Oznámenie 21445 - WYP

Obsah

21445 - WYP
Vestník č. 125/2023 - 27.06.2023

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk - Bežný postup pre podlimitné zákazky
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice
IČO: 00606707
Rastislavova 43, 04190 Košice - mestská časť Juh
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Františka Šováriová, MBA, MPH
Telefón: +421 556153153
Email: frantiska.sovariova@unlp.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): www.unlp.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/473157
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/473157
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Zdravotníctvo
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Odstránenie statických porúch-balkóny XVIII. pavilón
Referenčné číslo: UNLP-2023-67/1
II.1.2) Hlavný kód CPV
45212600-2
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je rekonštrukcia balkónov, ktoré sú v havarijnom stave, nachádzajúce sa na XVIII. pavilóne, na pracovisku verejného obstarávateľa, v areáli na Rastislavovej ul.č. 43, 041 90 Košice. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky, vrátane vypracovanej projektovej dokumentácie a požiadaviek verejného obstarávateľa na predmet zákazky, tvorí samostatnú časť C. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov a projektová dokumentácia, ktorá je Prílohou č. 10 súťažných podkladov a ostatné prílohy súťažných podkladov.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
78 097,09 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45215140-0
45262900-0
45262500-6
45410000-4
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK042
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice pracovisko Rastislavova 43, 041 90 Košice- pavilón XVIII.
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je rekonštrukcia balkónov, ktoré sú v havarijnom stave, nachádzajúce sa na XVIII. pavilóne, na pracovisku verejného obstarávateľa, v areáli na Rastislavovej ul.č. 43, 041 90 Košice. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky, vrátane vypracovanej projektovej dokumentácie a požiadaviek verejného obstarávateľa na predmet zákazky, tvorí samostatnú časť C. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov a projektová dokumentácia, ktorá je Prílohou č. 10 súťažných podkladov ostatné prílohy súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
78 097,09 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v dňoch: 70
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní (ďalej len "ZVO"). Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2 ZVO predložením naskenovaných originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií. Uchádzač zapísaný do Zoznamu hospodárskych subjektov vedeného Úradom pre verejné obstarávanie môže doklady požadované podľa § 32 ods. 1 písm. a) až f) ZVO nahradiť predložením informácie o jeho zapísaní do Zoznamu hospodárskych subjektov, prípadne potvrdením o jeho zapísaní do Zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ZVO. Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Uchádzač môže v zmysle § 39 ZVO predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom prostredníctvom Jednotného európskeho dokumentu (ďalej len "JED") alebo čestným vyhlásením. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch v časti B. Podmienky účasti uchádzačov.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Neuplatňuje sa
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Zoznam a krátky opis podmienok: Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzačov technickú alebo odbornú spôsobilosť vo verejnom obstarávaní preukázať predložením nasledovných dokladov:
-podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť (5) rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia; ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúci ich uskutočnenie,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúci ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené,
Zoznam musí obsahovať dôkaz o uspokojivom dodaní stavebných prác. Ak sa referencia, ktorú uchádzač predkladá nachádza v Evidencií referencií, ktorý je vedený Úradom pre verejné obstarávanie, uchádzač uvedie presný webový odkaz na zverejnenú referenciu a verejný obstarávateľ si túto referenciu overí v Evidencií referencií na stránke: https://www.uvo.gov.sk/udaje-o-hospodarskych-subjektoch-vedene-uradom/evidencia-referencii

-podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov.

Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 ZVO; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa odseku 1 písm. g), uchádzač môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce alebo služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú. Verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ môže u osoby, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, hodnotiť existenciu dôvodov na vylúčenie podľa § 40 ods. 8 ZVO.
Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch v časti B. Podmienky účasti uchádzačov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: -podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO
Verejný obstarávateľ požaduje predložiť min. jednu (1) referenciu s uspokojivým zrealizovaním stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru (práce na rekonštrukcií a oprave vonkajších fasád budov a pavilónov) ako je predmet zákazky v posudzovanom období v min. hodnote 60 000 EUR bez DPH.
Vzor dokumentu zoznam stavebných prác je Prílohou č. 9 súťažných podkladov.
--podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO
Uchádzač preukáže doklad (certifikát), že disponuje osobou podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch, v platnom znení s odbornou spôsobilosťou stavbyvedúceho v oblasti pozemných stavieb. Doklad uchádzač predkladá vo forme naskenovaného originálu resp. úradne overenej kópie, vo formáte .pdf s názvom Stavbyvedúci
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 20.07.2023 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie v mesiacoch: 12
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 20.07.2023 10:10
Miesto: Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice, Rastislavova 43, 043 90 Košice, riaditeľstvo - zasadačka na 1. poschodí.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky - online, verejný obstarávateľ zrealizuje otváranie ponúk prostredníctvom funkcionality IS EVO, t. j. automatickým vytvorením a odoslaním zápisnice z otvárania ponúk všetkým členom komisie a uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Podlimitná zákazka sa realizuje postupom podľa § 112 ods. 7 písm. b) ZVO
2. Súťažné podklady vrátane ich doplnení a vysvetlení sú záujemcom prístupné bezodplatne, neobmedzene.
3. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému IS EVO. Tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi verejným obstarávateľom a záujemcami, resp. uchádzačmi počas celého procesu verejného obstarávania. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
4.. Uchádzač môže v zmysle § 39 ZVO predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom prostredníctvom JED alebo čestným vyhlásením.
5. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie osobitných požiadaviek na predmet
zákazky, ktoré sú podrobne popísané v súťažných podkladoch v časti C. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
6. Obhliadka miesta dodania predmetu zákazky je umožnená v dňoch od 06.07.2023 do 14.07.2023. Bližšie informácie sú uvedené v časti A.Pokyny pre záujemcov a uchádzačov, bod 6. súťažných podkladov.
7. Zábezpeka ponuky sa nevyžaduje.
8. Skutočnosti, týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené v súťažných podkladoch, sa riadia príslušnými
ustanoveniami ZVO v platnom znení.
9. Predmetné verejné obstarávanie nie je: zeleným verejným obstarávaním, obstarávaním inovácií ani obstaraním zameraným na sociálne aspekty.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
26.06.2023

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité