Oznámenie 22301 - MSS

Obsah

22301 - MSS
Vestník č. 131/2023 - 06.07.2023

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA – VYBRANÉ ODVETVIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Letisko M. R. Štefánika - Airport Bratislava, a.s. (BTS)
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35884916
Letisko M. R. Štefánika , 82311 Bratislava
Kód NUTS: SK010
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Igor Szittay
Telefón: +421 233033603
Email: igor.szittay@bts.aero
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): https://www.bts.aero/
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/473535
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na adrese: vyššie uvedenej adrese
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia predložiť
https://www.ezakazky.sk/bts/index.cfm?module=customer&page=ShowProfile&ItemID=87058955&
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na adresu: vyššie uvedenej adrese
I.6) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Činnosti súvisiace s letiskami
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Upratovanie priestorov a lietadiel na Letisku M.R. Štefánika v Bratislave
Referenčné číslo: VS/UPRAT/2023
II.1.2) Hlavný kód CPV
90910000-9
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
I. časť zákazky: Upratovanie priestorov na Letisku M. R. Štefánika v Bratislave. Ide o upratovanie objektov a časti vonkajších priestorov Letiska M. R. Štefánika v Bratislave s celkovou výmerou 50 275,56 m2 + obchodné/prenajaté priestory vo výmere cca 1 326,95 m2 (výmera obchodných/prenajatých priestorov je aktuálna k mesiacu jún 2023). Výmera obchodných/prenajatých priestorov bude upresnená v každej mesačnej objednávke a cena bude určená podľa rozpätia v m2 (príloha č. 4 k súťažným podkladom). Upratovanie terminálov a časti vonkajších priestorov bude prebiehať v nepretržitom režime 24/7.
II. časť zákazky: Upratovanie lietadiel na Letisku M. R. Štefánika v Bratislave. Špecifikácia upratovacích a čistiacich činností v lietadlách je uvedená v bode 3 súťažných podkladov ako aj v prílohe č.3 Zmluvy o poskytovaní upratovacích a čistiacich služieb. Upratovanie lietadiel bude prebiehať v nepretržitom režime 24/7.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
3 247 356,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti (osobné postavenie) uvedené v § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len "zákon"). Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 1 písm. a) až f) a ods. 2, 4 a 5 - uchádzač preukáže predložením dokladov nie starších ako 3 mesiace ku dňu predloženia ponúk alebo podľa § 152 ods. 1 (zápis do zoznamu hospodárskych subjektov) alebo § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
2. Uchádzač v zmysle podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) preukáže, že je oprávnený poskytovať požadované služby.
3. Zápis do zoznamu hospodárskych subjektov je účinný voči každému verejnému obstarávateľovi a údaje v ňom uvedené nie je potrebné v postupoch verejného obstarávania overovať. Obstarávateľ pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti osobného postavenia overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov, ak uchádzač nepredložil doklady podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 alebo iný rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise podľa § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
4. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené obstarávateľom jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní.
5. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
III.1.6) Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka sa nevyžaduje ani pre časť I. ani pre časť II.
III.1.7) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Cena za predmet plnenia bude splatná do 30 (slovom: tridsiatich) dní odo dňa doručenia faktúry na adresu objednávateľa.
III.1.8) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Uchádzačom môže byť hospodársky subjekt, t.j. fyzická osoba, právnická osoba alebo skupina takýchto osôb, ktorá dodáva požadované služby. Takáto skupina dodávateľov vytvorená na dodanie služieb na predmet zákazky, nemusí vytvoriť právne vzťahy do predloženia ponuky. Všetci členovia takejto skupiny dodávateľov vytvorenej na dodanie služieb na uvedený predmet zákazky, musia udeliť splnomocnenie jednému z členov skupiny dodávateľov konať v mene všetkých členov skupiny dodávateľov a prijímať pokyny v tomto verejnom obstarávaní.
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.1) Druh postupu
Verejná súťaž
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.8) Informácie o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 31.07.2023 12:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 30.06.2024
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 31.07.2023 13:00
Miesto: V zmysle § 52 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní bude umožnená účasť na otváraní ponúk sprístupnením prostredníctvom funkcionality elektronického prostriedku eZakazky všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku určeným spôsobom komunikácie.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Za včas doručenú požiadavku záujemcu o vysvetlenie sa považuje požiadavka o vysvetlenie doručená obstarávateľovi písomne najneskôr do 10 dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk, t.j.do 21.7.2023.
2. Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov v zmysle § 20 zákona 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať spôsobom určeným funkcionalitou nástroja eZakazky na portáli www.ezakazky.sk. Súťažné podklady budú každému záujemcovi k dispozícii na komunikačnom elektronickom portáli www.ezakazky.sk (elektronická platforma) bez obmedzenia. Spôsob vyžiadania a poskytnutia súťažných podkladov:
a) hospodársky subjekt zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk,
b) klikne na názov zákazky,
c) klikne na Prihlásiť sa do zákazky,
d) ak ešte hospodársky subjekt nemá zriadené konto v systéme, klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk. Záujemcovi budú sprístupnené súťažné podklady a všetky ďalšie dokumenty súvisiace so súťažnými podkladmi určené verejným obstarávateľom pre vypracovanie ponuky v elektronickej platforme v systéme na elektronickej adrese www.ezakazky.sk.
Ďalšie podrobnosti ohľadne elektronickej komunikácie je uvedené v súťažných podkladoch. Nakoľko prevádzkovateľ Vestníka verejného obstarávania vo formulári Oznámenia o vyhlásení VO či Výzvy na predkladanie ponúk, ak sa uplatňuje, limituje počet znakov, ktoré je možné vložiť v tomto formulári do polí s textovým atribútom, nie je možné v texte Oznámenia či Výzvy uviesť podrobne podmienky elektronickej komunikácie. Podrobné vymedzenie a určenie doručovania dokladov a komunikácie so záujemcami a uchádzačmi verejný obstarávateľ uvádza v súťažných podkladoch. Z uvedeného dôvodu bol v texte Oznámenia či Výzvy uvedený iba komunikačný portál (elektronická platforma) a základné pravidlá vyžiadania podkladov či požiadania o vysvetlenie. Uchádzač vo svojej ponuke predloží splnenie podmienok účasti, čestné vyhlásenia, požiadavky na predmet zákazky bližšie uvedené v súťažných podkladoch a iné dokumenty vyžadované v súťažných podkladoch. Verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač alebo záujemca uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž.
3. Verejná súťaž sa realizuje postupom podľa § 66 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní (tzv. reverzná verejná súťaž).
4. Predmetné verejné obstarávanie nie je ani zelené verejné obstarávanie, ani obstarávanie inovácií, ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
30.06.2023

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité