Oznámenie 22042 - WNP

Obsah

22042 - WNP
Vestník č. 130/2023 - 04.07.2023

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Liptovský Mikuláš
IČO: 00315524
Štúrova 1989/41, 03142 Liptovský Mikuláš
Slovensko
Kontaktná osoba: Ivan Brtáň
Telefón: +421 445565111
Fax: +421 445621396
Email: obstaravanie@mikulas.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/4971
Hlavná adresa(URL): https://www.mikulas.sk/
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/473878
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/473878
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Oprava strešného plášťa krytej plavárne Liptovský Mikuláš
Referenčné číslo: 5317/2023/VO
II.1.2) Hlavný kód CPV
45000000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je oprava strešného plášťa na budove krytej plavárne v Liptovskom Mikuláši. Podrobná špecifikácia je uvedená vo Výzve na predkladanie ponúk, projektovej dokumentácii a výkaze výmer.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
148 916,32 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Krytá plaváreň, Vajanského 20 , 031 01 Liptovský Mikuláš
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je oprava strešného plášťa na budove krytej plavárne v Liptovskom Mikuláši. Podrobná špecifikácia je uvedená vo Výzve na predkladanie ponúk, projektovej dokumentácii a výkaze výmer.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
148 916,62 EUR bez DPH
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1.1. Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len uchádzač, ktorý spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia v súlade s ustanovením § 32 ZVO :
e)je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
f)nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
1.2.Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, týkajúcich sa osobného postavenia:
a)písm. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky,
b)písm. f) doloženým čestným vyhlásením.
1.3. Verejnému obstarávateľovi je umožnený prístup k údajom z informačných systémov verejnej správy podľa § 1 ods. 3 zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii), tzn. že uchádzač nie je povinný predkladať doklad v zmysle § 32 ods. písm. e) ZVO
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Neuplatňuje sa
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len uchádzač, ktorý spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa technickej a odbornej spôsobilosti v súlade s ustanovením § 34 ZVO :
§ 34 ods. 1 písm. b)ZVO zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1.bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia; ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie,
2.bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené,
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží zoznam zmlúv rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky opravy, rekonštrukcie a realizácie nových striech za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania, s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, ktoré v danom období uskutočňoval pre verejných obstarávateľov, obstarávateľov alebo iných odberateľov. V prípade, že uchádzač uskutočňoval stavebné práce pre verejných obstarávateľov alebo obstarávateľov, zároveň predloží internetový odkaz na referencie verejných obstarávateľov alebo obstarávateľov zverejnených na www.uvo.gov.sk, preukazujúcich skutočnosti uvedené v predloženom zozname stavebných prác.
Verejný obstarávateľ požaduje, aby úhrnný finančný objem predložených zmlúv bol za stanovené obdobie v hodnote minimálne 180 000,00 EUR bez DPH z toho jedna v min. hodnote 50 000,00EUR bez DPH.
Zoznam zmlúv o uskutočnení stavebných prác musí obsahovať minimálne tieto údaje:
-obchodné meno a sídlo uskutočňovateľa (zhotoviteľa),
-obchodné meno a sídlo objednávateľa,
-predmet uskutočnenia stavebných prác (z ktorého bude zrejmé splnenie požiadaviek verejného objednávateľa),
-celkovú zmluvnú cenu,
-lehotu uskutočnenia stavebných prác (obdobie, počas ktorého boli stavebné práce uskutočňované),
-meno a priezvisko, kontakt - tel. č. a emailový kontakt kontaktnej osoby objednávateľa a jeho funkciu, u ktorej si možno overiť údaje uvedené v zozname.
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 18.07.2023 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Zadávanie tejto zákazky sa realizuje elektronickou platformou - IS EVO. Podrobnejšie informácie o IS EVO sú uvedené v aktuálnych príručkách, ktoré sú verejne prístupné na https://eplatforma.vlada.gov.sk/dokumentacia/.
2. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, tj. pred aj po lehote na predkladanie ponúk postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom elektronickej platformy - IS EVO.
3. Vo vzťahu k preukazovaniu podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona o verejnom obstarávaní platí, že verejný obstarávateľ si ich splnenie overí z informačných systémov verejnej správy. V prípade, že z technických príčin nebude môcť verejný obstarávateľ uvedené doklady získať, je oprávnený ich od uchádzača písomne dožiadať.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
03.07.2023

Profil Obstarávateľa


Dôležité