Oznámenie 30759 - MST

Obsah

30759 - MST
Vestník č. 177/2023 - 11.09.2023

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Trnavský samosprávny kraj
Vnútroštátne identifikačné číslo: 37836901
Starohájska 10, 91701 Trnava
Kód NUTS: SK021
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Michaela Takáč Markovičová, Ing. Michaela Minárová
Telefón: +421 335559522
Email: vo@trnava-vuc.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://evo.isepvo.sk/evoportal/vyhladavanie-zakaziek/detail/478237
Hlavná adresa(URL): www.trnava-vuc.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/478237
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://evo.isepvo.sk/evoportal/vyhladavanie-zakaziek/detail/478237
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálna alebo miestna agentúra/úrad
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
samospráva
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
IKT - modernizácia vybavenia stredných odborných škôl
Referenčné číslo: 12090/2023/OVO
II.1.2) Hlavný kód CPV
30200000-1
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je dodanie IKT hardware a software za účelom modernizácie vybavenia stredných odborných škôl, vrátane služieb súvisiacich s dodaním, dopravou, inštaláciou, osadením, zapojením a poskytovaním záručného servisu tovarov v rozsahu uvedenom v podrobnom opise vrátane definovaných minimálnych požiadaviek na funkčné a výkonnostné parametre položiek tvoriacich predmet zákazky a informácie o ďalších požiadavkách a súvisiacich službách predmetu zákazky tvorí samostatné prílohy jednotlivých častí zákazky.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
78 096,45 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
IKT Hardware
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
30213100-6
30230000-0
30237200-1
38652100-1
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK021
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miesto plnenia zákazky: v zmysle časti B1 súťažných podkladov
II.2.4) Opis obstarávania:
Podrobná špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v súťažných podkladoch a prislúchajúcich prílohách.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
72 319,70 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
40
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Integrovaný regionálny operačný program
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Predmet zákazky bude spolufinancovaný z prostriedkov Integrovaného regionálneho operačného programu, Prioritná os: 302021 - 2. Ľahší prístup k efektívnym a kvalitnejším verejným službám, Konkrétny cieľ: 302020061 - 2.2.3 Zvýšenie počtu žiakov stredných odborných škôl na praktickom vyučovaní. Kódy jednotlivých projektov sú uvedené v Prílohách prislúchajúcich ku každej Kúpnej zmluve daného predmetu zákazky pod označením: Príloha č 1.1. a 1.2 Identifikácia projektov..
Časť: 2
II.2.1) Názov
IKT Software
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
48000000-8
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK021
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miesto plnenia zákazky: v zmysle časti B1 súťažných podkladov
II.2.4) Opis obstarávania:
Podrobná špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v súťažných podkladoch a prislúchajúcich prílohách.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
5 776,75 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
40
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Integrovaný regionálny operačný program
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Predmet zákazky bude spolufinancovaný z prostriedkov Integrovaného regionálneho operačného programu, Prioritná os: 302021 - 2. Ľahší prístup k efektívnym a kvalitnejším verejným službám, Konkrétny cieľ: 302020061 - 2.2.3 Zvýšenie počtu žiakov stredných odborných škôl na praktickom vyučovaní. Kódy jednotlivých projektov sú uvedené v Prílohách prislúchajúcich ku každej Kúpnej zmluve daného predmetu zákazky pod označením: Príloha č 1.1. a 1.2 Identifikácia projektov..
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač/záujemca môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov v súlade s §152 zákona o verejnom obstarávaní. Bližšie informácie stanovené v dokumentoch obstarávania.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Nepožaduje sa
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Nepožaduje sa
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Nepožaduje sa
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Nepožaduje sa
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 05.10.2023 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
CS
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.03.2024
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 05.10.2023 11:00
Miesto: Otváranie ponúk, t. j. sprístupnenie elektronických ponúk v systéme EVO sa uskutoční podľa § 52 zákona o verejnom obstarávaní.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční v čase uvedenom v Oznámení o vyhlásení verejného obstarávania systémom EVO prostredníctvom funkcionality on-line sprístupnenia ponúk, t. j. automatické vytvorenie a odoslanie zápisnice z otvárania ponúk všetkým členom komisie a uchádzačom, ktorí predložili ponuku do lehoty na otváranie ponúk.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Zákazka bude zadaná postupom nadlimitnej zákazky - verejná súťaž podľa § 66 ods.7 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom elektronického verejného obstarávania systém EVO, pričom verejný obstarávateľ vyhodnotí splnenie podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk.
Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritéria na vyhodnotenie ponúk alebo plnenia zmluvy, predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, nie je obstarávanie inovácií, nie je obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
V prípade ak sa v opise predmetu zákazky alebo inej sprievodnej dokumentácie súťažných podkladov, technické požiadavky odvolávajú na konkrétne názvy výrobkov, výrobcu, výrobné postupy, obchodné označenia, patenty, typy, oblasti alebo miesta pôvodu alebo výroby, platí, že boli uvedené za účelom dostatočne presného a zrozumiteľného opisu predmetu zákazky a uchádzač/záujemca je oprávnený v súlade s § 42 ods. 3 zákona, oceniť a dodať aj ekvivalent požadovaného výrobku, ktorý však musí spĺňať minimálne požadované technické parametre, funkciu a účel. Uchádzač je povinný vo výkaze výmer jasne vyznačiť použitie ekvivalentných materiálov či tovarov v ponuke s uvedením názvu ekvivalentného výrobku za názvom pôvodne požadovaného výrobku materiálu alebo tovaru v predloženom výkaze výmer. Zároveň uchádzač uvedie opis použitých ekvivalentov predložením dokladov potvrdzujúcich porovnateľné parametre výrobkov.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
04.09.2023

Redakčné opravy

33686 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 199/2023
V oznámení 30759-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Trnavský samosprávny kraj, Starohájska 10, 917 01 Trnava zverejnenom vo VVO č. 177/2023 zo dňa 11.09.2023 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 05.10.2023 10:00 Má byť: 18.10.2023 13:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 05.10.2023 11:00 Má byť: 18.10.2023 14:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité