených v opise predmetu zákazky. V opise ponúkaného tovaru k názvu tovaru uchádzač uvedie obchodné označenie ponúkaného tovaru, technické parametre a vlastnosti. Vyžaduje sa (minimálna požadovaná úroveň): -dodávateľ predloží karty bezpečnostných údajov podľa nariadenia CLP (klasifikácia, označovanie a balenie) na ponúkaný tovar, -dodávateľ predloží splnenie požadovaných technických parametrov doložením infolistov o prípravkoch, alebo etikiet deklarujúcich požadované vlastnosti, -dodávateľ predloží splnenie požadovaných EN v danom spektre účinnosti (EN 13727, EN 14561, EN 13624, EN 14562, EN 16777, EN 14563, EN 14476, EN 17111, EN 17126, EN 14348, EN16615) alebo podľa metodiky RKI-DVV alebo VAH, -deklarovanie testu v špinavých a čistých podmienkach. Ak bol test vykonaný v čistých podmienkach vyznačiť.
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1)
OPIS
IV.1.3)
Informácie o rámcovej dohode
Obstarávanie zahŕňa uzavretie rámcovej dohody
Rámcová dohoda s jediným uchádzačom
IV.2)
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2)
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 07.07.2023 09:00
IV.2.4)
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3)
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo vyhodnotiť splnenie podmienok účasti a splnenie požiadaviek na predmet zákazky po vyhodnotení kritérií na vyhodnotenie ponúk, 2. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo vyhodnotiť splnenie podmienok účasti a splnenie požiadaviek na predmet zákazky len u uchádzača, ktorý sa po vyhodnotení kritérií na vyhodnotenie ponúk umiestnil na prvom mieste v poradí, 3. Verejný obstarávateľ na základe doručených ponúk určí poradie uchádzačov; od najnižšej celkovej ceny v EUR s DPH (ponuka sa umiestni na prvom mieste) po najvyššiu celkovú cenu v EUR s DPH (najvyššie poradie určené podľa počtu doručených ponúk) a vyhodnotí splnenie zadefinovaných podmienok účasti vo Výzve na predkladanie ponúk a požiadaviek na ponuku uchádzača, ktorý sa svojou cenovou ponukou umiestnil na 1. mieste v poradí, 4. Vyhradenie zákazky podľa § 108 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní: Neuplatňuje sa, 5. Kompletné požiadavky na predmet zákazky sú uvedené v Súťažných podkladoch, 6. Súťažné podklady s prílohami sú dostupné v Profile obstarávateľa: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/1540.
VI.5)
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
23.06.2023