Oznámenie 21848 - MUT

Obsah

21848 - MUT
Vestník č. 129/2023 - 03.07.2023

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Užšia súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Technické služby mesta Trebišov
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00188433
Stavebná 2165/2, 07501 Trebišov
Kód NUTS: SK042
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Imrich Fekete
Telefón: +421 566724039
Email: ts-fekete@trebisov.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/zakazky/814
Hlavná adresa(URL): https://www.trebisov.sk/mestske-organizacie/technicke-sluzby
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/473275
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: iné (vyplňte prílohu A.I)
eBIZ Corp s.r.o.,
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35758643
Lehotského 1 , 81106 Bratislava
Kód NUTS: SK042
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Terézia Nagyová
Telefón: +421 915789980
Email: terezia.nagyova@ebiz.sk
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): https://www.trebisov.sk/mestske-organizacie/technicke-sluzby
Adresa (URL): https://www.ezakazky.sk/tstrebisov/index.cfm?module=Item&page=Item&ItemID=99907842&
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálna alebo miestna agentúra/úrad
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Dodávka stavebných a údržbárskych materiálov
Referenčné číslo: 17/PRO/2023
II.1.2) Hlavný kód CPV
44000000-0
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom vytvoreného DNS je zriadenie DNS, prostredníctvom ktorého sa budú priebežne, podľa potreby verejného obstarávateľa, zadávať jednotlivé zákazky na dodávku stavebných a údržbárskych materiálov počas 48 mesiacov po zriadení DNS, podľa konkrétnych potrieb verejného obstarávateľa.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
800 000,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
44100000-1
44200000-2
44300000-3
44400000-4
44500000-5
44600000-6
44800000-8
44900000-9
43413000-1
43132300-0
34900000-6
34927100-2
14200000-3
14600000-7
14700000-8
19500000-1
24200000-6
24327320-1
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK042
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Sídlo verejného obstarávateľa: Technické služby mesta Trebišov, Stavebná 2, 075 01 Trebišov
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom vytvoreného DNS je zriadenie DNS, prostredníctvom ktorého sa budú priebežne, podľa potreby verejného obstarávateľa, zadávať jednotlivé zákazky na dodávku stavebných a údržbárskych materiálov počas 48 mesiacov po zriadení DNS, podľa konkrétnych potrieb verejného obstarávateľa. Plnenia na základe tohto DNS bude následne realizované v zmysle dohodnutých podmienok vo výzve na predkladanie ponúk a jej prílohách. Konkrétny rozsah predmetu zákazky, podrobná špecifikácia, ako aj ostatné doplňujúce informácie budú súčasťou jednotlivých výziev na predkladanie ponúk a ich príloh, v rámci zriadeného DNS, ktoré budú zaslané všetkým zaradeným záujemcom prostredníctvom elektronického prostriedku eZakazky, pre tovary pod CPV kódov 44100000-1, 44200000-2, 44300000-3, 44400000-4, 44500000-5, 44600000-6, 44800000-8, 44900000-9, 43413000-1, 43132300-0, 34900000-6, 34927100-2, 14200000-3, 14600000-7, 14700000-8, 19500000-1, 24200000-6, 24327320-1, 24957200-9, 39224210-3, 31000000-6, 31210000-1, 31300000-9, 31500000-1, 31600000-2, 31700000-3, 32400000-7, 32500000-8, 34900000-6, 37535200-9, 38300000-8, 39113600-3, 39298600-3, 39370000-6, 39812500-2, 03400000-4.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
800 000,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 ZVO. Splnenie podmienok účasti preukazuje záujemca dokladmi podľa § 32 ods. 2 ZVO:
-písm. a) doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
-písm. b) doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
-písm. c) doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu nie starším ako tri mesiace,
-písm. d) doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
-písm. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
ktorý zodpovedá predmetu zákazky,
-písm. f) doloženým čestným vyhlásením.
V súvislosti s využívaním údajov z informačných systémov verejnej správy podľa § 32 ods. 3 ZVO, záujemca je povinný predkladať všetky vyššie uvedené doklady, nakoľko verejný obstarávateľ nie je orgánom verejnej moci.
Ak záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia SR a štát jeho sídla,
miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov alebo nevydáva ani rovnocenné doklady,
možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Ak právo štátu záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia SR neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu záujemcu. Záujemca, ktorý o zapísanie do zoznamu hospodárskych subjektov požiadal, môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ods. 1 ZVO. Verejný obstarávateľ uzná rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ musí prijať aj iný rovnocenný doklad predložený záujemcom. Splnenie podmienky účasti, týkajúce sa osobného postavenia, môže záujemca predbežne nahradiť Jednotným európskym dokumentom podľa § 39 ZVO: https://www.uvo.gov.sk/zaujemca-uchadzac/jednotny-europsky-dokument-jed. Vzhľadom k obmedzenému počtu znakov v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania, úplné znenie podmienok účasti osobného postavenia je uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Nepožaduje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Nepožaduje sa.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Elektronická aukcia sa uskutoční v zmysle § 54 ZVO. Ďalšie podmienky elektronickej aukcie budú uvedené a spresnené vo výzve na účasť v elektronickej aukcii.
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 31.07.2023 09:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
CS
SK
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických
prostriedkov v zmysle § 20 ZVO. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude
uskutočňovať spôsobom určeným funkcionalitou elektronického prostriedku eZakazky na portáli
https://www.ezakazky.sk/tstrebisov/index.cfm?module=Item&page=Item&ItemID=99907842&. Registrácia a prihlasovanie: - ak ešte záujemca nemá zriadené konto v elektronickom prostriedku, klikne na tlačítko registrovať nového dodávateľa, vyplní údaje a postupuje podľa pokynov uvedených pri registrácii v elektronickom prostriedku. Po registrácii mu bude na ním uvedenú e-mailovú adresu doručené prístupové údaje, ktorými sa prihlási do elektronického prostriedku. Ak už záujemca má v elektronickom prostriedku zriadené konto, prihlási sa svojim prihlasovacím menom a heslom; v prípade, ak ho zabudol, klikne na tlačítko Zabudli ste heslo? Po kliknutí na tlačítko sa zobrazí jednoduchý formulár, kde je potrebné zadať prihlasovací e-mail a po kliknutí na tlačidlo Odoslať elektronický prostriedok vygeneruje nové heslo a odošle ho na zadaný e-mail, ktorým sa záujemca prihlási do elektronického prostriedku alebo prihlási sa prostredníctvom eID. Verejný obstarávateľ umožňuje bezodplatne neobmedzený, úplný a priamy prístup k súťažným podkladom a ďalšej doplňujúcej dokumentácii na profile https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/zakazky/814, ktorý ho presmeruje na úložisko dokumentov na portáli elektronického prostriedku pre účely tohto verejného obstarávania. Vysvetlenie informácií potrebných na preukázanie splnenia podmienok účasti sa bude uskutočňovať výlučne elektronicky a verejný obstarávateľ ho bezodkladne oznámi všetkým záujemcom, najneskôr však šesť dní pred uplynutím lehoty na predkladanie žiadosti o účasť za predpokladu, že o vysvetlenie sa požiada dostatočne vopred v elektronickom prostriedku www.ezakazky.sk. Predkladanie žiadosti o účasť sa bude uskutočňovať výlučne elektronicky prostredníctvom vyššie uvedeného elektronického prostriedku tak, že uchádzač vkladá svoju elektronickú žiadosť o účasť do elektronického prostriedku v komunikačných formátoch a spôsobom určeným verejným obstarávateľom v SP. Ďalšie informácie k spracovaniu a predloženiu žiadosti o účasť a o elektronickej komunikácii, vzhľadom k obmedzenému počtu znakov v tomto oznámení o vyhlásení verejného obstarávania sú uvedené v SP zverejnených v profile verejného obstarávateľa. Momentom doručenia pre účely elektronickej komunikácie sa rozumie moment odoslania informácií alebo dokumentov jednej strany komunikácie, nakoľko tieto sa nachádzajú okamžite v dispozičnej sfére druhej strany komunikácie. Predmetné verejné obstarávanie je zelené verejné obstarávanie, nie je zamerané na sociálne aspekty a nie je obstarávaním inovácií.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
Presné informácie o termínoch na postup preskúmania: V zmysle ZVO.
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
27.06.2023

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité