Oznámenie 23168 - WYP

Obsah

23168 - WYP
Vestník č. 138/2023 - 14.07.2023

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk - Bežný postup pre podlimitné zákazky
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Obec Veľké Kostoľany
IČO: 00313149
M. R. Štefánika 800/1, 92207 Veľké Kostoľany
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Andrej Zelenák
Telefón: +421 907745169
Email: zelenak@visions.cc
Webové sídlo (internetová adresa)
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/474066
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/474066
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Prístavba k Materskej škole Veľké Kostoľany
Referenčné číslo: MŠ/VK/23
II.1.2) Hlavný kód CPV
45214100-1
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom je prístavba materskej školy v obci Veľké Kostoľany.

Všetky potrebné informácie sú súčasťou súťažných podkladov a ich príloh.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
1 235 920,26 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
39715210-2
45310000-3
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK021
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Navrhovaná stavba bude realizovaná v k.ú. obce Veľké Kostoľany, parcela č. 566/3
II.2.4) Opis obstarávania
Obec Veľké Kostoľany plánuje realizovať prístavbu k materskej škole v obci Veľké Kostoľany. Projektová dokumentácia rieši rozšírenie kapacity materskej školy prístavbou. Pôvodná budova materskej školy je v súčasnosti kapacitne nepostačujúca a vzhľadom na zmenu zákona bude povinnosťou prijať do materskej školy každé dieťa od troch rokov. Vzhľadom na veľkú developerskú a individuálnu bytovú výstavbu v obci je nutné riešiť aj zvýšenie kapacít v materskej škole. Návrh prístavby rieši zvýšenie kapacity materskej školy o 80 detí a personál. Prepojenie prístavby a pôvodnej budovy je cez spojovaciu chodbu. Spojovacia chodba bude vytvorená v priestore pôvodnej MŠ prebúraním otvorov. V prístavbe sú navrhnuté prístupové komunikácie, šatne, sociálne zariadenia pre deti a personál, herne, spálne, kancelárie, sklady, chodby a kotolňa. Vybudované budú štyri triedy. V každej bude 20 detí. Na prízemie je zabezpečený prístup pre imobilných.

Stavebné objekty:
Stavebná časť a statika
Zdravotechnika
Zdravotechnika vnút. Plynovod
Ústredné vykurovanie
Elektroinštalácia
Vzduchotechnika
Chodník a spevnená plocha
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
1 235 920,26 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 12
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Kód výzvy 06R01-20-V02 z Plánu obnovy
II.2.14) Doplňujúce informácie
Na predmetnú zákazku bude verejný obstarávateľ žiadať NFP z výzvy Ministerstva školstva, vedy, výskumu a športu SR v rámci výzvy Zvýšenie kapacít materských škôl, kód výzvy 06R01-20-V02 z Plánu obnovy financovaného Európskou úniou, zákazka bude spolufinancovaná zo zdrojov verejného obstarávateľa.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Požaduje sa predloženie všetkých dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa
§ 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len ZVO alebo zákon o verejnom obstarávaní), ktoré uchádzač preukazuje podľa § 32 ods. 2 ZVO, resp. ods. 4 a ods. 5 ZVO.

Verejný obstarávateľ požaduje predloženie všetkých dokladov z dôvodu, že nemá prístup k použitiu údajov z informačných systémov verejnej správy.

Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní
týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne a splnenie podmienok účasti vo verejnom
obstarávaní týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia a technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti preukazuje spoločne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, ktorú má zabezpečiť.

Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti:
a) v súlade s §39 ZVO jednotným európskym dokumentom, verejný obstarávateľ bude akceptovať vyplnený globálny údaj v dokumente JED. Alebo
b) v súlade s §152 ZVO informáciou o zápise do zoznamu hospodárskych subjektov. Verejný obstarávateľ uzná za
rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu Európskej únie. Alebo
c) v súlade s § 114 ZVO čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil.

Ak uchádzač nepredloží doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia, verejný obstarávateľ v súlade s §152 ods. 4 ZVO overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Nepožaduje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. § 34 ods. (1) písm. b) ZVO zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Uchádzač je povinný uviesť celkový súčet uskutočnených stavebných prác, ktorých zoznam predložil. V prípade ak uchádzač predkladá zmluvu, referenciu alebo dôkaz o plnení stavebných prác, ktorých uskutočnenie časovo presahuje posudzované obdobie, uchádzač v zozname uvedie zvlášť hodnotu iba za tú časť stavebných prác, ktorá bola realizovaná v posudzovanom období (a len túto sumu uchádzač započíta do celkového súčtu realizovaných stavebných prác). V prípade, ak stavebné práce realizoval uchádzač ako člen združenia skupiny dodávateľov, vyčísli a započíta iba finančný objem, uskutočňovaný ním samotným. Potvrdenia vydané v inej mene ako v eurách je potrebné prepočítať a to tak, že sumy uvedené v iných menách budú prepočítané kurzom ECB platným k prvému dňu v roku, v ktorom boli stavebné práce uskutočnené.

2. § 34 ods. (1) pism. g) ZVO údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikacii osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov.

Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Uchádzač predloží v ponuke doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti osobného postavenia osoby, ktorej technické a odborné kapacity majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia uvedené v ust. § 32 ods.2 ZVO, oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa ust. § 34 ods. 1 písm. g), ZVI uchádzač alebo záujemca môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce alebo služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1. Verejný obstarávateľ požaduje preukázať uskutočnenie stavebných prác rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky (pozemné stavby) v hodnote bez DPH minimálne dosahujúcej predpokladanú hodnotu zákazky (kumulatívne) z toho musí byť minimálne jedna (1) uskutočnená stavba v hodnote minimálne 1 000 000 Eur bez DPH.

2. Riadiaci zamestnanec - hlavný stavbyvedúci, počet min. 1:
-doklad o odbornej spôsobilosti na výkon činnosti stavbyvedúci, t.j. Osvedčenie SKSI alebo ekvivalentný doklad o
vykonaní odbornej skúšky podľa zákona c. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov odborné zameranie pozemné stavby (z dokladu musí byť zrejmé zameranie pozemné stavby); preukáže osvedčením,
-minimálne 5-ročná preukázateľná odborná prax v oblasti riadenia stavieb v pozícií stavbyvedúceho, preukáže
životopisom, -minimálne jedna (1) preukázateľná praktická skúsenosť v oblasti riadenia stavieb v pozícií stavbyvedúceho rovnakej alebo obdobnej ako predmet zákazky (pozemné stavby) v minimálnej hodnote predpokladanej hodnoty zákazky v EUR bez DPH, preukáže životopisom.

Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač alebo záujemca a iná osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, zodpovedali za plnenie zmluvy spoločne.
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Všetky podmienky vykonania zákazky budú súčasťou dokumentu Návrh zmluvy, ktorý je prílohou súťažných podkladov.
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 04.08.2023 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 04.08.2024
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 04.08.2023 13:00
Miesto: Otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky.
Miestom sprístupnenia ponúk je webová adresa https://uvo.gov.sk
Komisia zverejní počet predložených ponúk a návrhy na plnenie kritérií, ktoré sa dajú vyjadriť číslom; ostatné údaje uvedené v ponuke vrátane obchodného mena alebo názvu, sídla, miesta podnikania alebo adresy pobytu všetkých uchádzačov sa nezverejňujú.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Ak sa ponuky predkladajú prostredníctvom elektronického prostriedku podľa § 20, umožnením účasti na otváraní ponúk sa rozumie ich sprístupnenie prostredníctvom funkcionality elektronického prostriedku všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku určeným spôsobom komunikácie v stanovenej lehote na predkladanie ponúk.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Verejný obstarávateľ pri zadávaní zákazky stanovuje elektronickú komunikáciu, ktorá sa realizuje prostredníctvom systému elektronického verejného obstarávania (systém IS EVO).

2. Komunikácia vo verejnom obstarávaní sa bude uskutočňovať písomne prostredníctvom elektronického Informačného systému pre elektronické verejné obstarávanie IS EVO, ktorého správcom je Úrad vlády SR https://uvo.gov.sk,
s využitím všetkých jeho funkcionalít.

3. Ponuka sa predkladá elektronicky prostredníctvom IS EVO.

4. Verejný obstarávateľ v zmysle § 46 ods. (1) ZVO požaduje od uchádzačov zabezpečenie viazanosti ich ponuky
zábezpekou. Pod zábezpekou sa v tomto prípade myslí poskytnutie bankovej záruky za uchádzača alebo zloženie
finančných prostriedkov uchádzačom na účet verejného obstarávateľa v sume 20 000,00 EUR.
Podrobnosti ohľadom zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.

5. Ďalšie podmienky a požiadavky týkajúce sa tohto verejného obstarávania sú uvedené v súťažných podkladoch a v príslušných právnych predpisoch.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
13.07.2023

Redakčné opravy

25647 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 150/2023
V oznámení 23168-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Veľké Kostoľany, M. R. Štefánika 800/1, 922 07 Veľké Kostoľany zverejnenom vo VVO č. 138/2023 zo dňa 14.07.2023 boli nesprávne zverejnené údaje OPRAVA DÁTUMU IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 04.08.2023 10:00 Má byť: 18.08.2023 10:00 OPRAVA DÁTUMU IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 04.08.2023 13:00 Má byť: 18.08.2023 13:00
26740 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 154/2023
V oznámení 23168-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Veľké Kostoľany, M. R. Štefánika 800/1, 922 07 Veľké Kostoľany zverejnenom vo VVO č. 138/2023 zo dňa 14.07.2023 boli nesprávne zverejnené údaje II.1.5) Celková predpokladaná hodnota Namiesto: 1 235 920,26 Má byť: 1 256 655,54 II.2.6) Predpokladaná hodnota Namiesto: 1 235 920,26 Má byť: 1 256 655,54
27869 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 161/2023
V oznámení 23168-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Veľké Kostoľany, M. R. Štefánika 800/1, 922 07 Veľké Kostoľany zverejnenom vo VVO č. 138/2023 zo dňa 14.07.2023 boli nesprávne zverejnené údaje II.1.5) Celková predpokladaná hodnota Namiesto: 1 256 655,54 Má byť: 1 294 121,26 II.2.6) Predpokladaná hodnota Namiesto: 1 256 655,54 Má byť: 1 294 121,26 IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 18.08.2023 10:00 Má byť: 31.08.2023 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 18.08.2023 13:00 Má byť: 31.08.2023 13:00
28449 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 164/2023
V oznámení 23168-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Veľké Kostoľany, M. R. Štefánika 800/1, 922 07 Veľké Kostoľany zverejnenom vo VVO č. 138/2023 zo dňa 14.07.2023 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 31.08.2023 10:00 Má byť: 07.09.2023 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 31.08.2023 13:00 Má byť: 07.09.2023 13:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité