Oznámenie 21322 - WNS

Obsah

21322 - WNS
Vestník č. 124/2023 - 26.06.2023

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Centrum biológie rastlín a biodiverzity Slovenskej akadémie vied
IČO: 00679089
Dúbravská cesta 9, 84523 Bratislava - mestská časť Karlova Ves
Slovensko
Kontaktná osoba: Monika Budajová
Telefón: +421 915718370
Email: monika.budajova@savba.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/472434
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
CBRB SAV, v. v. i., org. zložka ÚGBR
IČO: 00679089
Akademická 2 , 95007 Nitra
Slovensko
Kontaktná osoba: Milan Vrančík
Telefón: +421 907521718
Email: monika.budajova@savba.sk
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/472434
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Organizácia riadená verejným právom
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Hydraulické vyregulovanie vykurovacieho systému budovy
Referenčné číslo: 1/2023
II.1.2) Hlavný kód CPV
50720000-8
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
podľa Technickej správy v Prílohe č. 1
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
79 350,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45232141-2
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Akademická 2, 950 07 Nitra
II.2.4) Opis obstarávania
podľa Technickej správy v Prílohe č. 1, rozpočtu v Prílohe č. 2 a Návrhu zmluvy podľa Prílohy č. 3
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
79 350,00 EUR bez DPH
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Kópiu dokladu o oprávnení vykonávať prácu, v ktorom musí byť zapísaný predmet podnikania oprávňujúci uchádzača na dodanie predmetu zákazky, ktorým môže byť:
1. aktuálne živnostenské oprávnenie alebo výpis zo živnostenského registra (predkladá fyzická osoba podnikateľ, príspevková organizácia podnikateľ),
2. aktuálny výpis z obchodného registra (predkladá právnická osoba podnikateľ, fyzická osoba podnikateľ zapísaný v obchodnom registri),
3. iné než živnostenské oprávnenie, vydané podľa osobitných predpisov.

Pri predložení ponuky uchádzač predloží len neoverenú fotokópiu dokladu.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Cenová ponuka bude konečná vrátane DPH a bude obsahovať nasledovné súčasti:
a) kompletne vyplnený súbor s názvom ROZPOČET SAV JUH vyregulovanie
b) kompletne vyplnený súbor s názvom ROZPOČET SAV SEVER doplnenie.
Termín realizácie diela je do 10 týždňov od dátumu účinnosti zmluvy. Zmluva bude uzatvorená na základe návrhu v Prílohe č. 3.
Obstarávané dielo bude vyfakturované po kompletnom vyhotovení s lehotou splatnosti 30 dní od doručenia a schválenia faktúry odberateľom. Faktúra bude zaslaná elektronicky na adresu ugbr@savba.sk a tiež v originálnej listinnej podobe na adresu odberateľa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: podmienky uvedené v Prílohe č. 1, č. 2 a č. 3.
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 14.07.2023 13:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Pred vypracovaním cenovej ponuky je nevyhnutná obhliadka priestorov, ktorú je potrebné si dohodnúť na telefónnom čísle 0907 521 718 (p. Milan Vrančík) v pracovných dňoch od 9:00 do 15:00 hod. Následne každý z uchádzačov dostane Projekt v papierovom vyhotovení, ktorý bude mať k dispozícii až do predloženia cenovej ponuky, úspešný uchádzač do odovzdania hotového diela.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
23.06.2023

Profil Obstarávateľa


Dôležité