Oznámenie 21860 - WYP

Obsah

21860 - WYP
Vestník č. 129/2023 - 03.07.2023

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk - Bežný postup pre podlimitné zákazky
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Obec Bánov
IČO: 00308765
Hviezdoslavova 34, 94101 Bánov
Slovensko
Kontaktná osoba: Silvia Urbanovičová
Telefón: +421 356571142
Email: vo.silvia.urbanovicova@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): www.uvo.gov.sk
Hlavná adresa(URL): www.banov.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/473251
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/473251
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálna alebo miestna agentúra/úrad
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Rozšírenie sociálnej infraštruktúra v obci Bánov
Referenčné číslo: 3/2023
II.1.2) Hlavný kód CPV
45215000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je vyhotovenie projektovej dokumentácie realizácie diela, zabezpečenie súvisiacej inžinierskej činnosti a realizácie zhotovenia diela na projekte Rozšírenie sociálnej infraštruktúra v obci Bánov. Zákazka pozostáva
odstránenia časti stavby a vybudovania denného stacionáru . Opis, podmienky a požiadavky týkajúce sa
predmetu zákazky sú upravené v súťažných podkladov.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
1 441 376,57 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45215000-7
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK02
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Bánov
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom tejto zákazky je Budovanie sociálnej infraštruktúry - Denný stacionár Bánov.
Podrobný opis a rozsah predmetu obstarávania je uvedený v projekte stavby a v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
1 441 376,57 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 4
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: IROP
II.2.14) Doplňujúce informácie
Verejný obstarávateľ vyžaduje od uchádzača na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky. Bližšie podmienky v
Súťažných podkladoch.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: a)nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen
dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných
záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a
podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin
terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková
podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe,
b)nemá nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie
v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
c)nemá daňové nedoplatky v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
d)nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu
zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
e)je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
f)nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v
štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
g)nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania
závažného porušenia povinností v oblasti ochrany životného prostredia, sociálneho práva alebo pracovného práva podľa
osobitných predpisov, za ktoré mu bola právoplatne uložená sankcia, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ
preukázať,
h)nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania
závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať.
Uchádzač preukazuje podmienky účasti uvedené v predchádzajúcich bodoch a týkajúcich sa osobného postavenia
spôsobom súladným s § 32 ods. 2, 4 a 5 ZVO, alebo spôsobom podľa § 39 alebo spôsobom súladným s § 152 ods.1
ZVO alebo predložením zápisu do zoznamu alebo potvrdenia o zápise do zoznamu, ktorý je rovnocenný zápisu do
zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ods. 3 ZVO resp. informáciou o tom, že spoločnosť je zapísaná v
zozname vedenom iným členským štátom.
Verejný obstarávateľ v čase vyhlásenia súťaže nemá prístup k údajom z informačných systémov verejnej správy, preto
nepripúšťa preukázanie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia v zmysle § 32 ods. 3 ZVO.
Konečným rozhodnutím príslušného orgánu verejnej moci na účely ZVO sa rozumie
a)právoplatné rozhodnutie príslušného správneho orgánu, proti ktorému nie je možné podať žalobu,
b)právoplatné rozhodnutie príslušného správneho orgánu, proti ktorému nebola podaná žaloba,
c)právoplatné rozhodnutie súdu, ktorým bola žaloba proti rozhodnutiu alebo postupu správneho orgánu zamietnutá
alebo konanie zastavené alebo iný právoplatný rozsudok súdu.
Skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného
postavenia podľa tohto bodu za každého člena skupiny osobitne.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: písm. a) vyjadrenia banky alebo pobočky zahraničnej banky.
- písm. d) prehľadom o celkovom obrate za posledné tri hospodárske roky), za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku
alebo začatia prevádzkovania činnosti
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: písm a) -nebol v nepovolenom debete za predchádzajúce obdobie 24 mesiacov ku dňu vystavenia vyjadrenia každej banky alebo pobočky zahraničnej banky/bánk, resp. za obdobie, za ktoré
sú údaje dostupné v závislosti od vzniku, alebo začatia prevádzkovania činnosti/zriadenia účtu;
-jeho bežný účet nebol predmetom exekúcie za predchádzajúce obdobie 24 mesiacov ku dňu vystavenia vyjadrenia
každej banky alebo pobočky zahraničnej banky/bánk, resp. za obdobie, za ktoré sú údaje dostupné v závislosti odvzniku,
alebo začatia prevádzkovania činnosti/zriadenia účtu;
-pri splácaní úveru dodržuje splátkový kalendár;
-má prístup k úveru banky resp. pobočky zahraničnej banky pre zaistenie finančných tokov po celú dobu trvania
zmluvy/zákazky minimálne 500 000,00 EUR. Z obsahu uvedeného prísľubu musí byť zrejmé, že bude mať finančné
prostriedky v stanovenej výške minimálne 500 000,00 EUR po dobu trvania zmluvy/zákazky.
písm. b) Uchádzač predloží prehľad/resp. výšku celkového obratu za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú
dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Minimálny dosiahnutý celkový obrat za posledné
tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začiatku prevádzkovania činnosti (kumulatívne),
musí byť 2 800 000,00 EUR.
Podrobné informácie o aplikovaní minimálnych požiadaviek sú uvedené v súťažných podkladoch.
Odôvodnenie primeranosti: Verejný obstarávateľ podmienku účasti podľa § 33 ods. (1) zákona zadefinoval
striktne vo vzťahu k predmetu zákazky s cieľom dosiahnuť čestnú hospodársku súťaž medzi kvalifikovanými
zhotoviteľmi a podmienka účasti vyplynula z dôvodu overenia si skutočnosti, či uchádzači disponujú dostatočným ekonomickým zázemím pre realizáciu predmetu zákazky a sú oprávnení a schopní ho dodať.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: -písm. b) zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného
obstarávania s uvedením cien, miesta, lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o
uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom,
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak
také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení,
doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené,
-písm. d) opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo
záujemcom na zabezpečenie kvality,
-písm. g) ak ide o stavebné práce alebo služby, údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb
určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, ak nie sú kritériom na vyhodnotenie ponúk,
-písm. h) uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: k písm. b) Uchádzač predloží zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia
verejného obstarávania.
písm d) Uchádzač musí preukázať, že má zavedený systém riadenia bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci
k pím. g)
odborník č.1- Projektový manažér, resp. vedúci projektu
odborník č.2- Stavbyvedúci pre pozemné stavby č.1
K písm h) Uchádzač musí preukázať, že má zavedený a pri plnení predmetu zákazky bude uplatňovať systematickým
riadením environmentálne opatrenia zamerané na ochranu životného prostredia EMAS systém environmentálneho
manažérstva v oblasti stavebníctva.
Podrobné informácie o aplikovaní minimálnych požiadaviek sú uvedené v súťažných podkladoch.
Odôvodnenie primeranosti: Verejný obstarávateľ podmienku účasti podľa § 34 ods. (1) písm. b) zákona zadefinoval
striktne vo vzťahu k predmetu zákazky s cieľom dosiahnuť čestnú hospodársku súťaž medzi kvalifikovanými
zhotoviteľmi a podmienka účasti vyplynula z dôvodu overenia si skutočnosti, či uchádzači disponujú odbornými
skúsenosťami z oblasti predmetu zákazky a sú oprávnení a schopní ho dodať.
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
1)V súlade so zákonom 230/2022 Z.z., ktorým sa mení a dopĺňa zákon č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a
doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov verejný obstarávateľ požaduje aby najmenej 70%
(hmotnosti) stavebného a demolačného odpadu, ktorý vznikne na stavbe, musí byť pripravený na opätovné použitie
alebo zaslaný na recykláciu, alebo iné zhodnotenie materiálu vrátane operácií zasypávania, pri ktorých sa ako náhrada
za iné materiály používa odpad. Táto požiadavka sa uplatní na odpady uvedené v skupine číslo 17 Katalógu odpadov
okrem nebezpečných odpadov a odpadu pod katalógovým číslom 17 05 04.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 24.07.2023 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie v mesiacoch: 12
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 24.07.2023 10:05
Miesto: Obecný úrad Bánov
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční v súlade so zákonom a v lehote podľa zákona.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1) Verejný obstarávateľ realizuje proces ako Bežný postup pre podlimitné zákazky s využitím § 112 ods. 7 písm. b)
podľa zákona 343/2015 Z.z. ako super reverzný postup.
2)Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých
subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu (ZRPVS), ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora.
3) Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v slovenskom jazyku.
Písomne v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní. Zo strany záujemcu/uchádzača bude akceptovaný aj český jazyk. Verejný obstarávateľ pri zadávaní zákazky stanovuje elektronickú komunikáciu, ktorá sa realizuje prostredníctvom systému elektronického verejného obstarávania (systém IS EVO) - https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html.
4)Predmetné verejné obstarávanie je zelené verejné obstarávanie a obstarávanie zamerané na sociálne aspekty, nie je obstarávanie inovácii.
5) Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky, dokladov, ktorými preukazuje splnenie
podmienok účasti a iných dokladov súvisiacich s týmto oznámením, znáša záujemca/uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. Uchádzači predložia skeny originálov alebo úradne osvedčených kópii požadovaných dokladov. Všetky doklady musia
byť platné a odrážať skutočný stav v čase, v ktorom sa uchádzač zúčastňuje verejného obstarávania. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre ponuky, návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad do štátneho jazyka.
6) Ak uchádzač nemá v úmysle zadať podiel zákazky tretím osobám, je túto skutočnosť povinný vyslovene uviesť vo
svojej ponuke.
7) Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku a neuzavrieť zmluvu so žiadnym uchádzačom v prípade, ak ceny v predložených ponukách budú vyššie ako predpokladaná hodnota zákazky.
8) Skutočnosti, týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené vo Výzve na predkladanie ponúk a v súťažných
podkladoch sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona.
9) Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 37 ods. 3 ZVO.
10) Predmet zmluvy bude spolufinancovaný programu Integrovaného regionálneho operačného programu, preto Verejný obstarávateľ požaduje, aby sa úspešný uchádzač zaviazal strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku, a to oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť.
Oprávnené osoby sú:
I.Poskytovateľ a ním poverené osoby
II.Útvar vnútorného auditu Riadiaceho orgánu alebo Sprostredkovateľského orgánu a nimi poverené osoby
III.Najvyšší kontrolný úrad SR, Úrad vládneho auditu, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby
IV.Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a osoby poverené na výkon kontroly/auditu
V.Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov
VI.Orgán zabezpečujúci ochranu finančných záujmov EÚ
VII.Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. I. až VI. v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
29.06.2023

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité