Oznámenie 21780 - WYS

Obsah

21780 - WYS
Vestník č. 128/2023 - 30.06.2023

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk - Bežný postup pre podlimitné zákazky
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky
IČO: 00156621
Dobrovičova 12, 81266 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Patrícia Juríčková
Telefón: +421 259266272
Email: patricia.jurickova@land.gov.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/435711
Hlavná adresa(URL): http://www.mpsr.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/472386
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/472386
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Štúdia uskutočniteľnosti k projektu Centrálny register hospodárskych zvierat
Referenčné číslo: A/270/2023/44
II.1.2) Hlavný kód CPV
71241000-9
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je vypracovanie štúdie uskutočniteľnosti k projektu Centrálny register hospodárskych zvierat a odbornej časti dokumentácie k pripravovanému verejnému obstarávaniu (ďalej len VO).
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
55 800,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
sídlo verejného obstarávateľa
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je vypracovanie štúdie uskutočniteľnosti k projektu Centrálny register hospodárskych zvierat a odbornej časti dokumentácie k pripravovanému verejnému obstarávaniu (ďalej len VO), v súvislosti s prípravou implementácie centrálneho registra hospodárskych zvierat, v súlade so zákonom č. 39/2007 Z. z. o veterinárnej starostlivosti v znení neskorších predpisov (IS CRHZ), na základe analýzy požiadaviek EK a organizácií rezortu pôdohospodárstva a rozvoja vidieka, ako aj legislatívnych požiadaviek na národnej aj európskej úrovni a príprava odbornej dokumentácie k príprave VO.
Podrobný opis predmetu zákazy a jeho technická špecifikácie je uvedená v časti C súťažných podkladov
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
55 800,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 18
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.

Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2, ods. 4, ods. 5, § 152 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní (zápis do zoznamu hospodárskych subjektov) alebo § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.

Zápis do zoznamu hospodárskych subjektov je účinný voči každému verejnému obstarávateľovi (ďalej len "verejný
obstarávateľ" alebo "VO") a údaje v ňom uvedené nie je potrebné v postupoch verejného obstarávania overovať.
Verejný obstarávateľ pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti osobného postavenia overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov, ak záujemca/ uchádzač nepredložil doklady podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 alebo iný rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise podľa § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.

Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní za
každého člena skupiny osobitne a podmienku účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní
preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.

V súlade s § 32 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ uvádza, že doklady podľa § 32 ods. 2 písm.a), písm. b), písm. c), a písm. e) zákona o verejnom obstarávaní nie je potrebné predkladať, pretože VO je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu - www.oversi.gov.sk (zákon č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov).

Zrušenie povinnosti predkladať doklad podľa § 32 ods. 2 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní sa vzťahuje len na
právnické osoby a fyzické osoby so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom v Slovenskej republike (ďalej len "SR"), ktoré sú zapísané v Registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci (tieto osoby sú vymenované v § 2 ods. 2 zákona č. 272/2015 Z. z. o registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci ao zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov).

V ostatných prípadoch je záujemca povinný predložiť doklad podľa § 32 ods. 2 písm. e) zákona o verejnom obstarávani (ak záujemca/ uchádzač nepostupuje podľa § 114 ods. 1 alebo § 39 zákona o verejnom obstarávaní alebo sa neaplikuje § 152 zákona o verejnom obstarávaní).

VO uvádza, že nevie použiť údaje z informačných systémov verejnej správy na získanie výpisu z registra trestov, ak je uchádzačom/záujemcom právnická osoba, ktorej člen štatutárneho orgánu, člen dozorného orgánu alebo prokurista nieje občanom SR. Ak má osoba štátne občianstvo iné ako slovenské, je potrebné, aby záujemca/ uchádzač predložil výpis z registra trestov z krajiny pôvodu, resp. z krajiny obvyklého pobytu vrátane úradného prekladu tohto výpisu z registra trestov resp. postupoval podľa § 32 ods. 4 alebo 5, § 39, prípadne § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.

VO nevie použiť údaje z informačných systémov verejnej správy na overenie splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní týkajúceho sa samotného záujemcu/ uchádzača (t.j. že záujemca/ uchádzač ako právnická osoba nebol odsúdený za niektorý z trestných činov vymenovaných v § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní), ak má záujemca/ uchádzač sídlo mimo územia SR.

Ak má záujemca/ uchádzač sídlo alebo miesto podnikania mimo územia SR, VO nevie použiť údaje z informačných
systémov verejnej správy ani na získanie dokladov podľa § 32 ods. 2 písm. b) a písm. c) zákona o verejnom
obstarávaní.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 zákona o VO - za každého člena skupiny osobitne a podmienku účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: nevyžaduje sa
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o VO

Vyžaduje sa uviesť udaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy, a to:

1.Odborne spôsobilá osoba č. 1- jeden expert, ktorým bude uchádzač garantovať kvalitu služieb a ktorý bude zodpovedať za činnosti v rozsahu podľa opisu predmetu zákazky
2.Odborne spôsobilá osoba č. 2 - jeden expert, ktorý pôsobí ako analytik informačnej bezpečnosti
3.Odborne spôsobilá osoba č. 3 - jeden expert, ktorý pôsobí ako Projektový manažér
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K podmienkám podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o VO
Odborne spôsobilá osoba č. 1
Požaduje sa minimálne 3 ročná prax v oblasti informačných systémov.
Požaduje sa, aby bol expert riešiteľom/autorom/spoluautorom minimálne dvoch štúdií uskutočniteľnosti v požadovanej oblasti skladových/evidenčných/majetkových informačných systémov alebo geografických informačných systémov.
VO požaduje predložiť podpísaný životopis.
Zoznam predložených štúdií uskutočniteľnosti musí obsahovať minimálne nasledujúce údaje:
a.názov a sídlo odberateľa,
b.kontaktné údaje odberateľa (meno a priezvisko, tel. č., e-mail),
c.názov vyhotovenej štúdie uskutočniteľnosti,
d.stručný opis predmetu vyhotovenej štúdie uskutočniteľnosti,
e.dobu realizácie od do nie staršie ako 4 roky.

Odborná spôsobilá osoba č. 2
Odbornú spôsobilosť preukáže: - certifikátom Manažer kybernetickej bezpečnosti v zmysle zákona 69/2018 o kybernetickej bezpečnosti alebo jeho ekvivalentom,
Prax preukáže: minimálne 3 ročné skúsenosti ako manažér kybernetickej bezpečnosti alebo analytik kybernetickej bezpečnosti + podpísaný životopis obsahujúci tieto údaje: zoznam zamestnávateľov, resp. osôb, u ktorých vykonával uvedenú činnosť, ktorý bude obsahovať aj meno, priezvisko, funkciu, tel. číslo a e-mailovú adresu na kontaktnú osobu zamestnávateľa resp. odberateľa služieb pre overenie údajov.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo na overenie informácií uvedených v životopise u jednotlivých osôb.

3.Odborne spôsobilá osoba č. 3
Odbornú spôsobilosť preukáže certifikátom Prince 2 foundation alebo jeho ekvivalentom
Prax preukáže: minimálne 3 ročné skúsenosti ako projektový manažérnosti.
VO žiada predložiť životopis obsahujúci tieto údaje: zoznam zamestnávateľov, resp. osôb, u ktorých vykonával uvedenú činnosť, ktorý bude obsahovať aj meno, priezvisko, funkciu, tel. číslo a e-mailovú adresu na kontaktnú osobu zamestnávateľa resp. odberateľa služieb pre overenie údajov.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo na overenie informácií uvedených v životopise u jednotlivých osôb.

Podmienka účasti je primeraná a jej potreba vyplynula z dôvodu overenia skutočnosti, že uchádzači majú predchádzajúce skúsenosti s realizáciou zákaziek, ktorých predmet plnenia je rovnaký alebo podobný ako predmet zákazky, čo je predpokladom budúceho riadneho plnenia zmluvy. Uchádzač predloženými dokladmi preukáže schopnosť a praktické skúsenosti s realizáciou rovnakých alebo podobných zákaziek, ako je predmet zákazky a preukáže spôsobilosť realizácie plnenia v požadovanej kvalite.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 14.07.2023 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie v mesiacoch: 6
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 14.07.2023 10:30
Miesto: Miesto: Dobrovičova 12, 812 66 Bratislava
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Ponuky sa predkladajú prostredníctvom IS EVO, umožnením účasti na otváraní ponúk sa rozumie ich sprístupnenie prostredníctovom funkcionality IS EVO všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku určenýn spôsobom komunikácie.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Verejný obstarávateľ bude pri tomto verejnom obstarávaní postupovať podľa § 112 ods. 7 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk, bude vyhodnocovať požiadavky na predmet a podmienky účasti stanovené v tomto oznámení u uchádzača, ktorý sa umiestnil na 1. mieste v poradí.
2. Verejné obstarávanie sa realizuje prostredníctvom informačného systému EVO. Ďalšie informácie týkajúce sa spôsobu komunikácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
3. Doklady a dokumenty tvoriace obsah ponuky, požadované v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a v týchto súťažnych podkladoch, musia byť v ponuke elektronicky predložené ako skeny originálov alebo úradne overenych kópií týchto dokladov alebo dokumentov pokiaľ nie je určené inak. Odporúčany formát naskenovanych dokladov alebo dokumentov je PDF. V prípade, ak sú doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vydávané orgánom verejnej moci (alebo inou povinnou inštitúciou) priamo v digitálnej podobe, uchádzač môže vložiť do systému tento digitálny doklad (vrátane jeho úradného prekladu). Uchádzač je tiež oprávneny použiť doklady transformované zaručenou konverziou podľa zákona č. 305/2013 Z. z. o elektronickej podobe výkonu pôsobnosti orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorych zákonov (zákon o e-Governmente) v platnom a účinnom znení.
4. Odôvodnenie nerozdelenia zákazky je uvedené v súťažných podkladoch.
5. V prípade, ak uchádzač využije pri plnení Zmluvy o dielo subdodávateľov, bude víťazný uchádzač povinný pred
uzavretím zmluvy preukázať, že ním navrhovany subdodávateľ spĺňa podmienky účasti tykajúce sa osobného postavenia a neexistujú u neho dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 a 8; oprávnenie poskytovať službu sa preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktory má subdodávateľ plniť.
6. Uchádzač/ záujemca môže preukazovať splnenie podmienok účasti JED, alebo čestným vyhlásením.
7. Dĺžka trvania zmluvy, 18 mesiacov, uvedná v bode II.2.7) je v súlade Čl. X, bod 10. návrhu zmluvy (Časť E súťažných podmienok, Formulár č. 2)
8. Verejné obstarávanie nie je zelené, neobstaráva inovácie a nie je zamerané na soc. aspekt.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
29.06.2023

Redakčné opravy

23158 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 138/2023
V oznámení 21780-WYS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky, Dobrovičova 12, 812 66 Bratislava - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 128/2023 zo dňa 30.06.2023 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 14.07.2023 10:00 Má byť: 20.07.2023 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 14.07.2023 10:30 Má byť: 20.07.2023 10:30

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité