II.1)
ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1)
Názov
Pomocné archeologické práce-Rimavská Sobota
II.1.2)
Hlavný kód CPV
71351914-3
II.1.3)
Druh zákazky
Služby
II.1.4)
Stručný opis
Predmetom zákazky je dodanie pomocných archeologických prác kopáčske práce, pomocné dokumentačné práce, umývanie nálezov a pod.) na archeologický výskum, ktoré budú vykonávať pracovníci víťaznej spoločnosti. Pracovníci dodávateľskej spoločnosti budú počas výkonu prác spadať pod jej správu.
Predpokladaná doba realizácie výskumu je od 3 max 5 mesiacov (max ....... osobohodín). Reálny denný počet pomocných robotníkov bude určovaný vedúcim výskumu. Objednávka na počet pracovníkov bude realizovaná 2 pracovné dni pred uskutočnením prác. Verejný obstarávateľ požaduje spravidla denne 15 pracovníkov s tým, že aspoň polovica z nich musí v kalendárnom mesiaci odpracovať aspoň 10 dní. Verejný obstarávateľ má právo odmietnuť činnosť pracovníkov, ktorí nedodržujú pracovné predpisy a pokyny poverených odborných pracovníkov verejného obstarávateľa. Vtedy je uchádzač povinný nahradiť týchto pracovníkov inými pracovníkmi.
Požiadavky na uchádzača, ktoré musia byť zahrnuté v cene :
-Dodanie pracovníkov na miesto výskumu;
-Zabezpečenie ochranných pracovných prostriedkov pre pracovníkov v zmysle predpisov BOZP;
-Zabezpečenie školenia BOZP pre pracovníkov. Podpísanú kópiu o školení pracovníka odovzdá pred nástupom vedúcemu výskumu
Všetky práce musia byť vykonané v súlade s platnými normami o bezpečnosti práce.
II.1.5)
Celková predpokladaná hodnota
120 000,00
EUR
bez DPH
II.1.6)
Informácie o častiach
Táto zákazka sa delí na časti:
Nie
II.2)
OPIS
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
45112450-4
II.2.3)
Miesto dodania
Kód NUTS
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Rimavská Sobota
II.2.4)
Opis obstarávania
Bežný postup §112
Predmetom zákazky je dodanie pomocných archeologických prác kopáčske práce, pomocné dokumentačné práce, umývanie nálezov a pod.) na archeologický výskum, ktoré budú vykonávať pracovníci víťaznej spoločnosti. Pracovníci dodávateľskej spoločnosti budú počas výkonu prác spadať pod jej správu.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6)
Predpokladaná hodnota
120 000,00
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 5
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Nie