Oznámenie 22124 - WNS

Obsah

22124 - WNS
Vestník č. 131/2023 - 06.07.2023

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Martin
IČO: 00316792
Nám. S. H. Vajanského 1, 03601 Martin
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Marta Kohútová, Ing. Vladimír Plžik
Telefón: +421 434204157 / 434204460
Fax: +421 434204230
Email: marta.kohutova@martin.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/5089
Hlavná adresa(URL): http://www.martin.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/473980
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/473980
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálna alebo miestna agentúra/úrad
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Oprava, údržba, servis a revízie zariadení cestnej svetelnej signalizácie
Referenčné číslo: ZsH/19/2023/Sl
II.1.2) Hlavný kód CPV
50232000-0
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je oprava, údržba, servis a revízie zariadení cestnej svetelnej signalizácie
na križovatkách ciest na území mesta Martin, vrátane zvukových zariadení na základe obchodných ( zmluvných) dojednaní.
Bližšie informácie sú uvedené vo Výzve na predkladanie ponúk a v návrhu Zmluvy o dielo, ktorá je súčasťou tejto Výzvy.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
69 900,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45233294-6
45316200-7
50232200-2
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
komunikácie na území mesta Martin, na ktorých sa nachádzajú zariadenia cestnej svetelnej signalizácie katastrálne územie Martin
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je oprava, údržba, servis a revízie zariadení cestnej svetelnej signalizácie
na križovatkách ciest na území mesta Martin, vrátane zvukových zariadení na základe obchodných ( zmluvných) dojednaní.

Požadujú sa poskytnúť nasledovné služby v rámci mesačnej paušálnej platby:
Odstránenie poruchy činnosti CSS pri bežnej prevádzke
Kontrola všetkých zariadení CSS 2 x denne v zmysle STN
Výmena žiaroviek zariadení CSS pri bežnej prevádzke
Revízie radičov 1 x ročne
Umývanie optiky návestidiel 2 x ročne
Výmena drobných komponentov elektronických súčastí rozvádzačov (poistky a pod.) na nasledovných komunikáciách na území mesta Martin:
1.Ul. P. Mudroňa A.Kmeťa (pri pošte) a prechod pri ZŠ na Ul. Mudroňa
2.Ul. P. Mudroňa Daxnerova a Bernolákova Kohútova - Francisciho
3.Kohútová - Jesenského
4.Jesenského N. Hejnej
5.Záturčianska ul. I/65 preložka
6.Gorkého Pltníky I/65 preložka
7.Mládeže I/65 preložka
8.TESCO I/65 preložka
9.Výstražné prerušované svetlo ul.A.Stodolu škola
10.Radar ul. Jilemnického (oproti OD Betty)

Ďalšie podrobnosti opisu predmetu zákazky sú uvedené vo Výzve na predkladanie ponúk a v zmluvných podmienkach návrhu Zmluvy o dielo, ktorá je súčasťou tejto Výzvy.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
69 900,00 EUR bez DPH
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Podmienky účasti osobného postavenia § 32:
a)Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona o verejnom obstarávaní.
Jej splnenie preukazuje uchádzač alebo každý člen skupiny dodávateľov jedným zo spôsobov, a to nasledovne:
predložením dokladov podľa § 32 ods. 2 písm. e) ZVO - doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktoré zodpovedajú predmetu zákazky alebo
zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý je vedený podľa § 152 ZVO, z ktorého bude zrejmé, že uchádzač je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktoré zodpovedajú predmetu zákazky.
Verejný obstarávateľ uzná rovnocenný zápis do zoznamu hospodárskych subjektov alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ prijme aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom alebo iný ekvivalentný doklad vzťahujúci sa a zodpovedajúci konkrétnemu predmetu zákazky.
Uchádzač nesmie byť vedený v registri osôb so zákazom účasti vo verejnom obstarávaní, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie podľa § 183 ZVO,
b)Uchádzač alebo záujemca nie je povinný predkladať doklady podľa § 32 ods. 2 písm. e), nakoľko VO je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy.
Uvedenú podmienku účasti uchádzač preukáže v súlade s § 32 ods. 2 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní doloženým čestným vyhlásením podľa Prílohy č. 2 Výzvy na predkladanie ponúk,
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní - zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní.
Kritériá výberu stanovené v dokumentoch k obstarávaniu
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Podmienkou účasti je predloženie zoznamu poskytnutých služieb rovnakého alebo porovnateľného charakteru, ako je predmet zákazky za predchádzajúce tri (3) roky s celkovými rozpočtovými nákladmi vo výške 100 000,00 Eur s DPH (Príloha č. 4 Výzvy).

Ak existujú referencie na podmienky účasti týkajúce sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti určené podľa tohto bodu a sú uvedené v evidencii referencií podľa § 12 zákona o verejnom obstarávaní (ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní), verejný obstarávateľ ich zohľadní pri vyhodnotení splnenia podmienok účasti; ak takéto referencie ku dňu predloženia ponuky alebo žiadosti o účasť existujú a uchádzač alebo záujemca ich v ponuke alebo žiadosti o účasť identifikoval.

V prípade, ak uchádzač predkladá/uvádza zmluvu, ktorej realizácia presahuje stanovené obdobie rokov, t. j. poskytnutie služby začalo pred tromi rokmi, alebo nebolo skončené do vyhlásenia verejného obstarávania (ďalej aj ako rozhodné obdobie), uchádzač v zozname uvedie zvlášť rozpočtový náklad iba za tú časť poskytnutých služieb, ktorá bola realizovaná/dodaná v požadovanom období.

V prípade, ak poskytnutých služieb realizoval uchádzač ako člen združenia alebo ako subdodávateľ, vyčísli a započíta iba finančný objem, realizovaný ním samotným.

Kritériá výberu stanovené v dokumentoch k obstarávaniu
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Všetky podrobnosti týkajúce sa podmienok účasti, ich odôvodnenia a komunikácie sú uvedené vo Výzve na predkladanie ponúk, ktoré sú pre uchádzačov a záujemcov záväzné.

Výsledkom verejného obstarávania bude Zmluva o dielo uzatvorená s jedným uchádzačom.

Verejný obstarávateľ na uvedený predmet zákazky použije elektronickú aukciu v zmysle § 54 zákona o verejnom
obstarávaní. Z uvedeného dôvodu sa nepoužije § 52 zákona o verejnom obstarávaní.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Elektronická aukcia je elektronická aukcia, ktorá patrí k zákazke a ktorej postup je riešený mimo systém EVO, jedná sa o samostatnú elektronickú aukciu.
Elektronická aukcia sa uskutoční prostredníctvom elektronického prostriedku eBIT, stránka http://martin.ebit.sk/.
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 12.07.2023 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Zákazka je obstarávaná elektronicky, prostredníctvom elektronického prostriedku IS EVO (správca elektronického
prostriedku je Úrad vlády SR), ktorý je dostupný na internetovej adrese https://eplatforma.vlada.gov.sk (ďalej len EVO).

2. Verejný obstarávateľ po úvodnom úplnom vyhodnotení ponúk vyzve elektronickými prostriedkami súčasne všetkých
uchádzačov, ktorí:
a)neboli vylúčení a
b)splnili určené požiadavky verejného obstarávateľa na účasť v elektronickej aukcii a náležitosti ponuky a zostaví
poradie ponúk automatizovaným vyhodnotením prostredníctvom elektronickej aukcie.

3. Predpokladaný termín elektronickej aukcie je naplánovaný ku dňu 17.07.2023 so začiatkom o 09,00 hod.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
03.07.2023

Profil Obstarávateľa


Dôležité