Oznámenie 21668 - MSS

Obsah

21668 - MSS
Vestník č. 127/2023 - 29.06.2023

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
SLOVENSKÝ VODOHOSPODÁRSKY PODNIK, štátny podnik
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36022047
Martinská 49, 82105 Bratislava - mestská časť Ružinov
Kód NUTS: SK
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Dana Kacerová
Telefón: +421 556008120
Email: dana.kacerova@svp.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): www.svp.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/468832
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/468832
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Životné prostredie
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Mobilné telekomunikačné služby a mobilné zariadenia 2023
Referenčné číslo: CS SVP OZ KE 2887/2023
II.1.2) Hlavný kód CPV
64212000-5
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Vytvorenie vnútropodnikovej siete pre SIM karty registrované na verejného obstarávateľa, pripojenie SIM kariet verejného obstarávateľa do verejnej telefónnej siete a zabezpečenie poskytovania spoľahlivých komplexných, bezpečných a ekonomicky výhodných mobilných telekomunikačných služieb operátora (hovory, SMS, MMS, internet v mobile, mobilný internet) a dodanie mobilných telekomunikačných zariadení (koncových zariadení).
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
968 000,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
32250000-0
64212100-6
64212300-8
64212500-0
64212600-1
64212700-2
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Mobilné služby budú poskytované na celom území SR a v prípade roamingových služieb na celom svete. Mobilné zariadenia budú dodávané na miesta uvedené v prílohe č. 3 súťažných podkladov.
II.2.4) Opis obstarávania:
Vytvorenie vnútropodnikovej siete pre SIM karty registrované na verejného obstarávateľa, pripojenie SIM kariet verejného obstarávateľa do verejnej telefónnej siete a zabezpečenie poskytovania spoľahlivých komplexných, bezpečných a ekonomicky výhodných mobilných telekomunikačných služieb operátora (hovory, SMS, MMS, internet v mobile, mobilný internet) a dodanie mobilných telekomunikačných zariadení (koncových zariadení).
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
968 000,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
1) Verejný obstarávateľ vyžaduje zloženie zábezpeky ponuky vo výške 40.000,00 EUR. Spôsob zloženia zábezpeky si vyberie uchádzač. Spôsoby zloženia zábezpeky sú:
- zloženie finančných prostriedkov na bankový účet verejného obstarávateľa podľa bodu 17.3.1 súťažných podkladov,
- poskytnutie bankovej záruky za uchádzača podľa bodu 17.3.2 súťažných podkladov alebo
- poskytnutie poistenia záruky podľa bodu 17.3.3 súťažných podkladov.
2) Úspešný uchádzač pri nadobudnutí účinnosti rámcovej dohody poskytne verejnému obstarávateľovi kredit v celkovej výške 400.000,- EUR bez DPH, ktorý je verejný obstarávateľ oprávnený čerpať na nákup koncových zariadení. Verejný obstarávateľ je oprávnený si pri zadaní objednávky na koncové zariadenie uplatniť zľavu v ľubovoľnej výške, maximálne však vo výške rozdielu medzi cenníkovou cenou koncového zariadenia bez DPH uvedenou v aktuálnom cenníku úspešného uchádzača uvedenom na jeho webovej stránke a sumou 1 EUR. Celková suma zliav uplatnených počas účinnosti rámcovej dohody nesmie prekročiť celkovú výšku poskytnutého kreditu t. j. sumu 400.000,- EUR bez DPH.
3) Úspešný uchádzač je povinný počas odstraňovania vád koncového zariadenia poskytnúť verejnému obstarávateľovi náhradné koncové zariadenie minimálne rovnakých technických parametrov, ktoré bude verejnému obstarávateľovi doručené súčasne s vyzdvihnutím reklamovaného koncového zariadenia.
4) Verejný obstarávateľ upozorňuje na uplatnenie zmluvných sankcií v zmysle článku XII rámcovej dohody.
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač preukázal splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 Zákona o VO.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
1) Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/ uchádzačmi sa uskutočňuje v slovenskom jazyku
písomne postupom v súlade so Zákonom o VO. Verejný obstarávateľ pri zadávaní zákazky stanovuje elektronickú
komunikáciu, ktorá sa realizuje prostredníctvom elektronického systému IS EVO ver. 18.0, ktorý je dostupný na
internetovej adrese https://eplatforma.vlada.gov.sk/ za podmienok uvedených v súťažných podkladoch.
2) Uchádzač je povinný originálne doklady, alebo ich úradne overené kópie (vrátane úradných prekladov) naskenovať do formátu .pdf.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 25.07.2023 09:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 25.07.2024
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 25.07.2023 09:30
Miesto: SLOVENSKÝ VODOHOSPODÁRSKY PODNIK, štátny podnik
Povodie Hornádu, odštepný závod
Ďumbierska 14
041 59 Košice mestská časť Sever
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Uchádzač môže byť na otváraní ponúk zastúpený osobou oprávnenou zúčastniť sa na otváraní ponúk. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárne orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní ponúk preukazom totožnosti. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a originálom poverenia (splnomocnenia) na zastupovanie.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1) Verejný obstarávateľ vyžaduje zloženie zábezpeky vo výške 40.000 EUR. Podmienky zloženia zábezpeky ponuky sú uvedené v súťažných podkladoch.
2) Verejný obstarávateľ vyhodnotí ponuku z hľadiska splnenia požiadaviek verejného obstarávateľa na predmet zákazky u uchádzača, ktorý sa po vyhodnotení kritéria na vyhodnotenie ponúk umiestnil na prvom mieste v poradí.
3) Verejný obstarávateľ vyhodnotí splnenie podmienok účasti u uchádzača ktorý sa po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk umiestnil na prvom mieste v poradí a ktorého ponuka spĺňa požiadavky verejného obstarávateľa na predmet zákazky.
4) Verejný obstarávateľ upozorňuje, že s ohľadom na zákon číslo 177/2018 Z.z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii) v platnom znení nemá prístup do verejných registrov, z ktorých by si v procese vyhodnocovania splnenia podmienok účasti mohol zabezpečiť prístup k dokladom preukazujúcim splnenie podmienok účasti uchádzača v zmysle Zákona o VO.
5) Verejný obstarávateľ umožňuje uchádzačovi vyplniť len oddiel časti IV formuláru Jednotného európskeho dokumentu
(GLOBÁLNY ÚDAJ PRE VŠETKY PODMIENKY ÚČASTI) bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV formuláru JED.
6) Verejný obstarávateľ oznamuje, že v súlade s § 10 ods. 4 Zákona o VO obmedzí záujemcovi, uchádzačovi alebo
skupine dodávateľov účasť vo verejnom obstarávaní, najmä ich vylúči alebo vylúči ich ponuku, ak má tento záujemca, uchádzač alebo člen skupiny dodávateľov sídlo v treťom štáte, s ktorým nemá Slovenská republika alebo Európska únia uzavretú medzinárodnú zmluvu zaručujúcu rovnaký a účinný prístup k verejnému obstarávaniu v tomto treťom štáte pre hospodárske subjekty so sídlom v Slovenskej republike. Za týmto účelom bude verejný obstarávateľ postupovať podľa § 10 ods. 4 Zákona o VO.
7) Otváranie ponúk vykoná komisia menovaná verejným obstarávateľom verejne - sprístupnením ponúk doručených v lehote na predkladanie ponúk. Umožnením účasti na otváraní ponúk sa rozumie aj ich sprístupnenie prostredníctvom funkcionality IS EVO (on-line sprístupnenie ponúk).
8) Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy predložil doklady uvedené v súťažných podkladoch.
9) Verejný obstarávateľ neuzatvorí zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ak nastane niektorá zo situácií uvedených v § 11 Zákona o VO.
10) Verejný obstarávateľ upozorňuje na uplatnenie inštitútu zábezpeky, zmluvné pokuty, poistenie a
splatnosť faktúr uvedené v návrhu rámcovej dohody, ktorý tvorí prílohu súťažných podkladov.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
23.06.2023

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité