Oznámenie 27716 - MST

Obsah

27716 - MST
Vestník č. 160/2023 - 15.08.2023

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA – VYBRANÉ ODVETVIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Slovenská pošta, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36631124
Partizánska cesta 9, 97599 Banská Bystrica
Kód NUTS: SK
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Lýdia Šebová, Mgr. Norbert Polievka, MA
Telefón: +421 484339549
Email: sebova.lydia@slposta.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/zakazky/9015
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): https://www.posta.sk/
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/478327
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na adrese: vyššie uvedenej adrese
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia predložiť
https://posta.eranet.sk/
I.6) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Poštové služby
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Mobilné koncové telekomunikačné zariadenia
Referenčné číslo: 04/VS/2023
II.1.2) Hlavný kód CPV
32260000-3
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je dodanie:
a)mobilných koncových telekomunikačných zariadení pre internú potrebu obstarávateľa, ktoré budú využívať hlasové a dátové elektronické komunikačné služby verejnej mobilnej elektronickej komunikačnej siete
b)mobilných koncových telekomunikačných zariadení pre poštových doručovateľov, ktorých HW a SW vlastnosti umožnia integrovať viacero funkcionalít v súvislosti s poskytovaním poštových služieb,
v zmysle špecifikácie uvedenej v súťažných podkladoch.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
1 670 000,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Časť č. 1: Mobilné zariadenia
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
32250000-0
32552410-4
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: v zmysle ustanovení návrhu zmluvy platnej pre túto časť zákazky
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom časti č. 1 je dodávka mobilných koncových zariadení pre internú potrebu obstarávateľa, v zmysle špecifikácie uvedenej v súťažných podkladoch, vrátane všetkých súvisiacich nákladov. Zariadenia musia byť plne funkčné v sieti všetkých evidovaných poskytovateľov mobilných elektronických komunikačných služieb v rámci SR, ktorí budú počas platnosti zmluvného vzťahu, ktorý bude výsledkom tohto verejného obstarávania, zaevidovaní ako podnik v zmysle zákona č. 351/2011 Z. z. o elektronických komunikáciách v znení neskorších predpisov Úradom pre reguláciu elektronických komunikácií a poštových služieb (UPREKPS).
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
180 000,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Trvanie v mesiacoch: 48
II.2.10) Informácie o variantoch
II.2.13) Informácie o fondoch EÚ
Časť: 2
II.2.1) Názov
Časť č. 2: Integrované mobilné zariadenia
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
32260000-3
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Slovenská pošta, a.s., Stredisko POSTservis Mail&Pack, Bojnická 14, 831 04 Bratislava 3
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom časti č. 2 je dodávka mobilných koncových zariadení pre poštových doručovateľov, vrátane nabíjačky do siete s podporou rýchleho nabíjania s káblom, zadného ochranného krytu so šnúrkou na krk, vrátane dopravy a vyskladnenia tovaru na miesto dodania, v zmysle špecifikácie uvedenej v súťažných podkladoch. Integrované mobilné koncové zariadenia musia byť nové, nepoužívané, v originálnom balení výrobcu, nepoškodené, neotvorené, v prvej akostnej triede v požadovaných technických parametroch, určené výrobcom pre slovenský trh, pre ktoré musí byť zabezpečená pravidelná aktualizácia zo strany výrobcu. IMZ musia byť plne funkčné v sieti všetkých evidovaných poskytovateľov mobilných elektronických komunikačných služieb v rámci SR, ktorí budú počas platnosti zmluvného vzťahu, ktorý bude výsledkom tohto verejného obstarávania, zaevidovaní ako podnik v zmysle zákona č. 351/2011 Z. z. o elektronických komunikáciách v znení neskorších predpisov Úradom pre reguláciu elektronických komunikácií a poštových služieb (UPREKPS).
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
1 490 000,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Trvanie v mesiacoch: 13
II.2.10) Informácie o variantoch
II.2.13) Informácie o fondoch EÚ
II.2.14) Doplňujúce informácie
Dĺžka trvania zmluvy uvedená na 13 mesiacov:
Harmonogram dodania tovaru v zmysle bodu 3.1 zmluvy:
1. etapa 1100 ks do 15 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy,
2. etapa 1500 ks najskôr 165, najneskôr 195 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy,
3. etapa 2000 ks najskôr 345, najneskôr 375 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy.
Zmluva bude uzatvorená na dobu určitú, do doby splnenia predmetu zmluvy a vysporiadania všetkých záväzkov zo zmluvy.
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1.1.Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti, týkajúce sa osobného postavenia, uvedené v § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.
1.2.Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti uvedených v § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní nasledovnými dokladmi:
a)písm. a) doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. V súvislosti s nadobudnutím účinnosti zákona č. 91/2016 Z. z. o trestnej zodpovednosti právnických osôb a o zmene a doplnení niektorých zákonov od 01.07.2016, uchádzač predloží aj výpis z registra trestov právnických osôb nie starší ako tri mesiace,
b)písm. b) doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk,
c)písm. c) doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu, nie starším ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk,
d)písm. d) doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk,
e)písm. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky.
f)písm. f) doloženým čestným vyhlásením.
Ak uchádzač nepredloží doklad podľa vyššie uvedeného bodu 1.2. písm. a), je povinný na účely preukázania podmienky podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní, poskytnúť obstarávateľovi údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov. Výpis/y z registra trestov musí uchádzač v ponuke predložiť v prípade, ak uchádzačom je právnická osoba, ktorej člen štatutárneho orgánu/člen dozorného orgánu alebo prokurista nie je občanom Slovenskej republiky. Nakoľko však obstarávateľovi nie je umožnený prístup k údajom z informačných systémov verejnej správy podľa § 1 ods. 3 zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii), uchádzač je povinný predložiť všetky vyššie požadované doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti osobného postavenia.
1.3.Ak má uchádzač sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v bode 1.2. alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
1.4.Ak právo štátu uchádzača so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača.
1.5.Uchádzač sa považuje za spĺňajúceho podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. b) a c), ak zaplatil nedoplatky alebo mu bolo povolené nedoplatky platiť v splátkach.
1.6.Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia v zmysle § 32 zákona o verejnom obstarávaní, za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.

Uvedené platí pre obidve časti zákazky.
Vzhľadom na obmedzený rozsah znakov formulára je kompletné znenie podmienok účasti uvedené v súťažných
podkladoch.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: 2.1.podľa § 33 ods. 1 písm. d) prehľadom o celkovom obrate za posledné 3 hospodárske roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
Uchádzač predloží výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch za posledné tri hospodárske roky:
2.1.1.Časť č. 1: Mobilné zariadenia: v celkovej súhrnnej hodnote min. 90 000,00 EUR,
2.1.2.Časť č. 2: Integrované mobilné zariadenia: v celkovej súhrnnej hodnote min. 750 000,00 EUR,
Ekvivalent v inej mene musí byť uchádzačom prepočítaný podľa kurzu Európskej centrálnej banky (ďalej len ECB) z inej meny na EUR, ktorý bol zverejnený ECB ako posledný v príslušnom roku. Ak má uchádzač účtovné závierky a ďalšie dokumenty zverejnené v Registri účtovných závierok, uvedie v ponuke len internetovú adresu, na ktorej sú výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch verejne prístupné. V prípade, že výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch uchádzača sú uložené v neverejnej časti Registra účtovných závierok, je potrebné predložiť ich scan originálu alebo ich úradne osvedčených kópií s osvedčovacou doložkou DataCentra prevádzkovateľa Registra účtovných závierok. V prípade, že ide o uchádzača so sídlom mimo územia Slovenskej republiky, takýto uchádzač predkladá predmetné výkazy podľa platných právnych predpisov v krajine svojho sídla.
2.2.V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, tento preukazuje splnenie podmienok účasti, týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia, uvedených vo zverejnenom oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a súťažných podkladoch, za všetkých členov skupiny spoločne.
2.3.Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní. Pozn.: V súvislosti s nadobudnutím účinnosti zákona č. 91/2016 Z. z. o trestnej zodpovednosti právnických osôb a o zmene a doplnení niektorých zákonov od 01.07.2016, splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní táto osoba preukazuje aj výpisom z registra trestov právnickej osoby, nie starším ako tri mesiace odo dňa uplynutia lehoty na predkladanie ponúk.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: 3.1.podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní: zoznamom dodaných tovarov za posledné tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona.

3.2.podľa § 34 ods. 1 písm. m) ak ide o tovar, ktorý sa má dodať, 1. vzorkami, opismi alebo fotografiami, ktorých pravosť musí byť overená, ak to obstarávateľ vyžaduje.

3.3.podľa § 34 ods. 1 písm. m) ak ide o tovar, ktorý sa má dodať, 2. certifikátmi alebo potvrdeniami s jasne identifikovanými odkazmi na technické špecifikácie alebo technické normy vzťahujúce sa na tovar, vydanými orgánmi kontroly kvality alebo určenými orgánmi s právomocou posudzovať zhodu.

3.4.podľa § 34 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní: opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenia kvality, v nadväznosti na § 35 zákona o verejnom obstarávaní.

3.5.podľa § 34 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní: opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenia kvality, v nadväznosti na § 35 zákona o verejnom obstarávaní.

3.6.podľa § 34 ods. 1 písm. h) zákona o verejnom obstarávaní: uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač použije pri plnení zmluvy, v nadväznosti na § 36 zákona o verejnom obstarávaní.

Vzhľadom na obmedzený rozsah znakov formulára je kompletné znenie podmienok účasti uvedené v súťažných
podkladoch.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Ad bod 3.1.:
Zoznam zmlúv musí obsahovať minimálne tieto údaje:
obchodné meno a sídlo dodávateľa,
obchodné meno a sídlo objednávateľa,
predmet zmluvy (z ktorého bude zrejmé splnenie požiadaviek obstarávateľa),
celkovú zmluvnú cenu,
lehotu trvania zmluvy (obdobie, počas ktorého boli tovary dodávané),
meno a priezvisko, kontakt - tel. č. a emailový kontakt kontaktnej osoby objednávateľa a jeho funkciu, u ktorej si možno overiť údaje uvedené v zozname.
Uchádzač predloženým zoznamom zmlúv na dodanie tovaru rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, preukáže nasledovne:
a)časť č. 1: Mobilné zariadenia - dodanie minimálne 1 500 ks mobilných zariadení rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky, za posledné tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania, za posledné tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania,
b)časť č. 2: Integrované mobilné zariadenia - dodanie minimálne 1 500 ks mobilných zariadení rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky, v rámci jednej dodávky, za posledné tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania.
V prípade, že uchádzač dodával tovar pre verejných obstarávateľov alebo obstarávateľov, zároveň predloží internetový odkaz na referencie verejných obstarávateľov alebo obstarávateľov zverejnených na www.uvo.gov.sk preukazujúcich skutočnosti uvedené v predloženom zozname.

Ad bod 3.2:
Podmienka účasti sa týka len časti č. 2: Integrované mobilné zariadenia:
Uchádzač predloží vzorku zariadenia v zmysle špecifikácie uvedenej v časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov a pokynov uvedených v bode č. 16 časti A.1 Pokyny pre záujemcov a uchádzačov týchto súťažných podkladov.

Ad bod 3.3.:
Uchádzač predloží EÚ vyhlásenie o zhode k ponúkanému tovaru.
Podmienka účasti sa týka oboch častí zákazky.

Ad bod 3.4.:
Uchádzač k splneniu podmienky účasti predloží platný certifikát systému riadenia kvality zodpovedajúceho EN ISO 9001 v oblasti predmetu zákazky, vydaný akreditovanou osobou podľa zákona č. 53/2023 Z. z. o akreditácii orgánov posudzovania zhody. Obstarávateľ uzná aj osvedčenie vydané príslušnými orgánmi členských štátov, resp. prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom o zabezpečení systému riadenia kvality, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu v súlade s § 35 zákona o verejnom obstarávaní.
Podmienka účasti sa týka oboch častí zákazky.

Ad bod 3.5.:
Uchádzač k splneniu podmienky účasti predloží platný certifikát systému manažérstva informačnej bezpečnosti zodpovedajúceho ISO/IEC 27001 v oblasti predmetu zákazky, vydaný akreditovanou osobou podľa zákona č. 53/2023 Z. z. o akreditácii orgánov posudzovania zhody. Obstarávateľ uzná aj osvedčenie vydané príslušnými orgánmi členských štátov, resp. prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom o zabezpečení systému manažérstva informačnej bezpečnosti, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie informačnej bezpečnosti podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu v súlade s § 35 zákona o verejnom obstarávaní.
Podmienka účasti sa týka oboch častí zákazky.

Ad bod 3.6.:
Uchádzač predloží platný certifikát environmentálneho manažérstva ISO 14001 v oblasti predmetu zákazky, vydaný akreditovanou osobou podľa zákona č. 53/2023 Z. z. o akreditácii orgánov posudzovania zhody. Obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému environmentálneho manažérstva vydaný príslušným orgánom členského štátu. Ak uchádzač alebo záujemca objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, verejný obstarávateľ a obstarávateľ musia prijať aj iné dôkazy o opatreniach v oblasti environmentálneho manažérstva predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia sú rovnocenné opatreniam požadovaným v rámci príslušného systému environmentálneho manažérstva alebo príslušnej normy environmentálneho manažérstva.
Podmienka účasti sa týka oboch častí zákazky.
III.1.6) Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka sa vyžaduje.

Zábezpeka je pre jednotlivé časti predmetu zákazky stanovená vo výške:
a) Pre časť č. 1: 4 000,00 €
b) Pre časť č. 2: 70 000,00 €
V prípade, ak uchádzač predkladá ponuku na všetky časti predmetu zákazky, zábezpeka sa stanovuje vo výške súčtu výšky zábezpeky pre príslušné časti predmetu zákazky, na ktoré uchádzač predkladá svoju ponuku v zmysle vyššie uvedených bodov. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.7) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z finančných prostriedkov obstarávateľa viazaných na tento účel. Preddavok sa
nebude poskytovať.
III.1.8) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
V prípade prijatia ponuky od skupiny dodávateľov obstarávateľ vyžaduje v súlade s § 37 ods. 2 zákona o verejnom
obstarávaní, aby skupina pred podpisom Zmluvy vytvorila určitú právnu formu potrebnú z dôvodu riadneho plnenia
Zmluvy, napr. vytvorila združenie bez právnej subjektivity podľa § 829 Občianskeho zákonníka, niektorú z obchodných
spoločností podľa Obchodného zákonníka, alebo iný právny vzťah vhodný na riadne plnenie Zmluvy. Úspešný uchádzač preukazuje vyššie uvedené skutočnosti, napr. v prípade obchodných spoločností, podľa Obchodného zákonníka výpisom z Obchodného registra, v prípade konzorcia postačuje predložiť platnú a účinnú zmluvu o združení podľa § 829 Občianskeho zákonníka. Úspešný uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky, predkladá doklady podľa predpisov v tejto krajine.
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.1) Druh postupu
Verejná súťaž
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Informácie k elektronickej aukcii sú uvedené v bode č. 32 súťažných podkladov.
IV.1.8) Informácie o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 11.09.2023 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 30.06.2024
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 11.09.2023 10:30
Miesto: Otváranie ponúk sa uskutoční online v IS ERANET. Z dôvodu konania elektronickej aukcie, v zmysle § 54 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní je otváranie ponúk neverejné, t.j. uchádzači, ktorí predložili ponuku sa nebudú môcť zúčastniť online otvárania ponúk.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. K bodu IV.1.3) tohto oznámenia: rámcová dohoda bude uzatvorená k časti č. 1 predmetu zákazky.
2. Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritéria vyhodnotenia ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy,
predmetné verejné obstarávanie nie je ani zelené verejné obstarávanie, ani obstarávanie inovácii ani obstarávanie
zamerané na sociálne aspekty.
3. Súťažné podklady v elektronickej forme sú zverejnené na https://posta.eranet.sk/.
4. Obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi, resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom
obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému IS ERANET umiestneného na https://posta.eranet.sk/.
Uvedený spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi obstarávateľom a záujemcami, resp.
uchádzačmi.
5. Uchádzači môžu predbežne nahradiť doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti Jednotným európskym
dokumentom.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
09.08.2023

Redakčné opravy

30899 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 178/2023
V oznámení 27716-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Slovenská pošta, a.s., Partizánska cesta 9, 975 99 Banská Bystrica zverejnenom vo VVO č. 160/2023 zo dňa 15.08.2023 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 11.09.2023 10:00 Má byť: 21.09.2023 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 11.09.2023 10:30 Má byť: 21.09.2023 10:30
31664 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 184/2023
V oznámení 27716-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Slovenská pošta, a.s., Partizánska cesta 9, 975 99 Banská Bystrica zverejnenom vo VVO č. 160/2023 zo dňa 15.08.2023 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 21.09.2023 10:00 Má byť: 11.10.2023 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 21.09.2023 10:30 Má byť: 11.10.2023 10:30

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité