ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1)
NÁZOV A ADRESY
Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo:
00681156
Špitálska 4, 6, 8, 81643 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Kód NUTS:
SK010
Slovensko
Kontaktná osoba:
JUDr. Angelika Csölley
Telefón:
+421 220462416
Email:
angelika.csolley@employment.gov.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL):
http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/1630
Hlavná adresa(URL):
http://www.employment.gov.sk
I.2)
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
Zákazku prideľuje ústredný obstarávací orgán
I.3)
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/470068
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať elektronicky
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/470068
I.4)
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa:
Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
I.5)
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
II.1)
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1)
Názov:
Štatistické zisťovania a agregátne štatistiky o vývoji na trhu práce pre roky 2022 - 2023
Referenčné číslo: VOB/197/2023-M_ORVO
II.1.2)
Hlavný kód CPV
79330000-6
II.1.3)
Druh zákazky
Služby
II.1.4)
Stručný opis:
Predmetom zákazky je systematické sledovanie, monitorovanie, zber a vyhodnocovanie údajov z rezortných štatistických zisťovaní na základe vyhlášok, ktorými Štatistický úrad SR každoročne vydáva zmeny a doplnenia Programu štátnych štatistických zisťovaní na príslušné roky v zmysle zákona č. 540/2001 Z. z. o štátnej štatistike v znení neskorších predpisov. Predmetom zákazky sú nasledovné štatistické výkazy: -Štvrťročný výkaz o cene práce ISCP ( MPSVR SR) 1-04 -Štvrťročný výkaz o pracovných miestach u samostatne zárobkovo činných osôb PM (MPSVR SR) 1-04 -Polročný výkaz o platoch zamestnancov v štátnej službe a zamestnancov pri výkone prác vo verejnom záujme Platy (MPSVR SR) 1-02 -Ročný výkaz o pracovných podmienkach a nákladoch na podnikovú sociálnu politiku, konkrétne Ročný výkaz o pracovných podmienkach a nákladoch na podnikovú sociálnu politiku v podnikateľskej sfére V (MPSVR SR) 6- 01 V/A (MPSVR SR) 6-01 -Ročný výkaz o pracovných podmienkach a nákladoch na podnikovú sociálnu politiku v nepodnikateľskej sfére (MPSVR SR) 6-01 V/B (MPSVR SR) 6-01 Bližšia špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v Prílohe č. 2 súťažných podkladov.
II.1.5)
Celková odhadovaná hodnota
1 640 720,33
EUR
bez DPH
II.1.6)
Informácie o častiach
Táto zákazka sa delí na časti:
Nie
II.2)
OPIS
II.2.3)
Miesto vykonania
Kód NUTS:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny SR, Špitálska 4,6,8; 816 43 Bratislava
II.2.4)
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je systematické sledovanie, monitorovanie, zber a vyhodnocovanie údajov z rezortných štatistických zisťovaní na základe vyhlášok, ktorými Štatistický úrad SR každoročne vydáva zmeny a doplnenia Programu štátnych štatistických zisťovaní na príslušné roky v zmysle zákona č. 540/2001 Z. z. o štátnej štatistike v znení neskorších predpisov. Predmetom zákazky sú nasledovné štatistické výkazy: -Štvrťročný výkaz o cene práce ISCP ( MPSVR SR) 1-04 -Štvrťročný výkaz o pracovných miestach u samostatne zárobkovo činných osôb PM (MPSVR SR) 1-04 -Polročný výkaz o platoch zamestnancov v štátnej službe a zamestnancov pri výkone prác vo verejnom záujme Platy (MPSVR SR) 1-02 -Ročný výkaz o pracovných podmienkach a nákladoch na podnikovú sociálnu politiku, konkrétne Ročný výkaz o pracovných podmienkach a nákladoch na podnikovú sociálnu politiku v podnikateľskej sfére V (MPSVR SR) 6- 01 V/A (MPSVR SR) 6-01 -Ročný výkaz o pracovných podmienkach a nákladoch na podnikovú sociálnu politiku v nepodnikateľskej sfére (MPSVR SR) 6-01 V/B (MPSVR SR) 6-01 Bližšia špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v Prílohe č. 2 súťažných podkladov.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6)
Odhadovaná hodnota
1 640 720,33
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie:
v dňoch (od zadania zákazky)
30
Toto obstarávanie môže byť obnovené:
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Nie
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1)
PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1)
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok:
1. Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) až f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len ZVO). Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2, prípadne podľa § 32 ods. 4 a/alebo 5, § 39 alebo § 152 ZVO. 2. Ak uchádzač preukazuje splnenie podmienky účasti dokladmi podľa § 32 ods. 2 ZVO, v zmysle § 32 poslednej vety ods. 3 ZVO nemusí verejnému obstarávateľovi predložiť doklad podľa § 32 ods. 2 písm. a) ZVO, ale predloží všetky údaje (§ 10 ods. 4 zákona č. 330/2007 Z. z. o registri trestov) potrebné k vyžiadaniu výpisu z registra trestov právnickej osoby, štatutárneho orgánu, členov štatutárneho orgánu, členov dozorného orgánu, prokuristov od Generálnej prokuratúry SR a nemusí predložiť doklady podľa § 32 ods. 2 písm. b), c) a e) ZVO (bod 2. sa nevzťahuje na uchádzačov podľa § 32 ods. 4 a/alebo 5 ZVO). 3. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní sa požaduje preukázanie splnenia uvedených podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne.
III.1.2)
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu:
Neaplikuje sa.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
Neaplikuje sa.
III.1.3)
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu:
1. § 34 ods. 1 písm. a) ZVO - predložením zoznamu poskytnutých služieb za predchádzajúce tri (3) roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona; 2. § 34 ods. 1 písm. d) ZVO - opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality. 3. § 34 ods. 1 písm. g) ZVO - údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
K bodu 1.: Splnenie vyššie uvedeného uchádzač preukáže predložením Zoznamu poskytnutých služieb, vzor ktorého tvorí Príloha č. 6 Súťažných podkladov, ktorým musí uchádzač preukázať, že za rozhodné obdobie poskytol služby rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, t.j. štatistické zisťovania a agregátne štatistiky o vývoji na trhu práce v súhrnnej hodnote min. 600 000,00 EUR bez DPH. Pri prepočte inej meny na menu euro sa použije kurz Európskej centrálnej banky platný v deň odoslania oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania na predmetnú verejnú súťaž na zverejnenie v Úradnom vestníku EÚ. Uchádzač v zozname uvedie názov odberateľa, názov zákazky, stručný opis plnenia zákazky, lehotu plnenia, cenu plnenia v EUR bez DPH, tiež súčet cien plnení relevantných pre vyhodnotenie v EUR bez DPH za požadované obdobie podľa zadanej podmienky. Podľa ZVO verejný obstarávateľ je pri vyhodnotení splnenia podmienok účasti uchádzačov týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti povinný zohľadniť referencie uchádzačov alebo záujemcov uvedené v evidencii referencií podľa § 12 ZVO, ak takéto referencie ku dňu predloženia ponuky existujú a uchádzač ich v ponuke identifikoval. Zoznam sa predkladá ako sken originálneho listinného dokumentu podpísaného štatutárnym zástupcom uchádzača. Ak zoznam obsahuje iba referencie z IS ÚVO Evidencia referencií, nemusí byť podpísaný. Z dôvodu nedostatku miesta na zverejnenie sú tieto informácie zverejnené na profile verejného obstarávateľa v dokumente "Doplnenie podmienok účasti" v predmetnej zákazke - http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/1630.
III.2)
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.1)
Informácie o konkrétnej profesii
Poskytovanie služby je vyhradené pre konkrétnu profesiu
III.2.3)
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
Povinnosť uviesť mená a odbornú kvalifikáciu pracovníkov poverených vykonaním zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1)
DRUH POSTUPU
IV.1.1)
Druh postupu
Verejná súťaž
IV.1.8)
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní:
Áno
IV.2)
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2)
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 07.08.2023 10:00
IV.2.4)
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
IV.2.6)
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2023
IV.2.7)
Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 07.08.2023 10:00
Miesto:
Miestom online sprístupnenia ponúk je webová adresa: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/470068
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk:
Otváranie ponúk bude v súlade § 52 ZVO verejné a v súlade s § 20 ods. 11 ZVO sa vykonáva online v systéme IS EVO, a to sprístupnením ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Verejný obstarávateľ doručí zápisnicu z otvárania ponúk v zmysle § 52 ods. 3 ZVO uchádzačom, ktorí predložili ponuku.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1)
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
Toto obstarávanie sa bude opakovať:
Nie
VI.2)
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
Použije sa elektronické objednávanie
Bude sa akceptovať elektronická fakturácia
Použijú sa elektronické platby
VI.3)
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1.MPSVR SR vykonáva predmetné verejné obstarávanie elektronicky v systéme elektronického verejného obstarávania IS EVO. Komunikácia vrátane doručovania sa realizuje cez IS EVO. Doručenie do tohto systému je okamih prijatia dátovej správy na elektronickú adresu adresáta/adresátov dátovej správy v systéme. 2.Súťažné podklady sú zverejnené odo dňa vyhlásenia tohto verejného obstarávania v profile verejného obstarávateľa zriadenom Úradom pre verejné obstarávanie. Verejný obstarávateľ bude aktuálne zverejňovať vo svojom profile aj ďalšie prípadné dokumenty potrebné na vypracovanie ponuky (napr. vysvetlenia podľa § 48 ZVO). Verejný obstarávateľ poskytuje k súťažným podkladom a ďalším dokumentom neobmedzený, úplný a priamy prístup bezodplatne. 3.Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ponuku, alebo zrušiť verejné obstarávanie, ak celková cena za predmet zákazky presiahne vyčlenený finančný limit verejného obstarávateľa. 4.Odôvodnenie nerozdelenia zákazky na časti je uvedené v súťažných podkladoch, časť A.5 Pokyny pre uchádzačov, bod 3.1. 5.Verejný obstarávateľ určil pre predloženie elektronickej ponuky formát kódovania a šifrovania PDF. V elektronicky podanej ponuke musia byť jednotlivé dokumenty v ponuke podpísané oprávnenou osobou uchádzača a môžu byť predložené ako kópie dokladov vrátane kópií v elektronickej podobe. 6.Nadlimitná zákazka je realizovaná postupom podľa § 66 ods. 7 písm. b) ZVO, tzv. super-reverzná verejná súťaž. 7.Podľa § 39 ZVO môže uchádzač predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom podľa bodov č. III.1.1) a III.1.3) tohto oznámenia Jednotným európskym dokumentom (JED). Verejný obstarávateľ povoľuje, že uchádzač môže vyplniť len oddiel GLOBÁLNY ÚDAJ PRE VŠETKY PODMIENKY ÚČASTI časti IV JED bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV JED. 8.Uchádzač, s ktorým bude podpísaná Zmluva a jeho prípadní subdodávatelia, ktorí sú povinní byť zapísaní v Registri partnerov verejného sektora (RPVS), musia byť najneskôr pred podpisom zmluvy zapísaní v RPVS. 9.Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami, resp. uchádzačmi sa bude uskutočňovať len v slovenskom alebo českom jazyku. 10. Doplnenie informácií uvedených v bode II.2.7) tohto oznámenia: Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, a to do úplného splnenia záväzkov vyplývajúcich zo zmluvy, t.j. do vykonania a odovzdania všetkých objednaných diel.: Podrobné informácie o lehotách plnenia sú uvedené v zmluve. 11. Verejný obstarávateľ informuje, že vyhlásenému verejnému obstarávaniu predchádzali Prípravné trhové konzultácie a informácie k výsledku sú zverejnené na https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/442907
VI.4)
POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1)
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava
Slovensko
Telefón:
+421 250264176
Fax:
+421 250264219
Internetová adresa (URL):
http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4)
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava
Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo:
31797903
Telefón:
+421 250264176
Fax:
+421 250264219
Internetová adresa (URL):
http://www.uvo.gov.sk
VI.5)
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
04.07.2023