II.1)
ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1)
Názov
Pomocné archeologické práce - Valaliky Košice
II.1.2)
Hlavný kód CPV
71351914-3
II.1.3)
Druh zákazky
Služby
II.1.4)
Stručný opis
Predmetom zákazky je dodanie pomocných archeologických prác kopáčske práce, pomocné dokumentačné práce, umývanie nálezov a pod.) na archeologický výskum, ktoré budú vykonávať pracovníci víťaznej spoločnosti. Pracovníci dodávateľskej spoločnosti budú počas výkonu prác spadať pod jej správu.
Predpokladaná doba realizácie výskumu je od 3 max 5 mesiacov (max ....... osobohodín). Reálny denný počet pomocných robotníkov bude určovaný vedúcim výskumu. Objednávka na počet pracovníkov bude realizovaná 2 pracovné dni pred uskutočnením prác. Verejný obstarávateľ požaduje spravidla denne 15 pracovníkov s tým, že aspoň polovica z nich musí v kalendárnom mesiaci odpracovať aspoň 10 dní. Verejný obstarávateľ má právo odmietnuť činnosť pracovníkov, ktorí nedodržujú pracovné predpisy a pokyny poverených odborných pracovníkov verejného obstarávateľa. Vtedy je uchádzač povinný nahradiť týchto pracovníkov inými pracovníkmi.
Požiadavky na uchádzača, ktoré musia byť zahrnuté v cene :
-Dodanie pracovníkov na miesto výskumu;
-Zabezpečenie ochranných pracovných prostriedkov pre pracovníkov v zmysle predpisov BOZP;
-Zabezpečenie školenia BOZP pre pracovníkov. Podpísanú kópiu o školení pracovníka odovzdá pred nástupom vedúcemu výskumu
Všetky práce musia byť vykonané v súlade s platnými normami o bezpečnosti práce.
II.1.5)
Celková predpokladaná hodnota
120 000,00
EUR
bez DPH
II.1.6)
Informácie o častiach
Táto zákazka sa delí na časti:
Nie
II.2)
OPIS
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
45112450-4
II.2.3)
Miesto dodania
Kód NUTS
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Košice
II.2.4)
Opis obstarávania
Predmetom zákazky je dodanie pomocných archeologických prác kopáčske práce, pomocné dokumentačné práce, umývanie nálezov a pod.) na archeologický výskum, ktoré budú vykonávať pracovníci víťaznej spoločnosti. Pracovníci dodávateľskej spoločnosti budú počas výkonu prác spadať pod jej správu.
Predpokladaná doba realizácie výskumu je od 3 max 5 mesiacov (max ....... osobohodín). Reálny denný počet pomocných robotníkov bude určovaný vedúcim výskumu. Objednávka na počet pracovníkov bude realizovaná 2 pracovné dni pred uskutočnením prác. Verejný obstarávateľ požaduje spravidla denne 15 pracovníkov s tým, že aspoň polovica z nich musí v kalendárnom mesiaci odpracovať aspoň 10 dní. Verejný obstarávateľ má právo odmietnuť činnosť pracovníkov, ktorí nedodržujú pracovné predpisy a pokyny poverených odborných pracovníkov verejného obstarávateľa. Vtedy je uchádzač povinný nahradiť týchto pracovníkov inými pracovníkmi.
Požiadavky na uchádzača, ktoré musia byť zahrnuté v cene :
-Dodanie pracovníkov na miesto výskumu;
-Zabezpečenie ochranných pracovných prostriedkov pre pracovníkov v zmysle predpisov BOZP;
-Zabezpečenie školenia BOZP pre pracovníkov. Podpísanú kópiu o školení pracovníka odovzdá pred nástupom vedúcemu výskumu
Všetky práce musia byť vykonané v súlade s platnými normami o bezpečnosti práce.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6)
Predpokladaná hodnota
120 000,00
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 5
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Nie