Oznámenie 23642 - IOX

Obsah

23642 - IOX
Vestník č. 140/2023 - 18.07.2023

OZNÁMENIE O DODATOČNÝCH INFORMÁCIÁCH, INFORMÁCIÁCH O NEUKONČENOM KONANÍ ALEBO KORIGENDE
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Ministerstvo dopravy Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 30416094
Námestie slobody 6, 81005 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Kód NUTS: SK
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Sabina Poláková
Telefón: +421 259494589
Email: sabina.polakova@mindop.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): https://www.mindop.sk/
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Predmety osobnej starostlivosti 3
Referenčné číslo: A/2023/DI20/7
II.1.2) Hlavný kód CPV
33760000-5
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je zabezpečenie dodávky čistiacich čistiacich prostriedkov a hygienického materiálu pre potreby Ministerstva dopravy Slovenskej republiky, vrátane služieb spojených s ich dodaním do miesta vykládky (preprava) a vykládky v mieste jeho určenia (Námestia slobody č. 6, 810 05 Bratislava).

Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v prílohách zmluvy.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
12.07.2023
VI.6) ODKAZ NA PÔVODNÉ OZNÁMENIA
Pôvodné oznámenie odoslané cez: TED eSender
Prihlasovacie meno pre eSender: TED98
Referenčné číslo oznámenia: 2023-378193
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2023/S 119-378193
Dátum odoslania pôvodného oznámenia: 22.06.2023
ODDIEL VII: ZMENY
VII.1) INFORMÁCIE VYŽADUJÚCE ÚPRAVU ALEBO DOPLNENIE
VII.1.1) Dôvod zmeny
Zmena pôvodných informácií predložených obstarávateľom
Toto oznámenie upravuje text pôvodného oznámenia
VII.1.2) Text, ktorý si vyžaduje úpravu v pôvodnom oznámení
Text, ktorý si vyžaduje úpravu v pôvodnom oznámení
Číslo oddielu: ODDIEL VI
Časť č.: VI.3)
Miesto, kde má byť text upravený: DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Namiesto:
1.VO pri zadávaní zákazky stanovuje elektronickú komunikáciu (EK),ktorá sa realizuje prostredníctvom systému elektronického verejného obstarávania verzia 18.0 (EVO).
2.Postup je upravený v príručke pre záujemcu/uchádzača (Z/U), zverejnenej na https://eplatforma.vlada.gov.sk/dokumentacia. Viac o EVO nájdete tu https://eplatforma.vlada.gov.sk/najcastejsie-otazky. V karte Príručky nájdete dokumentáciu k EVO. VO odporúča Z/U sledovať informácie týkajúce sa EVO na webovom sídle: príručky záujemca/uchádzač, videonávody, apod.
3.Pre účasť v zákazke je potrebné si vytvoriť účet v informačnom systéme Úradu pre verejné obstarávanie (IS ÚVO), ktorý spravuje Úrad vlády https://www.uvo.gov.sk/registracia. Ak hospodársky subjekt nie je registrovaný v IS ÚVO, je potrebné subjekt po prihlásení do IS ÚVO zaregistrovať https://www.uvo.gov.sk/private/hospodarske-subjekty.
4.Súťažné podklady (SP) sú prístupné v profile VO a v EVO. Z/U má priamy a neobmedzený prístup k SP a preto VO nebude poskytovať Z SP v listinnej podobe.
5.Vysvetľovanie v zákazke sa realizuje prostredníctvom EVO. Tel. kontakty slúžia len na potvrdenie funkčnosti EVO, nie na vysvetľovanie. V prípade otázok týkajúcich sa EVO môžu Z/U požiadať o pomoc s prácou v EVO elektronicky na eplatforma@vlada.gov.sk príp. telefonicky počas prac. dní v čase od 8:00 do 16:00 hod na +421 2 209 25 100.
6.VO upozorňuje Z/U, že ponuky sa predkladajú len prostredníctvom EVO.
7.U predloží vo svojej ponuke všetky doklady a dokumenty ako originály elektronických dokumentov a/alebo úradne osvedčené kópie vytvorené zaručenou/elektronickou konverziou listinného dokladu podľa zákona č. 305/2013 Z.z. o elektronickej podobe výkonu pôsobnosti orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o e-Governmente) v platnom znení. U môže predložiť aj kópie dokladov, vtedy VO môže kedykoľvek požiadať U o predloženie dokladov v prípade pochybností v zmysle § 49 ods. 7 ZVO.
8.V rámci poskytnutia riadnej súčinnosti podľa § 56 ods. 8 ZVO potrebnej na uzatvorenie zmluvy bude úspešný uchádzač vyzvaný na predloženie originálnych elektronických dokladov (ak neboli predložené skôr) alebo úradne osvedčených kópii, vytvorených zaručenou/elektronickou konverziou listinného dokladu podľa zákona o e-Governmente, pokiaľ neboli predložené doklady vydané elektronicky.
9.U pri preukázaní splnenia podmienok účasti môže predbežne nahradiť doklady jednotným európskym dokumentom podľa § 39 ZVO (ďalej len "JED").
10.Ak U preukazuje splnenie podmienok účasti prostredníctvom JED, v časti IV JED VO umožňuje vyplniť iba globálny údaj.
11.Ak nedošlo k predloženiu dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti skôr podľa § 55 ods.1 ZVO, VO bude po vyhodnotení ponúk vyhodnocovať podmienky účasti stanovené v tomto oznámení u U, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí.
12.VO vylúči z verejného obstarávania Z/U, ak n.z. dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že Z/U uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu alebo obmedzujúcu hospodársku súťaž (§ 40 ods. 8 písm. d) ZVO).
13.Predmetné verejné obstarávanie sa týka zeleného verejného obstarávania.
14.Ak budú v predložených dokumentoch uvedené hodnoty v inej mene ako euro, použije sa na prepočet kurz Európskej centrálnej banky platný v deň odoslania tohto oznámenia v bode VI.5.
15.Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť verejnú súťaž, ak ponuka s najnižšou cenou presiahne hodnotu PHZ.
16.Obstarávanie sa netýka obstarávania inovácií, ani nie je zamerané na sociálne aspekty.
má byť:
1. VO pri zadávaní zákazky stanovuje elektronickú komunikáciu (ďalej len EK), ktorá sa realizuje prostredníctvom na to určenej funkcionality elektronickej platformy informačného systému elektronického verejného obstarávania (ďalej len EVO).
2. VO upozorňuje záujemcov/uchádzačov (ďalej len Z/U), že ponuky sa predkladajú elektronicky výlučne prostredníctvom EVO.
3. Akékoľvek vysvetľovanie v tejto zákazke sa realizuje elektronicky výlučne prostredníctvom EVO.
4. Pre účasť v zákazke je potrebné si vytvoriť účet (pokiaľ ešte nebol vytvorený) za účelom následnej registrácie nového hospodárskeho subjektu (ďalej len HS) alebo za účelom priradenia účtu k už registrovanému HS, pričom uvedené je potrebné vykonať cez nový portál www.isepvo.sk (ďalej len EPVO) a nie cez portál www.uvo.gov.sk (ďalej len ÚVO). Registrácia a validácia nového HS je možná cez portál EPVO. Aktivity, ako sú napr. úpravy údajov HS, správa používateľov HS, zobrazenie zoznamu zákaziek, na ktoré už má HS vytvorenú väzbu, nebude možné vykonať cez portál ÚVO, ale len cez portál EPVO.. Pre viac informácii - pozri oddiel II. KOMUNIKÁCIA A VYSVETĽOVANIE súťažných podkladov.
5. Telefonické kontakty verejného obstarávateľa slúžia len na potvrdenie funkčnosti EVO, nie na vysvetľovanie. V prípade otázok týkajúcich sa EVO môžu Z/U požiadať o pomoc s prácou v EVO elektronicky na eplatforma@vlada.gov.sk príp. telefonicky počas pracovných dní na +421 2 209 25 100 (alebo na tel. číslach s koncovkou 323 až 327), link https://www.isepvo.sk/helpdesk/.
6. Súťažné podklady sú prístupné v profile VO a v EVO. Z/U má priamy a neobmedzený prístup k súťažným podkladom a preto VO nebude poskytovať záujemcom súťažné podklady v listinnej podobe.
7. U predloží vo svojej ponuke všetky doklady a dokumenty ako originály elektronických dokumentov a/alebo úradne osvedčené kópie vytvorené zaručenou/elektronickou konverziou listinného dokladu podľa zákona č. 305/2013 Z. z. o elektronickej podobe výkonu pôsobnosti orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o e-Governmente) v platnom znení. U môže predložiť aj kópie dokladov, vtedy VO môže kedykoľvek požiadať U o predloženie dokladov podľa § 49 ods. 7 ZVO.
8. V rámci poskytnutia riadnej súčinnosti podľa § 56 ods. 8 ZVO potrebnej na uzatvorenie zmluvy bude úspešný uchádzač vyzvaný na predloženie originálnych elektronických dokladov (ak neboli predložené skôr) alebo úradne osvedčených kópii, vytvorených zaručenou/ elektronickou konverziou listinného dokladu podľa zákona č. 305/2013 Z. z. o elektronickej podobe výkonu pôsobnosti orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o e-Governmente) v platnom znení, pokiaľ neboli predložené doklady vydané elektronicky.
9. U pri preukázaní splnenia podmienok účasti môže dočasne nahradiť tieto doklady predložením jednotného európskeho dokumentu podľa § 39 ZVO (JED). Ak U preukazuje splnenie podmienok účasti prostredníctvom JED, v časti IV JED VO umožňuje vyplniť iba globálny údaj. VO môže na účely zabezpečenia riadneho priebehu verejného obstarávania postupovať podľa § 39 ods. 6 ZVO.
10. V prípade, ak nedošlo k predloženiu dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti skôr podľa § 55 ods.1 ZVO, VO bude po vyhodnotení ponúk vyhodnocovať podmienky účasti stanovené v tomto oznámení u U, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí.
11. VO vylúči z verejného obstarávania Z/U, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že Z/U uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu alebo obmedzujúcu hospodársku súťaž (§ 40 ods. 8 písm. d) ZVO).
12. Predmetné verejné obstarávanie sa netýka obstarávania inovácii ani obstarávania zameraného na sociálne aspekty.
13. Ak budú v predložených dokumentoch uvedené hodnoty v inej mene ako euro, použije sa na prepočet z inej meny na euro kurz Európskej centrálnej banky platný v deň odoslania tohto oznámenia v bode VI.5.
VII.1.2) Text, ktorý si vyžaduje úpravu v pôvodnom oznámení
Dátumy, ktoré si vyžadujú úpravu v pôvodnom oznámení
Číslo oddielu: ODDIEL IV
Miesto, kde má byť text upravený: IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Namiesto:
24.07.2023 10:00
má byť:
28.07.2023 10:00
VII.1.2) Text, ktorý si vyžaduje úpravu v pôvodnom oznámení
Dátumy, ktoré si vyžadujú úpravu v pôvodnom oznámení
Číslo oddielu: ODDIEL IV: POSTUP
Miesto, kde má byť text upravený: IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Namiesto:
24.07.2023 10:30
má byť:
28.07.2023 10:30

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité