Oznámenie 21353 - WYP

Obsah

21353 - WYP
Vestník č. 125/2023 - 27.06.2023

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk - Bežný postup pre podlimitné zákazky
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Základná škola s materskou školou Vavrečka 204
IČO: 37903098
Vavrečka 204, 02901 Vavrečka
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Jozef Kubala
Telefón: +421 911311929
Email: info@jktina.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/473069
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/473069
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
§ 7 ods. 1 písm.d)
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Vzdelávanie
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Prístavba a nadstavba ZŠ s MŠ Vavrečka
Referenčné číslo: 1/2023
II.1.2) Hlavný kód CPV
45214100-1
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je uskutočnenie stavebných prác na prístavbe a nadstavbe Základnej školy s materskou školou Vavrečka, ktorá sa nachádza na parcelách číslo 194/,2,3,4,5,6,7 k. ú. Vavrečka.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
721 346,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45310000-3
45331000-6
45231300-8
39370000-6
45312311-0
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
ZŠ s MŠ Vavrečka, p. č. 194/,2,3,4,5,6,7 k. ú. Vavrečka.
II.2.4) Opis obstarávania
Povaha a množstvo prác je definované projektovou dokumentáciou, zadaním - výkaz výmer a SP.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
721 346,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 16
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejný obstarávateľ stanovil podmienky účasti osobného postavenia v zmysle ustanovenia § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len ZVO).
Pri preukazovaní splnenia podmienok účasti osobného postavenia sa postupuje podľa ustanovenia § 32 ods. 2 ZVO.
Ak má uchádzač sídlo, miesto podnikania alebo pobyt mimo územia Slovenskej republiky môže splnenie týchto podmienok preukázať podľa § 32 ods. 4 a ods. 5 ZVO.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne.
Týmto nie je dotknutá možnosť uchádzača preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov alebo zápisom do iného obdobného zoznamu iného členského štátu EÚ v rozsahu podľa ZVO.
Doklady na preukázanie splnenie podmienok účasti osobného postavenia budú predložené ako kópie originálov alebo úradne osvedčenej kópie.

Odôvodnenie:
Verejný obstarávateľ určil podmienky účasti osobného postavenia podľa § 112 ods. 5 písm. a) a b) ZVO. Podľa ustanovenia § 116 ZVO - Pri preukazovaní splnenia určených podmienok účasti, ktoré sa týkajú osobného postavenia, sa postupuje podľa § 32 ods. 2 až 7 ZVO.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Neuplatňuje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Podľa § 112 ods. 5 písm. b) ZVO verejný obstarávateľ môže vyžadovať podmienky podľa § 33 až 36 ZVO.
Verejný obstarávateľ vyžaduje podmienky účasti
1. Podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO - zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miesta lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných práca zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1.bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia; ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12 ZVO, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie,
2.bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.

Odôvodnenie primeranosti:
Účelom požiadavky na predloženie zoznamu uskutočnených stavebných prác v predchádzajúcom období, ako jednej z podmienok účasti týkajúcej sa technickej a odbornej spôsobilosti, ako aj minimálnej požadovanej úrovne štandardov, je najmä preukázanie skutočnosti, či je uchádzač spoľahlivý a technicky spôsobilý zrealizovať predmet zákazky. Vzhľadom ku komplexnému charakteru zákazky je potrebné, aby uchádzač preukázal dostatočné skúsenosti s plnením predmetu zákazky podobného alebo rovnakého charakteru.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu 1 - Podľa bodu 1 - § 34 ods. 1 písm. b) Verejný obstarávateľ požaduje predložiť:
Zoznam stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky a potvrdenia o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác: uchádzač preukáže uskutočnenie stavebných prác v min. objeme 700.000,00 Eur bez DPH súhrnne za všetky požadované roky a všetky zákazky uvedené v zozname, predloženom uchádzačom, uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania.
V prípade, že v rámci realizácie zákazky boli realizované aj iné stavebné práce ako stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet tejto zákazky, musí byť z dokladu pre objektívne posúdenie splnenia podmienok účasti zrejmá hodnota stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet tejto zákazky.
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 17.07.2023 08:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie v mesiacoch: 5
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 17.07.2023 08:15
Miesto: Základná škola s materskou školou Vavrečka.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Verejný obstarávateľ umožňuje uchádzačom, ktorí predložili ponuku účasť na otváraní (sprístupnení) elektronicky podaných ponúk.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
25.06.2023

Redakčné opravy

21945 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 129/2023
V oznámení 21353-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Základná škola s materskou školou Vavrečka 204, Vavrečka 204, 029 01 Vavrečka zverejnenom vo VVO č. 125/2023 zo dňa 27.06.2023 boli nesprávne zverejnené údaje II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE Namiesto: Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie Má byť: Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno Plán obnovy - Kód výzvy - 07I02-20-V02
22029 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 130/2023
V oznámení 21353-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Základná škola s materskou školou Vavrečka 204, Vavrečka 204, 029 01 Vavrečka zverejnenom vo VVO č. 125/2023 zo dňa 27.06.2023 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 17.07.2023 08:00 Má byť: 21.07.2023 08:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 17.07.2023 08:15 Má byť: 21.07.2023 08:15 VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE Z dôvodu plánovanej migrácia IS EVO do infraštruktúry Úradu vlády SR budú v termíne od 07. júla 2023 (piatok) od 12:00 hod. do 09. júla 2023 (nedeľa) do 22:00 hod. úplne nedostupné: portál ÚVO, služby privátnej zóny, IS ZÚ, IS ELEKTRONICKÁ PLATFORMA VO (EPVO / IS EVO) a profily VO/O. Na základe vyššie uvedených skutočností verejný obstarávateľ pristúpil k predĺženiu lehoty na predkladanie ponúk tak ako je uvedené vyššie.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité