Oznámenie 31573 - WYP

Obsah

31573 - WYP
Vestník č. 183/2023 - 20.09.2023

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk - Bežný postup pre podlimitné zákazky
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici
IČO: 30232295
Národná 12 , 97401 Banská Bystrica
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Anton Gardian
Telefón: +421 424443891
Email: info@mpprofit.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/481963
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
MP Profit PB, s.r.o.
IČO: 50068849
Hliníky 712/25 , 01701 Považská Bystrica
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Anton Gardian
Telefón: +421 424443891
Email: info@mpprofit.sk
Adresa (URL): https://evo.isepvo.sk/evoportal/vyhladavanie-zakaziek/detail/481963
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Vzdelávanie
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
ZNÍŽENIE ENERGETICKEJ NÁROČNOSTI VEREJNEJ BUDOVY FILOZOFICKÁ FAKULTA
Referenčné číslo: FF_UMB_09_2023
II.1.2) Hlavný kód CPV
45000000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
PREDMETOM STAVEBNÝCH PRÁC JE ZATEPLENIE OBVODOVEJ STENY. DÔVODOM JE NEVYHOVUJÚCI SÚČASNÝ STAV KONŠTRUKCIE POSUDZOVANEJ PODĽA PLATNÝCH TEPLO TECHNICKÝCH NORIEM. V RÁMCI OBJEKTU STAVBY SÚ RIEŠENÉ ČASTI: EO SILNOPRÚDOVÉ ROZVODY - VÝMENA SVIETIDIEL, NOVÉ ÚSPORNEJŠIE SVIETIDLÁ, BL BLESKOZVOD - NOVO NAVRHOVANÝ BLESKOZVOD, ÚK ÚSTREDNÉ KÚRENIE RIEŠI HYDRAULICKÉ VYREGULOVANIE SYSTÉMU, OSADENIE LOKÁLNYCH VETRACÍCH REKUPERAČNÝCH JEDNOTIEK.
STAVBA SLÚŽI PRE ÚČELY VÝUČBY A ADMINISTRATÍVY FILOZOFICKEJ FAKULTY UNIVERZITY MATEJA BELA V BANSKEJ BYSTRICI. PO REKONŠTRUKCII SPRACOVANEJ V TEJTO PROJEKTOVEJ DOKUMENTÁCII SA ÚČEL MIESTNOSTÍ RIEŠENÝCH OBJEKTOV NEMENÍ.
STAVBA FILOZOFICKEJ FAKULTY, KTORÁ POZOSTÁVA S TROCH OBJEKTOV SPOJENÝCH DO JEDNÉHO CELKU SA NACHÁDZA V SEVEROZÁPADNEJ ČASTI MESTA BANSKÁ BYSTRICA NA TAJOVSKÉHO ULICI Č. 51. BUDOVY TVORIACE JEDEN CELOK SÚ VYBUDOVANÉ V SVAHOVITOM TERÉNE. HLAVNÝ VSTUP JE Z OBJEKTU SO-01 BLOK J ZO SEVERNEJ STRANY. CELÁ STAVBA JE ORIENTOVANÁ NA SEVER.
OBJEKTY BOLI REALIZOVANÉ V 80 - TYCH ROKOCH MINULÉHO STOROČIA. NOSNÝ SYSTÉM TVORÍ ŽELEZOBETÓNOVÝ SKELET S TEHLOVÝM MURIVOM, S PÔVODNOU FASÁDNOU OMIETKOU V NIEKTORÝCH ČASTIACH POŠKODENOU POVETERNOSTNÝMI VPLYVMI A JEJ ŽIVOTNOSŤOU. PLOCHÁ STRECHA MÁ PÔVODNÚ SKLADBU, JE NIEKOĽKOKRÁT OPRAVOVANÁ NOVOU POVLAKOVOU KRYTINOU Z HYDROIZOLAČNEJ FÓLIE, ČASŤ STRECHY JE RIEŠENÁ VRSTVOU NASYPANÉHO ŠTRKU. OKNÁ A VSTUPNÉ DVERE SÚ PLASTOVÉ Z IZOLAČNÝM DVOJ SKLOM MENENÉ V ROKU 2014.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
1 468 472,91 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45320000-6
45421132-8
45442100-8
45310000-3
45312311-0
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK032
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Filozofická fakulta Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici, ul. Tajovského 51, Banská Bystrica, KN-C 3486/2, kat. úz. Banská Bystrica.
II.2.4) Opis obstarávania
STAVEBNÉ OBJEKTY
SO-01 BLOK J
SO-02 BLOK K1
SO-03 BLOK K2


PLOŠNÉ A PRIESTOROVÉ BILANCIE
ZASTAVANÁ PLOCHA: 2159,900 M2
OBOSTAVANÝ PRIESTOR: 28109,628 M3
PODLAHOVÁ PLOCHA:6919,770 M2
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
1 468 472,91 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 15
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: kód výzvy: 08I01-20-V04
II.2.14) Doplňujúce informácie
Verejný obstarávateľ bude na financovanie stavebných prác prekladať žiadosť o dotáciu v zmysle výzvy na predkladanie žiadostí o poskytnutie prostriedkov mechanizmu na podporu obnovy a odolnosti s názvom Komplexná modernizácia budov a internátov verejných a štátnych vysokých škôl, kód výzvy: 08I01-20-V04, vyhlásenej Vykonávateľom dňa 14.7.2023.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať nasledovné podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia:
1. podľa § 32 ods. 1 písm. e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
2. podľa § 32 1 písm. f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v
republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
Uchádzač preukazuje splnenie vyžadovaných podmienok účasti:
1. podľa § 32 ods. 2 písm. e) doloženým dokladom o oprávnení uskutočňovať stavebné práce.
2. podľa § 32 ods. 2 písm. f) doloženým čestným vyhlásením.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Ak má uchádzač alebo záujemca sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z uvedených dokladov alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
Uchádzač nie je povinný predkladať doklady v zmysle § 32 ods. 2 písm. e) zákona o VO - doklad o oprávnení dodávať
tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, lebo verejný
obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy (§ 32 ods. 3 ZVO). Netýka sa
subjektov so sídlom alebo miestom podnikania mimo Slovenskej republiky. Hospodársky subjekt zapísaný v zozname
hospodárskych subjektov nie je povinný predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti, týkajúce sa
osobného postavenia určené verejným obstarávateľom.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Podľa § 33 ods. 1 písm. d) ZVO predložením prehľadu o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti podľa § 33 ods. 2 ZVO. Verejný obstarávateľ písomne požiada uchádzača o nahradenie inej osoby, prostredníctvom ktorej preukazuje finančné a ekonomické postavenie, ak existujú dôvody na vylúčenie. Ak verejný obstarávateľ neurčí dlhšiu lehotu, uchádzač je tak povinný urobiť do piatich pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti.
Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca postupovať v zmysle § 33 ods. 2 ZVO.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu 1.: Podľa § 33 ods. 1 písm. d) ZVO uchádzač preukáže prehľad o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti v celkovej výške minimálne 5 000 000 EUR bez DPH. Za obrat v oblasti predmetu zákazky sa považuje obrat za činnosti v oblasti realizácie stavebných prác.
Uchádzač predloží prehľad o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka čestným vyhlásením, ktoré, bude obsahovať prehľadnú tabuľku, v ktorej bude uvedený: (i) dosiahnutý obrat uchádzača v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, a (ii) celkový obrat uchádzača, a to v členení za jednotlivé požadované roky. Obraty budú uvedené v originálnej mene, a ak touto menou nie je mena v EUR obraty budú prepočítané aj na EUR. Prepočet cudzej meny na euro: uchádzač so sídlom v SR v aktuálnom prípade prepočtu zahraničnej meny na euro použije kurz NBS platný (aktuálny) v posledný deň v príslušnom kalendárnom roku, v ktorom došlo ku skutočnosti, rozhodujúcej pre preukázanie splnenia predmetnej podmienky účasti. Uchádzač so sídlom mimo SR v aktuálnom prípade prepočtu zahraničnej meny na euro použije kurz ECB (Európskej centrálnej banky) platný v posledný deň v príslušnom kalendárnom roku, v ktorom došlo ku skutočnosti, rozhodujúcej pre preukázanie splnenia predmetnej podmienky účasti.
Uchádzač k prehľadom o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, predloží:
- ak ide o osobu, ktorá vedie podvojné účtovníctvo, z účtovnej závierky kópie výkazov ziskov a strát alebo
- ak ide o osobu, ktorá vedie jednoduché účtovníctvo, z účtovnej závierky kópie výkazov príjmov a výdavkov.
Odporúčame celkový obrat v príslušných výkazov zvýrazniť farebne.
V prípade, ak záujemca nemá sídlo v Slovenskej republike, verejný obstarávateľ uzná aj ekvivalentné doklady/osvedčenia vydané podľa právnych noriem členského štátu.
Záujemca, ktorého výkaz ziskov a strát alebo výkaz o príjmoch a výdavkoch je uložený vo verejnej časti registra účtovných závierok na www.registeruz.sk a v plnom znení je verejne prístupný všetkým osobám, nie je povinný predložiť verejnému obstarávateľovi výkaz ziskov a strát alebo výkaz o príjmoch a výdavkoch.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO uchádzač preukáže svoju technickú a lebo odbornú spôsobilosť zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
i. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia, ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie,
ii. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
2. Podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO uchádzač preukáže svoju technickú a lebo odbornú spôsobilosť údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov,

3. Dokumenty podľa § 34 ods. 1 písm. h) v súvislosti s §36 zákona o verejnom obstarávaní: predloženie certifikátu vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie určitých noriem environmentálneho riadenia uchádzačom. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné certifikáty vydané orgánmi z členských štátov.
Verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam environmentálneho riadenia podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu.

Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade sa postupuje podľa § 34 ods. 3 ZVO. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne a splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia a technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti preukazuje spoločne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečovať.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu 1. V zozname stavebných prác musia byť stavby rovnakého alebo podobného predmetu v závislosti od charakteru hlavného predmetu zákazky (za hlavný predmet zákazky verejný obstarávateľ považuje práce na zateplení - zlepšení tepelnej ochrany obvodových stien a striech). Uchádzač preukáže realizáciu stavebných prác v predmete zákazky, pričom minimálna súhrnná hodnota musí byť nad 1 400 000,00 €/ bez DPH alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene.

K bodu 2.: Uchádzač preukáže odbornú úroveň personálneho zabezpečenia plnenia predmetu zákazky prostredníctvom kľúčových odborníkov. Spôsobilosť, vzdelanie a prax za jednotlivých kľúčových odborníkov uchádzač preukáže:
a) predložením profesijného životopisu, s minimálnym obsahom:
- meno a priezvisko kľúčového odborníka,
- súčasný zamestnávateľ,
- prehľad profesijnej praxe vzťahujúcej sa k plneniu predmetu obstarávania,
- vlastnoručný podpis kľúčového odborníka.
b) ďalšie osobitné dokumenty, resp. doklady pri jednotlivých odborníkoch uvedených nižšie.
c) Čestné vyhlásenie uchádzača alebo inej osoby prostredníctvom ktorej preukazuje uchádzač splnenie podmienky účasti podpísané štatutárom alebo osobou oprávnenou konať v jeho mene, že kľúčový odborník je zamestnancom alebo má iný právny vzťah.

Uchádzač preukáže odbornú úroveň personálneho zabezpečenia plnenia predmetu zákazky prostredníctvom nasledujúceho kľúčového odborníka:

Kľúčový odborník č. 1
Stavbyvedúci pre pozemné stavby so skúsenosťou s realizáciou min. 1 stavby, rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, s platným osvedčením o vykonaní odbornej skúšky podľa zákona č. 138/1 992 Z. z. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov, resp. obdobné osvedčenie vydané príslušným orgánom v krajine sídla osoby zodpovednej za riadenie stavebných prác doloží aj:
-Uchádzač predloží fotokópiu osvedčenia SKSI (Slovenská komora stavebných inžinierov) alebo ekvivalentný doklad vydaný mimo územia SR a k údajom priloží fotokópiu osvedčenia alebo ekvivalentného dokladu. Ak bolo osvedčenie vydané po 1.1.2005 uchádzač predloží aj potvrdenie SKSI o rozsahu osvedčenia (postačujúca je aj kópia potvrdenia alebo výtlačok profilu odborníka z webovej stránky SKSI

K bodu 3.: Uchádzač doloží osvedčenie o registrácií pre EMAS (Overené environmentálne manažérstvo) podľa zákona č. 351/2012 Z.z. o environmentálnom overovaní a registrácií organizácií v schéme Európskej únie pre environmentálne manažérstvo a audit o zmene a doplnení niektorých zákonov. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát alebo osvedčenie o registrácií vydaný príslušným orgánom členského štátu.
Ak uchádzač alebo záujemca objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát alebo osvedčenie o registrácií v určených lehotách, verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie splnenia určitých noriem environmentálneho riadenia predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia na splnenia určitých noriem environmentálneho riadenia sú v súlade s požadovanými technickými normami na splnenia určitých noriem environmentálneho riadenia a EMAS.

Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 09.10.2023 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.08.2024
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 09.10.2023 13:00
Miesto: MP Profit PB, s.r.o.
Hliníky 712/25
017 01 Považská Bystrica
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk je verejné a obstarávateľ je povinný umožniť účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk, otváranie ponúk bude prebiehať on-line sprístupnením (tzn. že ponuky v rozsahu poskytovaných informácií budú elektronicky sprístupnené uchádzačom v momente ich otvorenia komisiou) prostredníctvom portálu IS EVO.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Celá komunikácia vo verejnom obstarávaní medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/ uchádzačmi sa bude
uskutočňovať prostredníctvom elektronického Informačného systému pre elektronické verejné obstarávanie (IS EVO),
ktorého správcom je Úrad vlády Slovenskej republiky (ďalej len Úrad vlády SR) s využitím všetkých jeho funkcionalít. IS EVO je dostupný bezplatne na adrese: https://www.isepvo.sk/.
V prípade potreby môžu záujemcovia/uchádzači požiadať o technickú pomoc pri používaní IS EVO na e-mailovej adrese helpdesku: eplatforma@vlada.gov.sk alebo telefonicky na čísle: + 421 2 209 25 100.


Verejný obstarávateľ vyžaduje viazanosť ponúk zabezpečiť zábezpekou.
Zábezpeka je stanovená vo výške 40 000,00 EUR.
Ďalšie podmienky týkajúce sa zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.

Predmetné verejné obstarávanie je vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie
ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy zeleným obstarávaním.

Predmetné verejné obstarávanie nie je vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie
ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy obstarávaním inovácií a zameraným na sociálne aspekty.

Elektronickými platbami sa rozumie bankový prevod cez internetbanking.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
19.09.2023

Redakčné opravy

33240 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 196/2023
V oznámení 31573-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici, Národná 12, 974 01 Banská Bystrica zverejnenom vo VVO č. 183/2023 zo dňa 20.09.2023 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 09.10.2023 10:00 Má byť: 19.10.2023 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 09.10.2023 13:00 Má byť: 19.10.2023 13:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité