Oznámenie 33063 - WNT

Obsah

33063 - WNT
Vestník č. 195/2023 - 06.10.2023

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
HLAVIČKA FORMULÁRA
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Rekreačné služby mesta Senica, spol. s r.o.
IČO: 44525371
Tehelná 1152/53, 90501 Senica
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Stanislav Rízek
Telefón: +421 911733111
Fax: +421 346513834
Email: rizek@externeobstaravanie.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/484230
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://evo.isepvo.sk/evoportal/vyhladavanie-zakaziek/detail/484230
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Dodávka plynu pre zariadenia Rekreačných služieb mesta Senica, spol. s r.o.
Referenčné číslo: 603/R/2023
II.1.2) Hlavný kód CPV
09123000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je záväzok uchádzača zabezpečiť verejnému obstarávateľovi distribúciu zemného plynu v štandardnom zabezpečení a ostatné služby spojené s užívaním sústavy pre všetky odberné miesta. Predmetom plnenia bude pravidelne a opakovane dodávať verejnému obstarávateľovi dohodnuté množstvo plynu do odberných miest verejného obstarávateľa, vrátane dopravy a distribúcie.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
134 550,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK021
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Miestom plnenia predmetu zákazky sú odberné miesta podľa zoznamu, ktorý je súčasťou Súťažných podkladov
II.2.4) Opis obstarávania
V súlade s požiadavkami na predmet zákazky podrobne opísanými v tejto kapitole B.1 Opis predmetu zákazky týchto súťažných podkladov, pričom predmetom zadávaného predmetu zákazky je dodávka zemného plynu pre odberné miesta v správe verejného obstarávateľa s predpokladanou spotrebou na 12 mesiacov. Celkový predpokladaný odber zemného plynu celkom je: 1 550 MWh / 12 mesiacov
Súčasťou zadania predmetu zákazky je prevzatie zodpovednosti za odchýlku, prepravu, distribúcie a spotrebnej dane. Úspešný uchádzač bude mať zmluvnú povinnosť vždy do 15 pracovných dní po zmene týchto zákonných poplatkov ich výšku nahlásiť verejnému obstarávateľovi a fakturovať za dodaný tovar vždy s platnými zákonnými poplatkami. Predpoklad uzatvorenia zmluvy o dodávke zemného plynu a prevzatí zodpovednosti za odchýlku vrátane distribúcie je na obdobie 12 mesiacov odo dňa 01.01.2024.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
134 550,00 EUR bez DPH
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia
Uchádzač musí spĺňať podmienku účasti podľa § 32, ods.1, písm. e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu.
Uchádzač preukazuje splnenie tejto podmienky účasti predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií nasledovne: doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky.
Uchádzač zároveň musí spĺňať podmienku účasti podľa § 32, ods.1, písm. f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v SR alebo štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Verejný obstarávateľ si túto skutočnosť overí nahliadnutím do Registra osôb zo zákazom, vedenom na https://www.uvo.gov.sk/vestnik-a-zoznam-registrov/zoznam-podnikatelov-a-suvisiace-registre/register-osob-so-zakazom-490.html.
Uchádzač zapísaný do zoznamu hospodárskych subjektov vedeného Úradom pre verejné obstarávanie, podľa § 152 zákona o verejnom obstarávaní, môže doklady požadované podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní nahradiť predložením výpisu zo zoznamu hospodárskych subjektov. Verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu a preto uchádzač alebo záujemca nie je povinný predkladať potvrdenie o zápise do zoznamu hospodárskych subjektov. Verejný obstarávateľ si túto skutočnosť overí na https://www.uvo.gov.sk/vestnik-a-zoznam-registrov/zoznam-podnikatelov-a-suvisiace-registre/zoznam-podnikatelov-45e.html.
Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z uvedených dokladov alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
Ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača alebo záujemcu.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Nepožaduje sa
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Nepožaduje sa
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Nepožaduje sa
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Nepožaduje sa
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 19.10.2023 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Súťažné podklady sa budú záujemcom poskytovať výhradne v elektronickej forme.

2. V prípade, ak v Súťažných podkladoch alebo Oznámení bude uvedený odkaz na konkrétne výrobky alebo
výrobcov, môže uchádzač použiť ekvivalentné výrobky, ktoré majú rovnaké alebo lepšie technické parametre ako je
požadované.

3. V súlade s výkladovým stanoviskom UVO č.4/2018 o elektronickej komunikácii a výmene informácií komunikácia a
výmena informácií medzi verejným obstarávateľom a uchádzačmi/záujemcami sa bude uskutočňovať formou
elektronickej komunikácie v systéme IS EVO ver.18.0. Obsahom komunikácie bude predkladanie ponúk, vysvetľovanie
súťažných podkladov a oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania, prípadné doplnenie súťažných podkladov,
ysvetľovanie predložených ponúk, oznámenie o otváraní ponúk ako aj komunikácia pri revíznych postupoch. Pravidlá
pre doručovanie pri elektronickej komunikácii v systéme EVO sa považuje elektronická správa / informácia /oznámenie
/písomnosť / žiadosť o vysvetlenie (ďalej len informácia) za doručenú v okamihu jej odoslania verejným obstarávateľom
v systéme EVO. Odoslaním dochádza automaticky k doručeniu informácie záujemcovi / uchádzačovi na používateľské
konto, ktoré si zriadil pre túto konkrétnu zákazku. Doručenie informácie systém EVO vykonáva automaticky v danom
okamihu odoslania, pričom systém EVO automaticky zasiela / generuje príjemcovi notifikačný e-mail o doručení
informácie, čo je zaznamenané aj v auditnom zázname systému EVO. Ak je odosielateľom zásielky záujemca, resp.
uchádzač, tak po prihlásení do systému a predmetnej zákazky môže prostredníctvom komunikačného rozhrania
odosielať správy a potrebné prílohy verejnému obstarávateľovi. Takáto zásielka sa považuje za doručenú verejnému
obstarávateľovi okamihom jej odoslania v systému IS EVO ver.18.0 v súlade s funkcionalitou systému.

4. Poskytovanie vysvetlení a ďalších informácií (ďalej len informácie) bude verejný obstarávateľ uverejňovať aj vo
svojom profile.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
05.10.2023

Redakčné opravy

34300 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 205/2023
Sumarizácia vykonaných opráv v oznámení
  • Kód odôvodnenia opravy: Aktualizované informácie
  • Odôvodnenie opravy: Zmena lehoty na predkladanie ponúk
  • Odkaz na verziu predchádzajúceho oznámenia, ktoré je opravované: 621567-2023
  • Informácie o vykonaných opravách
  • Informácie o vykonaných opravách
  • Opravované oddiely
  • Opravované oddiely
  • Oddiel, v ktorom je vykonaná oprava: Postup (GR-Procedure)
  • Zhrnutie vykonaných opráv: Z dôvodu predloženia žiadosti o nápravu posúva verejný obstarávateľ lehotu na predkladanie ponúk z pôvodnej 19.10.2023 do 10:00 hodiny na aktualizovanú lehotu na predkladanie ponúk do 26.10.2023 do 10:00 hodiny
  • Zmena súťažných podkladov: áno
  • Dátum zmeny súťažných podkladov: 18.10.2023

Profil Obstarávateľa


Dôležité