Oznámenie 29525 - MNA

Obsah

29525 - MNA
Vestník č. 171/2023 - 31.08.2023

OZNÁMENIE O SÚŤAŽI NÁVRHOV

Druh postupu: Súťaž návrhov
Druh zákazky:
HLAVIČKA FORMULÁRA
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Bratislavská integrovaná doprava, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35949473
Jankolova 6, , 85104 Bratislava - mestská časť Petržalka
Kód NUTS: SK010
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Juraj Orvan
Telefón: +421 948493432
Email: orvan@bid.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa: (URL): https://www.bid.sk/
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/470271
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
https://evo.isepvo.sk/evoportal/vyhladavanie-zakaziek/detail/470271
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Právnická osoba podľa § 7 ods. 1 písm. d) ZVO
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Organizácia Integrovaného dopravného systému v Bratislavskom kraji
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Súťaž návrhov - Vyhotovenie nového návrhu UX a UI dizajnu Mobilnej aplikácie IDS BK – Cestujeme jednoduchšie
II.1.2) Hlavný kód CPV
79822500-7
II.2) POPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
72260000-5
II.2.4) Opis obstarávania:
Spoločnosť Bratislavská integrovaná doprava, a.s., so sídlom: Jankolova 6, 851 04 Bratislava, IČO: 35 949 473 má zámer obstarať nový návrh Mobilnej aplikácie IDS BK Cestujeme jednoduchšie so zameraním na používateľskú skúsenosť (UX dizajn) vrátane vizuálneho prevedenia (UI dizajn).

Aplikácia (natívna Aplikácia pre Android aj iOS) od svojho vzniku v roku 2018 prešla postupným vývojom, hlavne po stránke zapracovania nových funkcií, ktoré zabezpečili vyššiu komplexnosť poskytovaných služieb. K týmto zmenám dochádzalo postupne, bez výraznej úpravy používateľského rozhrania. Čo v konečnom dôsledku viedlo k súčasným problémom: zastaralý, nekonzistentný dizajn s komplikovanou obsluhou. Aplikácia z pohľadu UX a UI nezodpovedá potrebám a očakávaniam používateľov. Cieľom vyhotovenia nového návrh UX a UI dizajnu Aplikácie je dobehnúť tento technologický dlh.

Podrobný opis predmetu zákazky je súčasťou súťažných dokumentov a je pripojený k oznámeniu o vyhlásení súťaže návrhov ako príloha č. 1.

Verejný obstarávateľ požaduje splnenie nasledovných podmienok účasti:

1.Účastník musí spĺňať podmienky účasti osobného postavenia podľa ustanovenia § 32 ods. 1 písm. e) a f) ZVO. Splnenie uvedených podmienok účastníkom verejný obstarávateľ preverí na základe verejne dostupných registrov (Obchodný register SR, Živnostenský register SR, Register subjektov so zákazom účasti vo verejnom obstarávaní vedený ÚVO a pod.) t. j. účastník nemusí predkladať žiadne dokumenty, resp. podklady, avšak musí spĺňať uvedené podmienky; ak je účastníkom subjekt, pri ktorom verejný obstarávateľ nevie preveriť splnenie stanovených podmienok osobného postavenia na základe verejne dostupných informácií, je povinný predložiť doklady preukazujúce splnenie týchto podmienok;

2.Účastník musí spĺňať podmienky účasti finančného a ekonomického postavenia podľa ustanovenia § 33 ods. 1 písm. d) ZVO - prehľadom o celkovom obrate za posledné tri hospodárske roky, za ktoré je dostupný v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.

Na tento účel účastník predloží z účtovnej závierky kópiu výkazov ziskov a strát, alebo kópiu výkazov príjmov a výdavkov, za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Verejný obstarávateľ akceptuje aj predloženie informácie, že dokument bol zverejnený v Registri účtovných závierok, ktorého správcom je Ministerstvo financií SR (http://www.registeruz.sk/). Minimálny celkový obrat za posledné tri hospodárske roky v súlade s predloženými podkladmi (kumulatívne) musí byť vo výške 50.000,00 Eur bez DPH.

3.Účastník musí spĺňať podmienky účasti technickej a odbornej spôsobilosti podľa ustanovenia § 34 ods. 1 písm. a) ZVO. Na tento účel predloží doklady, ktorými preukazuje svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, a to zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri (3) roky od vyhlásenia súťaže s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona.

Účastník predloží zoznam poskytnutých služieb, ktorý bude obsahovať minimálne jednu zákazku na poskytnutie rovnakých služieb ako je predmet zákazky v súlade s opisom predmetu zákazky za posledné tri roky od vyhlásenia súťaže a ktorým zároveň preukáže, že počas platnosti zmluvy poskytol služby vyhotovenia návrhu UX a UI dizajnu mobilnej aplikácie v minimálnej hodnote 10.000 EUR.

V zozname poskytnutých služieb musí byť uvedené:
a)identifikácia odberateľa/objednávateľa (obchodné meno a adresa),
b)názov a stručný opis poskytovaných služieb, z ktorého bude možné posúdiť splnenie kritéria účasti,
c)zmluvnú cenu zákazky v EUR bez DPH,
d)lehota poskytnutia služieb,
e)meno, priezvisko, funkcia a e-mailový kontakt na osobu odberateľa, u ktorej si bude možné uvedené údaje overiť.
II.2.13) Informácie o fondoch Európskej únie
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) POPIS
IV.1.2) Druh súťaže
IV.1.9) Kritériá, ktoré sa uplatnia pri vyhodnocovaní projektov:
Rozhodujúcimi kritériami hodnotenia súťažných návrhov, ktoré neboli zo súťaže vylúčené, budú:

a)Kvalita návrhu z hľadiska navrhovanej realizácie, t. j. akým spôsobom a za akých podmienok budú realizované jednotlivé úkony v zmysle návrhu (projektový prístup a projektový plán) a výsledný prínos celého návrhu pre zlepšenie používateľskej skúsenosti používateľov mobilnej aplikácie IDS BK Cestujeme jednoduchšie (v prípade realizácie predmetu zákazky v súlade s návrhom), relatívna váha kritéria: 50 bodov.

b)Systematickosť návrhu, t. j. postupnosť jednotlivých úkonov v zmysle návrhu a jej vplyv na výsledný prínos celého návrhu pre zlepšenie používateľskej skúsenosti používateľov mobilnej aplikácie IDS BK Cestujeme jednoduchšie (v prípade realizácie predmetu zákazky v súlade s návrhom), relatívna váha kritéria: 20 bodov.

c)Kreativita návrhu, t. j. vizuálna atraktivita grafickej časti návrhu, relatívna váha kritéria: 10 bodov.

d)Cena za realizáciu predmetu zákazky bez DPH v súlade s predloženým návrhom: 15 bodov.

e)Cena (hodinová sadzba) bez DPH za poskytnutie súčinnosti pri implementácii predmetu zákazky do mobilnej aplikácie IDS BK Cestujeme jednoduchšie: 5 bodov.
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie návrhov alebo žiadostí o účasť
Dátum: 08.10.2023
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.3) Odmeny a porota
IV.3.1) Informácie o oceneniach
Počet a hodnota udeľovaných ocenení: V súťaži návrhov budú udelené ceny a odmeny, ktoré budú vyplatené v eurách (€) bez DPH a pred zdanením. Cena a odmena môže byť udelená len účastníkom, ktorí splnili súťažné podmienky a podmienky účasti v súťaži uvedené v súťažných podmienkach a návrh ktorých nebol porotou v priebehu hodnotenia vylúčený zo súťaže a porota ich návrh ocenila alebo odmenila.

Celková suma vyhradená na ceny a odmeny bola verejným obstarávateľom stanovená vo výške 4.000 EUR bez DPH.

Celková suma vyhradená na ceny a odmeny bude rozdelená do troch cien v tomto pomere:

1. cena: 1.500 EUR bez DPH;
2. cena: 1.000 EUR bez DPH;
3. cena: 500 EUR bez DPH;
Odmeny: 1.000 EUR bez DPH.

Ceny budú udelené účastníkom podľa poradia ich návrhov, t. j. za návrh, ktorý sa umiestnil na prvom mieste bude udelená víťaznému účastníkovi 1. cena, za návrh na druhom mieste bude udelená príslušnému účastníkovi 2. cena a za návrh na treťom mieste bude udelená príslušnému účastníkovi 3. cena.

Odmeny môžu byť udelené účastníkom, ktorým nebola udelená cena, ale ktoré navrhne porota odmeniť za ich kvalitatívny prínos. Na udelenie odmien nemajú účastníci právny nárok.

Na základe výsledkov súťaže a kvality predložených súťažných návrhov si porota vyhradzuje právo rozhodnúť o prípadnom neudelení niektorej z cien a odmien, prípadne o inom rozdelení cien a odmien, avšak celková suma určená na ceny je neprekročiteľná. Takéto rozhodnutie musí písomne zdôvodniť v zápisnici z hodnotiaceho zasadnutia.
IV.3.3) Nadväzujúce zákazky
IV.3.4) Rozhodnutie poroty
IV.3.5) Mená vybraných členov poroty:
Ing. Peter Sliačan, závislý na verejnom obstarávateľovi
Ing. Peter Války, závislý na verejnom obstarávateľovi
Ing. Miloš Kubalík, závislý na verejnom obstarávateľovi
Ing. Zuzana Horčíková, závislý na verejnom obstarávateľovi
Lukáš Andel, nezávislý na verejnom obstarávateľovi
Dušan Vereš, nezávislý na verejnom obstarávateľovi
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Podrobné informácie o súťažných podmienkach sú uvedené v oznámení o vyhlásení súťaže návrhov, ktoré je súčasťou súťažných dokumentov.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMAVANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
25.08.2023

Profil Obstarávateľa


Dôležité