II.1)
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1)
Názov:
Servis lisu a dotrieďovacej linky
Referenčné číslo: 2022-203
II.1.2)
Hlavný kód CPV
50530000-9
II.1.3)
Druh zákazky
Služby
II.1.4)
Stručný opis:
Predmetom tejto zákazky sú komplexné servisné služby a, t.j. plánovaná preventívna a prediktívna údržba Zariadení (profylaktické prehliadky) a neplánovaná údržba v rámci pozáručného obdobia pre všetky zariadenia separačných pracovísk pre spracovanie plastového a papierového odpadu a dodanie náhradných dielov. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí príloha č. 1 týchto súťažných podkladov. Zoznam zariadení separačných pracovísk pre spracovanie plastového a papierového odpadu je v prílohe č. 1.a. Špecifikácia jednotlivých zariadení a všetky potrebné informácie sú v návodoch na údržbu a používateľských príručkách v prílohe č. 2. Ďalšie požiadavky na predmet zákazky súvisiace s týmto opisom, vrátane podmienok plnenia, sa nachádzajú v prílohe č.4 Návrh zmluvy. Verejný obstarávateľ odporúča uchádzačom, aby si pozorne prečítali podmienky plnenia rámcovej dohody.
II.1.5)
Celková odhadovaná hodnota
930 000,00
EUR
bez DPH
II.1.6)
Informácie o častiach
Táto zákazka sa delí na časti:
Nie
II.2)
OPIS
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
34913000-0
II.2.3)
Miesto vykonania
Kód NUTS:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Dotrieďovací závod Vlčie hrdlo 72, 821 07 Bratislava
II.2.4)
Opis obstarávania:
Predmetom tejto zákazky sú komplexné servisné služby a, t.j. plánovaná preventívna a prediktívna údržba Zariadení (profylaktické prehliadky) a neplánovaná údržba v rámci pozáručného obdobia pre všetky zariadenia separačných pracovísk pre spracovanie plastového a papierového odpadu a dodanie náhradných dielov. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí príloha č. 1 týchto súťažných podkladov. Zoznam zariadení separačných pracovísk pre spracovanie plastového a papierového odpadu je v prílohe č. 1.a. Špecifikácia jednotlivých zariadení a všetky potrebné informácie sú v návodoch na údržbu a používateľských príručkách v prílohe č. 2. Ďalšie požiadavky na predmet zákazky súvisiace s týmto opisom, vrátane podmienok plnenia, sa nachádzajú v prílohe č.4 Návrh zmluvy. Verejný obstarávateľ odporúča uchádzačom, aby si pozorne prečítali podmienky plnenia rámcovej dohody.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6)
Odhadovaná hodnota
930 000,00
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie:
v mesiacoch (od zadania zákazky)
24
Toto obstarávanie môže byť obnovené:
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Nie