Oznámenie 21479 - WNP

Obsah

21479 - WNP
Vestník č. 126/2023 - 28.06.2023

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Spojená škola internátna
IČO: 54732662
Dúbravská cesta 1, 84524 Bratislava
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Martin Tekula
Telefón: +421 903770979
Email: teki@domovrosa.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/472168
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/472168
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Rozpočtová organizácia
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Rekonštrukcia bloku C - kuchyňa so zázemím - II. etapa
II.1.2) Hlavný kód CPV
45214230-1
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je II. etapa rekonštrukcie kuchyne so zázemím.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
237 124,26 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45400000-1
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK010
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Švabinského 7, 851 01 Bratislava budova C
II.2.4) Opis obstarávania
Druhá etapa rekonštrukcie kuchyne so zázemím pozostáva z dokončenia kompletnej rekonštrukcie stavebnej časti a elektroinštalácie v zmysle výkazu výmer (príloha č.1). Podrobný popis predmetu zákazky je uvedený v Prílohe č. 2.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
237 124,26 EUR bez DPH
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. § 32 ods. 1 písm. f) ZVO: uchádzač predloží čestné vyhlásenie, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený končeným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.

2. § 32 ods. 1 písm. e) ZVO: uchádzač predloží kópiu dokladu o oprávnení uskutočňovať práce, ktoré zodpovedajú predmetu zákazky (výpis zo živnostenského alebo obchodného registra). Uchádzač nepredkladá ak je doklad prístupný na portáloch verejnej správy.

3. Doklady podľa bodu 1 a 2 môže uchádzač nahradiť dokumentom čestné vyhlásenie o zapísaní v zozname hospodárskych subjektov s číslom zápisu, ak je v ňom registrovaný, ktorý vedie úrad (§ 152 ods. 1 ZVO).
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: -
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: -
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO: zoznamom uskutočnených stavebných prác za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením názvu zákazky, cien, lehôt dodania, miesta realizácie a odberateľov, kontakt na zodpovednú osobu odberateľa (telefonický kontakt, email kontakt). Zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok. Dokladom je referencia, ak odberateľom:
a)bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto Zákona,
b)bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Týmto spôsobom uchádzač preukáže poskytnutie min. 3 zákaziek rovnakého alebo obdobného charakteru, v kumulatívnom objeme v hodnote predpokladanej hodnoty zákazky, v rozsahu za posledných 5 rokov.
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 11.07.2023 09:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
CS
SK
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Za účelom špecifikácie rozsahu prác, množstiev a druhov potrebných materiálov a spôsobu realizácie verejný obstarávateľ stanovil záujemcom dobrovoľnú obhliadku miesta uskutočnenia prác, aby si mohli overiť a získať informácie, ktoré sú nevyhnutné na prípravu a spracovanie ponuky. S ohľadom na skutočnosť, že II. etapa rekonštrukcie priamo nadväzuje na I. etapu rekonštrukcie odporúča verejný obstarávateľ každému uchádzačovi absolvovať obhliadku miesta uskutočnenia prác.
Dátum konania obhliadky: 03.07.2023 v čase od 9.00 do 11.00 hod.. Kontaktná osoba pre obhliadku: Ing. Arch. Jakub Hošek tel. 0907 134 850. Výdavky spojené s obhliadkou miesta uskutočnenia stavebných prác idú na ťarchu uchádzača.
2. V prípade, že verejný obstarávateľ požaduje dodať v rámci predložených dokumentov konkrétny výrobok, výrobný postup, značku, patent, typ, alebo odkazuje na konkrétnu krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, uchádzač je v súlade s § 42 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní oprávnený predložiť ponuku aj na technický a funkčný ekvivalent.
Za technický a funkčný ekvivalent sa považuje taká ponuka (riešenie), ktorá spĺňa úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré je obstarávaný predmet zákazky určený (viď rozhodnutie Rady Úradu pre verejné obstarávanie č. 503-9000/2014-KR/5 zo dňa 03.03.2014).
Na túto skutočnosť uchádzač upozorní v samostatnej prílohe ponuky dopracovaním dokumentu Prehľad ekvivalentných výrobkov použitých pri ocenení predmetu zmluvy v členení podľa poskytnutého výkazu výmer s uvedením ekvivalentnej dodávky v členení výrobca, presný názov výrobku a jeho technická špecifikácia. Uvedený prehľad bude tvoriť súčasť oceneného výkazu výmer uchádzača. Ak uchádzač tento prehľad nevypracuje alebo niektorú položku do neho nezahrnie, bude verejný obstarávateľ považovať za to, že uchádzač ocenil výrobky a zariadenia uvedené v poskytnutom výkaze výmer.
V prípade, že verejný obstarávateľ požaduje dodať v rámci predložených dokumentov konkrétny výrobok, výrobný postup, značku, patent, typ, alebo odkazuje na konkrétnu krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, verejný obstarávateľ vyžaduje, aby uchádzač už vo svojej ponuke predložil dôkaz o ekvivalentnosti ním navrhovanej ponuky (riešenia) s predmetom zákazky definovaným v rámci opisu predmetu zákazky (viď rozsudok SD EÚ vo veci C 14/17 z 12. júla 2018).
V prípade, že uchádzač uvedený doklad nepredloží, resp. verejný obstarávateľ zistí, že nejde o ekvivalent, verejný obstarávateľ nebude takýto ekvivalent akceptovať.
Za technický a funkčný ekvivalent sa nepovažuje najmä taká ponuka (riešenie), s ktorého prijatím/ plnením by boli spojené ďalšie vyvolané neprimerané náklady na strane verejného obstarávateľa.
3. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo, že v prípade, ak úspešný uchádzač stratí počas plnenia svojho zmluvného vzťahu uzatvoreného s verejným obstarávateľom na tento predmet zákazky schopnosť plniť svoj zmluvný záväzok, verejný obstarávateľ uzatvorí svoj zmluvný vzťah s uchádzačom, ktorý sa umiestnil na druhom hodnotenom mieste v tejto súťaži.
4. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ponuku aj v prípade, keď sa podstatne zmenia okolnosti, za ktorých sa výzva na predloženie cenovej ponuky vyhlásila, ak cenová ponuka uchádzača bude vyššia ako predpokladaná cena predmetu zákazky alebo ak všetky ponuky prekročia výšku finančných prostriedkov, ktoré má verejný obstarávateľ na tento účel vyčlenené.
5. V tejto výzve na predkladanie ponúk a jej prílohách sú uvedené všetky podklady na predloženie cenovej ponuky. Ďalšie súťažné podklady sa preto neposkytujú.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
26.06.2023

Redakčné opravy

22761 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 135/2023
V oznámení 21479-WNP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Spojená škola internátna, Dúbravská cesta 1, 845 24 Bratislava zverejnenom vo VVO č. 126/2023 zo dňa 28.06.2023 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Namiesto: 11.07.2023 09:00 Má byť: 12.07.2023 09:00 VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE Dôvodom je technická odstávka IS EVO dňa 7.7.2023.

Profil Obstarávateľa


Dôležité