Oznámenie 26798 - WYP

Obsah

26798 - WYP
Vestník č. 155/2023 - 08.08.2023

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk - Bežný postup pre podlimitné zákazky
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
VODOHOSPODÁRSKA VÝSTAVBA, ŠTÁTNY PODNIK
IČO: 00156752
Karloveská 2, 84204 Bratislava-Karlova Ves
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Martin Filičko
Telefón: +421 254653904
Email: tender@p-m.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/256
Hlavná adresa(URL): http://www.vvb.sk

SLOVENSKÝ VODOHOSPODÁRSKY PODNIK, štátny podnik
IČO: 36022047
Martinská 49 , 82105 Bratislava - mestská časť Ružinov
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Martin Filičko
Telefón: +421 254653904
Email: tender@p-m.sk
Hlavná adresa(URL): www.svp.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
V prípade spoločného verejného obstarávania zahŕňajúceho rôzne krajiny – platné vnútroštátne právne predpisy v oblasti verejného obstarávania: Platné vnútroštátne právne predpisy SR, v zmysle zákona č. 343/2015 Zákon o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/475812
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
PROCESS MANAGEMENT, s.r.o.
IČO: 36356794
Gaštanová 13 , 81104 Bratislava
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Martin Filičko
Telefón: +421 254653904
Email: tender@p-m.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/256
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.vvb.sk
Adresa (URL): https://evo.isepvo.sk/evoportal/vyhladavanie-zakaziek/detail/475812
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
VODOHOSPODÁRSKA VÝSTAVBA, ŠTÁTNY PODNIK, ktorý je obstarávateľom v zmysle § 9 zákona o verejnom obstarávaní, v projekte definovanom v bode 4.1 Kapitoly A.1 Pokyny pre uchádzačov súťažných podkladov bude postupovať ako verejný obstarávateľ v zmysle § 8 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní a SLOVENSKÝ VODOHOSPODÁRSKY PODNIK, štátny podnik ako verejný obstarávateľ v zmysle § 7 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní, z dôvodu zvýšenia hospodárnosti, transparentnosti a efektívnosti procesu verejného obstarávania, sa na základe Dohody o príležitostnom spoločnom verejnom obstarávaní v súlade s ustanovením § 16 zákona o verejnom obstarávaní dohodli na uskutočnení príležitostného spoločného verejného obstarávania na predmet zákazky definovaný v bode 4.1 Kapitoly A.1 Pokyny pre uchádzačov súťažných podkladov
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Elektrická energia
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Rekonštrukcia prehrádzok G1 a H1 - realizácia stavebných úprav - I. Etapa
Referenčné číslo: VV_2061_2023_PM
II.1.2) Hlavný kód CPV
45000000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je Rekonštrukcia prehrádzok G1 a H1 realizácia stavebných úprav I. Etapa.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
1 166 574,06 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45112000-5
45246000-3
71245000-7
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Ramenná sústava Dunaja, línia G, prehrádzka G1, k.ú. Bodíky a línia H, prehrádzka H1, k.ú. Baka
II.2.4) Opis obstarávania
Bližšie definovaný v Kapitole B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
1 166 574,06 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v dňoch: 210
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie
Predmet zákazky bude financovaný z grantu - projekt Zlepšenie stavu vybraných mokradí v ľavostrannej ramennej sústave rieky Dunaj - ACC04P06, v zmysle zmluvy č. 254/2021/7.7. Projekt sa realizuje v rámci programu Zmierňovanie a prispôsobovanie sa zmene klímy (SK-Klíma) spolufinancovaného z Nórskeho finančného mechanizmu 2014-2021 a štátneho rozpočtu a z vlastných rozpočtových prostriedkov.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní). Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2, 4 a 5, § 152 ods. 1 (zápis do zoznamu hospodárskych subjektov) alebo § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia sú uvedené v bode 2 Osobné postavenie Kapitola A.2 Podmienky účasti súťažných podkladov.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Nevyžaduje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Podmienky účasti týkajúce sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti sú uvedené v bode 4 Technická spôsobilosť alebo odborná spôsobilosť Kapitola A.2 Podmienky účasti súťažných podkladov.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 25.08.2023 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 24.08.2024
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 25.08.2023 10:15
Miesto: online - obstarávateľ zrealizuje otváranie ponúk prostredníctvom funkcionality IS EVO, t.j. automatickým vytvorením a odoslaním zápisnice z otvárania ponúk uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Spoločné verejné obstarávanie vrátane komunikácie bude realizované prostredníctvom Informačného systému pre elektronické verejné obstarávanie IS EVO.

2.Verejný obstaravateľ 1 vyžaduje na zabezpečenie viazanosti ponuky zloženie zábezpeky vo výške 10 000 EUR, podrobnosti uvedené v bode 13, Kapitoly A.1, súťažných podkladov.

3. Verejný obstarávatelia si vyhradzujú právo neprijať ani jednu ponuku a spoločné verejné obstarávanie zrušiť v prípade, že by mali prijať ponuku, ktorej navrhovaná cena presiahne objem finančných prostriedkov určených na realizáciu tejto zákazky v hodnote stanovenej predpokladanou hodnotou zákazky 1 166 574,06 Eur bez DPH. Verejný obstarávatelia si vyhradzujú právo neprijať ani jednu ponuku a verejné obstarávanie zrušiť v prípade ak navrhovaná cena za realizáciu časti predmetu zákazky s názvom Úprava prehrádzky H1 presiahne objem finančných prostriedkov 492 014,57 Eur bez DPH a/alebo ak navrhovaná cena za realizáciu časti predmetu zákazky s názvom Úprava prehrádzky G1 presiahne objem finančných prostriedkov 674 559,49 Eur bez DPH.

4. Úspešný uchadzač uzatvorí samostatne Zmluvy o dielo s verejným obstravatelom 1 a 2, detialne uvedené v suťažných podkladoch.

5. V prípade záujmu o obhliadku, verejný obstarávateľ 1 odporúča požiadať o obhliadku najneskôr desať (10) dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk, detailne uvedené v bode 10, kapitoly A 1, súťažných podkladov.

6. Verejní obstarávatelia upozorňujú na inštitúty zábezpeky, zmluvných pokút a poistenia uvedené v jednotlivých zmluvách.

7. Obstarávateľ nerozdelil zákazku na časti, keďže sa jedná o koordinovaný výkon stavebných prác, kde sú jednotlivé plnenia v rámci stavebných objektov z hľadiska funkčného, časového a miestneho, ako aj z hľadiska technických špecifikácií spolu prepojené natoľko, že ich rozdelenie by malo pre verejných obstarávateľov za následok neprimerané komplikácie a dodatočné náklady v súvislosti s koordináciou jednotlivých činností (zníženie hladín v jednom čase pre potreby zakladania, duplicita nákladov na autorský dozor, kontrolných dní, povodňový plán pre obe prehrádzky). Jednotlivé predmety plnenia na seba nadväzujú a je potrebné, aby zodpovednosť za celý predmet zákazky ako nedeliteľný celok niesol jediný hospodársky subjekt, kedže -technologická časť dvojstavidla sa v zmysle PD spracováva na mieru a požaduje sa jednotný spôsob ovládania, ktorý bude následne odovzdaný do správy SVP.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
04.08.2023

Redakčné opravy

29319 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 169/2023
V oznámení 26798-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa VODOHOSPODÁRSKA VÝSTAVBA, ŠTÁTNY PODNIK, Karloveská 2, 842 04 Bratislava - mestská časť Karlova Ves zverejnenom vo VVO č. 155/2023 zo dňa 08.08.2023 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 25.08.2023 10:00 Má byť: 05.09.2023 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 25.08.2023 10:15 Má byť: 05.09.2023 10:15

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité