II.1)
ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1)
Názov
„Sociálna poisťovňa, pobočka Liptovský Mikuláš, vysunuté pracovisko Ružomberok – rekonštrukcia strechy“
Referenčné číslo: 01
II.1.2)
Hlavný kód CPV
45261910-6
II.1.3)
Druh zákazky
Práce
II.1.4)
Stručný opis
Predmetom zákazky je záväzok zhotoviteľa realizovať stavebné práce, rekonštrukciu strechy v administratívnej budove Sociálnej poisťovne, pobočka Liptovský Mikuláš, vysunuté pracovisko Ružomberok.
Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí Kapitolu B.1 Opis predmetu zákazky a Kapitolu B.2 Obchodné podmienky plnenia predmetu zákazky súťažných podkladov.
II.1.5)
Celková predpokladaná hodnota
131 226,66
EUR
bez DPH
II.1.6)
Informácie o častiach
Táto zákazka sa delí na časti:
Nie
II.2)
OPIS
II.2.3)
Miesto dodania
Kód NUTS
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Sociálna poisťovňa, vysunuté pracovisko Ružomberok, Podhora 1284/9, 034 01 Ružomberok
II.2.4)
Opis obstarávania
Predmetom zákazky je záväzok zhotoviteľa realizovať stavebné práce v administratívnej budove Sociálnej poisťovne, pobočka Liptovský Mikuláš, vysunuté pracovisko Ružomberok, Podhora 1284/9, 034 01 Ružomberok na základe projektovej dokumentácie vypracovanej v 12/2022 spoločnosťou PRO ARCH Ružomberok s.r.o., Poľná 11, Ružomberok, zodpovedný projektant Ing. Vladimír Konfál, výkazu výmer (cenová kalkulácia - položkový rozpočet stavby), ktoré tvoria prílohu č.1 a za podmienok dohodnutých v zmluve o dielo.
Technická špecifikácia
Predmetom realizácie je rekonštrukcia strechy v prevádzkovej budove. Stavebné práce zahŕňajú najmä:
Búracie práce, odstránenie nefunkčných komínových telies
Zhotovenie novej škridľovej krytiny strechy
Zateplenie stropu nad 2.NP
Oprava poškodených štítových stien
Dodaávka a montáž dažďových systémov, snehových zábran a oplechovanie štítových stien
Montáž nového bleskozvodu.
Súčasťou predmetu zákazky sú okrem uvedených prác aj doprava materiálu, odvoz stavebného odpadu na skládku a jeho likvidácia (vrátane prípadných nebezpečných odpadov), pričom poplatok za uloženie odpadu je súčasťou zmluvnej ceny, odvoz a likvidácia obalov, priebežné čistenie staveniska a priestorov dotknutých stavebnou činnosťou, vybudovanie, prevádzku, vypratanie, vyčistenie staveniska a priestorov ovplyvnených činnosťou zhotoviteľa, spracovanie dielenskej dokumentácie vyplývajúcej z projektovej dokumentácie stavby pri rešpektovaní autorských práv, náklady na vyhotovenie všetkých dokladov potrebných k užívaniu stavby (revízne správy, skúšky, projekt skutočného vyhotovenia a pod.), prípadné náklady na spotrebu elektrickej energie a vody, ako i náklady spojené so splnením požiadaviek vyplývajúcich zo stanovísk dotknutých orgánov a povolenia na uskutočnenie stavby.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6)
Predpokladaná hodnota
131 226,66
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 6
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Nie