Oznámenie 21855 - MSS

Obsah

21855 - MSS
Vestník č. 129/2023 - 03.07.2023

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA – VYBRANÉ ODVETVIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Železničná spoločnosť Slovensko, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35914939
Rožňavská 1, 83272 Bratislava - mestská časť Nové Mesto
Kód NUTS: SK010
Slovensko
Email: liptak.jan@slovakrail.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.slovakrail.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/450085
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na adrese: vyššie uvedenej adrese
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia predložiť
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/450085
I.6) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Služby železničnej dopravy
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Generálne opravy dieselových motorov MAN D 2866 LUH 21 a MAN D 2876 LUE 621
Referenčné číslo: 54581 -S 6617/2023-SeON
II.1.2) Hlavný kód CPV
51143000-6
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky sú generálne opravy dieselových motorov radu MAN D 2866 LUH 21 a radu MAN D 2876 LUE 621 vrátane servisných záručných prehliadok. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky, je uvedené v kapitole B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
6 981 752,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Generálne opravy dieselových motorov typu MAN D 2866 LUH 21 v+rátane servisných záručných prehliadok
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
51143000-6
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS
SK0
II.2.4) Opis obstarávania
Generálne opravy dieselových motorov radu MAN D 2866 LUH 21 vrátane servisných záručných prehliadok. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky, je uvedené v kapitole B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena nie je jediným kritériom výberu a všetky kritériá sú uvedené len v súťažných podkladoch
II.2.6) Odhadovaná hodnota
2 960 952,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Trvanie v mesiacoch: 24
II.2.10) Informácie o variantoch
II.2.11) Informácie o opciách
Opis opcií: Počas trvania Rámcovej dohody je objednávateľ oprávnený uplatniť si u zhotoviteľa opciu za podmienok uvedených v rámcovej dohode, a to po častiach a aj opakovane s tým, že doba trvania tejto Dohody sa predlžuje najviac o 24 mesiacov. bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.13) Informácie o fondoch EÚ
Časť: 2
II.2.1) Názov
Generálne opravy dieselových motorov typu MAN D 2876 LUE 621 vrátane servisných záručných prehliadok.
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
51143000-6
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS
SK0
II.2.4) Opis obstarávania
Generálne opravy dieselových motorov radu MAN D 2876 LUE 621 vrátane servisných záručných prehliadok. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky, je uvedené v kapitole B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena nie je jediným kritériom výberu a všetky kritériá sú uvedené len v súťažných podkladoch
II.2.6) Odhadovaná hodnota
4 020 800,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Trvanie v mesiacoch: 24
II.2.10) Informácie o variantoch
II.2.11) Informácie o opciách
Opis opcií: Počas trvania Rámcovej dohody je objednávateľ oprávnený uplatniť si u zhotoviteľa opciu za podmienok uvedených v rámcovej dohode, a to po častiach a aj opakovane s tým, že doba trvania tejto Dohody sa predlžuje najviac o 24 mesiacov. bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.13) Informácie o fondoch EÚ
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania (ďalej len "VO") sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti osobného postavenia podľa § 32 ods.1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej aj "zákon o verejnom obstarávaní" alebo "ZVO"). Ich splnenie preukazuje podľa § 32 ods. 2, ods. 4 a /alebo ods. 5 alebo podľa § 152 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.
Obstarávateľ uzná rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise podľa § 152 ods. 3 ZVO.

III.1.1.1 Hospodársky subjekt so statusom právnickej osoby na účely preukazovania osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní je povinný predložiť aj výpis z registra trestov za právnickú osobu.

III.1.1.2 Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.

III.1.1.3 Uchádzač môže doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti predbežne nahradiť Jednotným európskym dokumentom (JED). Bližšie informácie sú uvedené v SP Oddiel A.2 Informácie o určení podmienok účasti

III.1.1.4 Podľa § 32 ods.3 zákona o verejnom obstarávaní obstarávateľ nie je orgán verejnej moci a nedisponuje prístupom do informačných systémov verejnej správy.

Upozornenie:
Obstarávateľ nie je oprávnený vyžiadať si z informačných systémov verejnej správy výpis z registra trestov, a požaduje jeho predloženie uchádzačom
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Obstarávateľ požaduje preukázať technickú alebo odbornú spôsobilosť doložením:
III.1.3.1) zoznamu poskytnutých služieb, podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní, za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní.
Zoznam poskytnutých služieb vypracuje uchádzač. Evidencia referencií je upravená v § 12 zákona o verejnom obstarávaní.

II.1.3.2) Kontrolou výrobnej kapacity uchádzača vykonanou obstarávateľom podľa § 34 ods. 1, písm. f) zákona o verejnom obstarávaní

III.1.3.3) Podľa § 34 ods.1 písm. j) zákona o verejnom obstarávaní predložením údajov o strojovom, prevádzkovom alebo technickom vybavení, ktoré má uchádzač k dispozícií na uskutočnenie stavebných prác alebo na poskytnutie služby,:


III. 1.3.4) Podľa § 34 ods.1 písm. j) zákona o verejnom obstarávaní uvedením podielu plnenia zo zmluvy, ktorý má uchádzač alebo záujemca v úmysle zabezpečiť subdodávateľom,
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: ad III.1.3.1)
V zozname poskytnutých služieb obstarávateľ požaduje preukázať, že uchádzač realizoval opravy dieselových motorov s výkonom nad 200 KW v sumárnej cene minimálne:
pre 1. časť zákazky - 487 000,00 EUR bez DPH,
pre 2. časť zákazky - 740 400,00 EUR bez DPH,
V prípade ponuky na viac časti v súčte za ponúkané časti.
V prípade poskytnutých služieb v inej mene ako EUR, je potrebné na prepočítanie tejto meny na EUR použiť kurz Európskej centrálnej banky (ECB) aktuálny v posledný deň v príslušného kalendárneho roku, v ktorom došlo ku skutočnosti, rozhodujúcej pre preukázanie splnenia predmetnej podmienky účasti, t.j. v ktorom sa služba realizovala. V prípade roku 2023 je potrebné na prepočítanie inej meny na EUR použiť kurz ECB aktuálny v deň vyhlásenia verejného obstarávania. V prípade preukazovania splnenie podmienky účasti, poskytnutím služieb v inej mene ako EUR, záujemca uvedie hodnotu poskytnutých služieb v pôvodnej mene a prepočet do meny EUR.


ad III.1.3.2)
Rozsah a spôsob vykonania kontroly je uvedené v súťažných podkladoch časť A4 Postup pri kontrole v súlade s § 34 ods. 1, písm. f) zákona o verejnom obstarávaní.
V prípade, že uchádzač je držiteľom platného Potvrdenia o odborno-technickej spôsobilosti organizácie vydaného obstarávateľom na príslušné typy dieselových motorov, nemusí byť vykonaná kontrola výrobnej kapacity uchádzača.

ad III.1.3.3)
Obstarávateľ požaduje predložiť podklady že uchádzač disponuje pre účely oboch častí predmetu zákazky servisnou stolicou pre dieselové agregáty ktorá je schopná sledovať akčné členy motora- jeho čidlá, snímače, kompresné tlaky s uvedením základných technických parametrov a fotografiou že skutočne takouto stolicou disponuje.

ad III. 1.3.4)
Záujemca uvedie podiel zákazky, ktorý má v úmysle zadať subdodávateľom, navrhovaných subdodávateľov a predmety subdodávok.
III.1.6) Požadované zábezpeky a záruky
Obstarávateľ vyžaduje od uchádzačov v zmysle § 46 zákona o verejnom obstarávaní pre zabezpečenie viazanosti ich ponuky zábezpeku.
Uchádzač zloží zábezpeku vo výške:
- 148 000,00 EUR pre 1. časť zákazky - Generálne opravy dieselových motorov typu MAN D 2866 LUH 21,
- 201 000,00 EUR pre 2. časť zákazky - Generálne opravy dieselových motorov typu MAN D 2876 LUE 621,
Bližšie informácie o zložení zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.8) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Ak ponuku predloží skupina dodávateľov, obstarávateľ nevyžaduje vytvorenie požadovanej právnej formy do lehoty na predkladanie ponúk. Obstarávateľ vyžaduje v zmysle § 37 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní vytvorenie niektorej z právnych foriem Obchodného zákonníka alebo Občianskeho zákonníka, resp. podľa právnych predpisov platných v krajine sídla členov skupiny dodávateľov, pred uzatvorením zmluvy, ak ponuka skupiny dodávateľov bude obstarávateľom prijatá. Nevyžaduje sa, aby vytvorená právna forma mala samostatnú právnu subjektivitu. Vytvorenie právnej formy je potrebné z dôvodu garancie dodržania stanovených zmluvných podmienok a riadneho plnenia zmluvy, ktorá sa má uzatvoriť. V prípade združenia je potrebné z hľadiska priehľadnosti vzťahov pri plnení zmluvy prípadného vymáhania záväzkov, aby účastníci združenia uzatvorili zmluvu, ktorá bude obsahovať povinnosti pre všetkých účastníkov združenia.
Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Zhotoviteľ bude držiteľom platného certifikátu pre funkcie údržby (ECM) po celý čas trvania rámcovej dohody. Predmetný certifikát predloží najneskôr pred podpisom rámcovej dohody.
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.1) Druh postupu
Verejná súťaž
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.8) Informácie o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 01.08.2023 09:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.01.2024
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 01.08.2023 09:30
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.3.1) Verejná súťaž podľa § 91 v spojení s § 66 prvá veta ods.7, písm. a) zákona o verejnom obstarávaní.
VI.3.2) Obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup elektronickými prostriedkami k SP a prípadným všetkým doplňujúcim podkladom. SP a prípadné vysvetlenie alebo doplnenie SP alebo vysvetlenie požiadaviek uvedených v Oznámení o vyhlásení verejného obstarávania, podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, informatívneho dokumentu alebo inej sprievodnej dokumentácie budú dostupné v mieste zverejnenia SP.
VI.3.3) Obstarávateľ v zákazke uplatňuje plne elektronickú komunikáciu prostredníctvom informačného systému Úradu pre verejné obstarávanie s názvom IS EVO ver. 18.0.
VI.3.4) Doručovanie podaní, v IS EVO sa za okamih doručenia považuje odoslanie danej informácie (žiadosti, ponuky, návrhu a iné). Tento údaj je uvedený v dátume podania príslušného dokumentu. Dátum odoslania = dátum doručenia.
VI.3.5) Uchádzač môže doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené obstarávateľom v ods. III.1) tohto
oznámenia predbežne nahradiť jednotným európskym dokumentom pre verejné obstarávanie (JED). Uchádzač vyplní časti I. až III. JED-u a oddiel: Globálny údaj pre všetky podmienky účasti časti IV JED-u bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV JED-u. Predloha JED-u je dostupná v mieste zverejnenia SP. Bližšie informácie sú uvedené v SP Oddiel A.2.
VI.3.6) Ak uchádzač použije JED, obstarávateľ môže na zabezpečenie riadneho priebehu VO kedykoľvek v jeho priebehu uchádzača písomne požiadať o predloženie dokladu alebo dokladov nahradených JED-om. Uchádzač je následne povinný doručiť doklady obstarávateľovi do piatich pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti, ak obstarávateľ neurčil dlhšiu lehotu. V prípade, ak uchádzač nepredloží doklady, ktoré boli nahradené JED-om v lehote určenej obstarávateľom, obstarávateľ uchádzača vylúči z verejného obstarávania.
VI.3.7) Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
VI.3.8 Záujemca predkladá ponuku elektronicky v IS EVO. Podrobné informácie o IS EVO ver. 18.0 určených pre prácu záujemcu/uchádzača s týmto systémom nájdete na https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo-5f6.html v sekcii PRÍRUČKY a v sekcií VIDEONÁVODY. Obstarávateľ upriamuje pozornosť záujemcov, že pri registrácii nového subjektu v systéme EVO je potrebné brať do úvahy čas potrebný na dokončenie validácie HS (doručenie validačného kódu) a registráciu vykonať v dostatočnom časovom predstihu pred zámerom predloženia ponuky.
VI.3.9 Predmetné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, nie je obstarávaním inovácií a nie je obstarávaním zameraným na sociálne aspekty.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
Presné informácie o termínoch na postup preskúmania: sú uvedené v § 163 a nasl. zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
27.06.2023

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité