Oznámenie 21966 - WNT

Obsah

21966 - WNT
Vestník č. 129/2023 - 03.07.2023

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát
IČO: 00397768
Šrobárova 2, 04180 Košice - mestská časť Staré Mesto
Slovensko
Kontaktná osoba: Renata Lišková
Telefón: +421 552341149
Email: renata.liskova@upjs.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/1036
Hlavná adresa(URL): http://www.upjs.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/473764
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/473764
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Organizácia riadená verejným právom
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Dodanie a montáž interiéru do priestorov materskej školy pri UPJŠ v Košiciach
Referenčné číslo: REK001011/2023-UVO
II.1.2) Hlavný kód CPV
39000000-2
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je výroba, dodanie a montáž interiéru do priestorov materskej školy v objekte D nachádzajúcom sa v areáli Moyzesova 9, Košice.

Detailnejší opis je uvedený v prílohách tejto výzvy:
v Prílohe č. 1 výzvy/kúpnej zmluvy (KZ) špecifikácia a cena a
v Prílohe č. 2 výzvy Vizualizácia a rozkreslenie nábytku na mieru.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
17 833,07 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
39110000-6
39120000-9
39130000-2
39143000-6
39161000-8
39190000-0
39515430-8
39531000-3
45255400-3
60000000-8
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK042
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, objekt D, Moyzesova 9, 040 01 Košice
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je výroba, dodanie a montáž interiéru do priestorov materskej školy v objekte D nachádzajúcom sa v areáli Moyzesova 9, Košice.

Nábytok na mieru: šatníkové skrinky s lavicou, obloženie steny s vešiačikmi, ucelený nábytkový blok pod oknami, vstavaný nábytok, nábytková zostava, pódiu + priestor pre uloženie lehátiek, odpočívacia lavica
Mobiliár: detská vliesová tapeta, drevená stolička sloník, okrúhly stôl, drevená stolička, úložné krabice / škatule, stôl pre pedagógov, stolička, rolety, detská buková postieľka, matrac, sedací vak, podnožník, rolety, koberec, prikrývka a vankúšik.
Nábytok do kancelárie a šatne: pracovný stôl, kontajnery, kancelárske kreslo, šatníkové skrine, skrine kancelárske, konferenčný stolík, kreslá, jedálenský stôl, stoličky.

Detailnejší opis je uvedený v prílohách tejto výzvy:
v Prílohe č. 1 výzvy/kúpnej zmluvy (KZ) špecifikácia a cena a
v Prílohe č. 2 výzvy Vizualizácia a rozkreslenie nábytku na mieru.

Predložená vizualizácia interiéru je pre splnenie predmetu zákazky/zmluvy smerodajná.

Predmet zákazky nie je rozdelený na časti. Uchádzač predloží ponuku a splní celý predmet zákazky/zmluvy.

Predávajúci je povinný v rámci samotného plnenia predmetu zmluvy, na začiatku:
- obhliadnuť miesto plnenia a zamerať-overiť zameranie k vybaveniu interiéru
- predložiť kupujúcemu na odsúhlasenie vzorky materiálov nábytku - definovaného v Prílohe č. 1 časť A) zmluvy, pred jeho zadaním do výroby.

Súčasťou plnenia predmetu zákazky/zmluvy sú všetky súvisiace a potrebné služby k splneniu predmetu zákazky/zmluvy, ako sú zameranie priestorov, dopravné náklady, balné a vyloženie tovaru na miesto plnenia, montáž, likvidácia obalového materiálu, a ostatné.

Záväzok predávajúceho sa považuje za splnený prevzatím tovaru kupujúcim, po jeho montáži. O kompletnom dodaní jednotlivého tovaru, strany zmluvy vyhotovia preberací protokol, podpísaný poverenými zástupcami oboch strán zmluvy.

V prípade, že verejný obstarávateľ požaduje dodať v rámci opisu predmetu zákazky konkrétny výrobok, výrobný postup, značku, patent, typ, alebo odkazuje na konkrétnu krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, môže uchádzač v súlade s § 42 ods. 3 ZVO použiť v tomto prípade výrobky, materiály alebo zariadenia, ktoré sú ekvivalentné s názvom alebo výrobcom takto uvedenom s doložením technických listov.
Za technický a funkčný ekvivalent sa považuje taká ponuka (riešenie), ktorá spĺňa úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré je obstarávaný predmet zákazky určený.
Za technický a funkčný ekvivalent sa nepovažuje najmä taká ponuka (riešenie), s ktorého prijatím / plnením by boli spojené ďalšie vyvolané neprimerané náklady na strane verejného obstarávateľa.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
17 833,07 EUR bez DPH
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač predkladá podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona o verejnom obstarávaní:

- Doklad o oprávnení predávať tovar alebo poskytovať službu v rozsahu rovnakom alebo podobnom, ako je predmet zákazky. Pre účely splnenia predmetnej podmienky účasti osobného postavenia uchádzač nepredkladá doklad o oprávnení poskytovať tovar alebo službu (napríklad výpis z obchodného registra alebo živnostenského registra). Verejný obstarávateľ uvedenú skutočnosť overí z informačných systémov verejnej správy.

- Čestné vyhlásenie uchádzača, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, podľa Prílohy č. 4 tejto výzvy.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Neuplatňuje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Neuplatňuje sa.
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Podmienky plnenia zmluvy:

Lehota dodania tovaru je najneskôr do 3 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti kúpnej zmluvy, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak.

Predmet zákazky bude objednaný spolu v jednej samostatnej objednávke kupujúceho.
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 20.07.2023 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Za účelom získania všetkých potrebných informácií k spracovaniu ponuky, verejný obstarávateľ odporúča záujemcom vykonať obhliadku miesta, ktoré sa týka predmetu zákazky, v termíne dohodnutom medzi záujemcom a verejným obstarávateľom.

Miesto obhliadky: objekt D v areáli UPJŠ, Moyzesova 9, Košice.

V prípade záujmu o obhliadku miesta realizácie predmetu zákazky/zmluvy si môžu záujemcovia dohodnúť termín obhliadky prostredníctvom komunikácie v systéme EVO. Žiadosť o obhliadku má obsahovať identifikačné údaje účastníkov obhliadky v rozsahu: identifikáciu záujemcu (meno a IČO právnickej/fyzickej osoby), meno a priezvisko a pracovnú pozíciu obhliadajúcej osoby.

Záujem o obhliadku, vrátane požadovaných údajov, je potrebné oznámiť spôsobom vyššie uvedeným, najneskôr do

12.07.2023 do 12:00 hod.

Podrobnejšie inštrukcie k obhliadke miesta dodania predmetu zákazky, ako aj termín a miesto stretnutia účastníkov obhliadky a kontaktná osoba verejného obstarávateľa, budú oznámené záujemcovi prostredníctvom funkcionality IS EVO.

V prípade, ak nebude doručená žiadosť o obhliadku do uvedeného termínu, má sa za to, že záujemca nemá záujem o obhliadku a po tomto termíne nebude umožnená.

V prípade potreby objasnenia akýchkoľvek nejasností zistených počas obhliadky miesta realizácie predmetu zákazky, postupuje záujemca požiadaním o ich vysvetlenie výhradne prostredníctvom komunikačného rozhrania IS EVO. Na otázky, položené po obhliadke prostredníctvom komunikácie v IS EVO, verejný obstarávateľ odpovie naraz, všetkým známym záujemcom, uverejnením odpovede / informácií, ako vysvetlenia podkladov Výzvy, v IS EVO.

Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, nie je obstarávanie inovácií, ani obstarávanie
zamerané na sociálne aspekty.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
30.06.2023

Profil Obstarávateľa


Dôležité