Oznámenie 21773 - WNS

Obsah

21773 - WNS
Vestník č. 128/2023 - 30.06.2023

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Kancelária Ústavného súdu Slovenskej republiky
IČO: 31947000
Hlavná 110, 04265 Košice - mestská časť Staré Mesto
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Zuzana Hajdu
Telefón: +421 557207657
Email: zuzana.hajdu@ustavnysud.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/private/organization/2932/orders
Hlavná adresa(URL): https://www.ustavnysud.sk/
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/469934
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/469934
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Služby správy registratúry
Referenčné číslo: 597/2023
II.1.2) Hlavný kód CPV
79995100-6
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Prevzatie, zaevidovanie a odborná správa registratúrnych záznamov verejného obstarávateľa, dlhodobé uloženie v úložnom mieste, poskytovanie vybraných registratúrnych záznamov, zabezpečenie vyraďovacieho konania a diskrétnej likvidácie registratúrnych záznamov.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
53 441,67 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
92512000-3
72512000-7
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Hlavná 110, 04265 Košice
II.2.4) Opis obstarávania
Prevzatie, zaevidovanie a odborná správa registratúrnych záznamov verejného obstarávateľa, dlhodobé uloženie v úložnom mieste, poskytovanie vybraných registratúrnych záznamov, zabezpečenie vyraďovacieho konania a diskrétnej likvidácie registratúrnych záznamov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
53 441,67 EUR bez DPH
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať § 32 ods. 1 písm. e), f) platného zákona o verejnom obstarávaní.
Uchádzač nepreukazuje podmienky účasti, verejný obstarávateľ overí podmienky účasti v informačných systémoch verejnej správy v zmysle osobitného predpisu, do ktorých má verejný obstarávateľ prístup a z verejne dostupných registrov.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Technická a odborná spôsobilosť - zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov.
Zoznam musí obsahovať minimálne tri zákazky, pre ktoré uchádzač poskytoval predmet zákazky v trvaní minimálne 2 rokov.
Dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Uchádzač musí preukázať, že disponuje dokumentom vydaným Ministerstvom vnútra SR, ktorý potvrdí, že priestory uchádzača určené na uloženie registratúrnych záznamov vyhovujú kritériám stanoveným v II. časti vyhlášky č. 628/20002 Z. z. v platnom znení. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo na prehliadku priestorov.
Uchádzač musí preukázať, že disponuje dokumentom vydaným Ministerstvom vnútra SR, ktorý potvrdí, že informačný systém na správu registratúry uchádzača vykazuje zhodu s požiadavkami výnosu č. 525/2011 Z. z.
Uchádzač predloží doklad osvedčujúci spôsobilosť osoby zodpovedajúcej za služby správy registratúrnych záznamov verejného obstarávateľa v zmysle špecifikácie predmetu zákazky.
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 17.07.2023 08:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1.Poskytnuté služby za predmet zákazky budú uhrádzané na základe doručených faktúr, ktoré musia mať náležitosti daňového dokladu.
2.Splatnosť faktúr je 21 dní odo dňa ich doručenia verejnému obstarávateľovi. V prípade, ak faktúra nebude obsahovať všetky potrebné údaje, nebude daňových dokladom, prípadne bude vystavená nesprávne, verejný obstarávateľ ju vráti ako neuhradenú. Nová lehota splatnosti začne plynúť až po doručení opravenej faktúry.
3.Úhrada za predmet zákazky bude realizovaná bezhotovostným prevodom z účtu verejného obstarávateľa.
4.Verejný obstarávateľ nie je platcom DPH.
5. Výsledkom verejného obstarávania bude uzatvorenie rámcovej zmluvy v zmysle tejto výzvy a jej príloh, ktorá bude zaslaná na podpis úspešnému uchádzačovi.

Podrobnosti k obstarávaniu sú v dokumentoch zákazky na profile verejného obstarávateľa.

Zákazka sa realizuje v elektronickom prostriedku Elektronická platforma - IS EVO. Bližšie informácie na eplatforma.gov.sk.


Predmetné verejné obstarávanie nie je zeleným verejným obstarávaním, obstarávaním inovácií a ani obstarávaním zameraným na sociálne aspekty.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
29.06.2023

Profil Obstarávateľa


Dôležité