II.1)
ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1)
Názov
Dodanie a montáž interiéru do priestorov materskej školy pri UPJŠ v Košiciach
Referenčné číslo: REK001011/2023-UVO
II.1.2)
Hlavný kód CPV
39000000-2
II.1.3)
Druh zákazky
Tovary
II.1.4)
Stručný opis
Predmetom zákazky je výroba, dodanie a montáž interiéru do priestorov materskej školy v objekte D nachádzajúcom sa v areáli Moyzesova 9, Košice.
Detailnejší opis je uvedený v prílohách tejto výzvy:
v Prílohe č. 1 výzvy/kúpnej zmluvy (KZ) špecifikácia a cena a
v Prílohe č. 2 výzvy Vizualizácia a rozkreslenie nábytku na mieru.
II.1.5)
Celková predpokladaná hodnota
17 833,07
EUR
bez DPH
II.1.6)
Informácie o častiach
Táto zákazka sa delí na časti:
Nie
II.2)
OPIS
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
39110000-6
39120000-9
39130000-2
39143000-6
39161000-8
39190000-0
39515430-8
39531000-3
45255400-3
60000000-8
II.2.3)
Miesto dodania
Kód NUTS
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, objekt D, Moyzesova 9, 040 01 Košice
II.2.4)
Opis obstarávania
Predmetom zákazky je výroba, dodanie a montáž interiéru do priestorov materskej školy v objekte D nachádzajúcom sa v areáli Moyzesova 9, Košice.
Nábytok na mieru: šatníkové skrinky s lavicou, obloženie steny s vešiačikmi, ucelený nábytkový blok pod oknami, vstavaný nábytok, nábytková zostava, pódiu + priestor pre uloženie lehátiek, odpočívacia lavica
Mobiliár: detská vliesová tapeta, drevená stolička sloník, okrúhly stôl, drevená stolička, úložné krabice / škatule, stôl pre pedagógov, stolička, rolety, detská buková postieľka, matrac, sedací vak, podnožník, rolety, koberec, prikrývka a vankúšik.
Nábytok do kancelárie a šatne: pracovný stôl, kontajnery, kancelárske kreslo, šatníkové skrine, skrine kancelárske, konferenčný stolík, kreslá, jedálenský stôl, stoličky.
Detailnejší opis je uvedený v prílohách tejto výzvy:
v Prílohe č. 1 výzvy/kúpnej zmluvy (KZ) špecifikácia a cena a
v Prílohe č. 2 výzvy Vizualizácia a rozkreslenie nábytku na mieru.
Predložená vizualizácia interiéru je pre splnenie predmetu zákazky/zmluvy smerodajná.
Predmet zákazky nie je rozdelený na časti. Uchádzač predloží ponuku a splní celý predmet zákazky/zmluvy.
Predávajúci je povinný v rámci samotného plnenia predmetu zmluvy, na začiatku:
- obhliadnuť miesto plnenia a zamerať-overiť zameranie k vybaveniu interiéru
- predložiť kupujúcemu na odsúhlasenie vzorky materiálov nábytku - definovaného v Prílohe č. 1 časť A) zmluvy, pred jeho zadaním do výroby.
Súčasťou plnenia predmetu zákazky/zmluvy sú všetky súvisiace a potrebné služby k splneniu predmetu zákazky/zmluvy, ako sú zameranie priestorov, dopravné náklady, balné a vyloženie tovaru na miesto plnenia, montáž, likvidácia obalového materiálu, a ostatné.
Záväzok predávajúceho sa považuje za splnený prevzatím tovaru kupujúcim, po jeho montáži. O kompletnom dodaní jednotlivého tovaru, strany zmluvy vyhotovia preberací protokol, podpísaný poverenými zástupcami oboch strán zmluvy.
V prípade, že verejný obstarávateľ požaduje dodať v rámci opisu predmetu zákazky konkrétny výrobok, výrobný postup, značku, patent, typ, alebo odkazuje na konkrétnu krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, môže uchádzač v súlade s § 42 ods. 3 ZVO použiť v tomto prípade výrobky, materiály alebo zariadenia, ktoré sú ekvivalentné s názvom alebo výrobcom takto uvedenom s doložením technických listov.
Za technický a funkčný ekvivalent sa považuje taká ponuka (riešenie), ktorá spĺňa úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré je obstarávaný predmet zákazky určený.
Za technický a funkčný ekvivalent sa nepovažuje najmä taká ponuka (riešenie), s ktorého prijatím / plnením by boli spojené ďalšie vyvolané neprimerané náklady na strane verejného obstarávateľa.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6)
Predpokladaná hodnota
17 833,07
EUR
bez DPH
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Nie