Oznámenie 33926 - MST

Obsah

33926 - MST
Vestník č. 200/2023 - 13.10.2023

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici
Vnútroštátne identifikačné číslo: 30232295
Národná 12 , 97401 Banská Bystrica
Kód NUTS: SK032
Slovensko
Kontaktná osoba: Lucia Pevalová
Telefón: +421 484461115
Email: lucia.pevalova@umb.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/2277
Hlavná adresa(URL): www.umb.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/484512
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.ezakazky.sk/UMB/index.cfm?module=customer&page=ShowProfile&ItemID=73010721&
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Vzdelávanie
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
„DODÁVKA ZEMNÉHO PLYNU PRE ODBERNÉ MIESTA OBJEKTOV UMB V BANSKEJ BYSTRICI NA ROK 2024“
Referenčné číslo: REK/564/2023/109-VO
II.1.2) Hlavný kód CPV
09123000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zadania zákazky je dodávka zemného plynu pre odberné miesta objektov UMB v Banskej Bystrici na rok 2024.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
1 044 175,50 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK032
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miestom dodanie sú objekty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici.
II.2.4) Opis obstarávania:
1.Nákup zmluvného množstva zemného plynu na obdobie od 01.01. 2024 do 31.12. 2024 do odberných miest odberateľa, vrátane prepravy a distribúcie a v kvalite zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete, pri dodržaní platných právnych predpisov SR, technických podmienok a prevádzkového poriadku prevádzkovateľa distribučnej siete plynu.
2.Združená dodávka bude zabezpečovaná prostredníctvom zmluvy o dodávke plynu vrátane zodpovednosti za škodu na obdobie od 01.01.2024 do 31.12.2024 príslušného plynárenského dňa :
V predpokladanom spoločnom zmluvnom množstve (ďalej len SZM) množstve 13 461,19 MWh s toleranciou maximálneho a minimálneho odberu 15 % v kategórii maloodber a stredoodber pri súhrnnom dennom maximálnom množstve 10 900 m.

Bližšia špecifikácia odberných miest objektov Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici napojených na prevádzkovú distribučnú spoločnosť sa nachádza v súťažných podkladoch.

Predpokladané váhové mesačné koeficienty spotreby ZP na UMB v roku 2024 sú uvedené v tabuľke v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
1 044 175,50 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
12
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č.343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní) spôsobom podľa § 32 alebo § 152 zákona o verejnom obstarávaní. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne.
Upozornenie:
Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo
vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov
preukazujúcich splnenie podmienok účasti osobné postavenie v originálnom vyhotovení alebo ako úradne osvedčené
kópie týchto dokladov.
Uchádzač nie je povinný predkladať doklady podľa § 32, ods. 2, písm. a) a písm. e), verejný obstarávateľ je oprávnený
použiť údaje z informačných systémov verejnej správy. Verejný obstarávateľ z informačných systémov verejnej správy
nie je oprávnený vyžiadať si výpis z registra trestov, a teda jeho predloženie sa požaduje od uchádzača.
Podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní môže uchádzač predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti Jednotným európskym dokumentom ďalej len JED.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Nepožaduje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní uchádzač predloží:
Zoznam dodávok tovaru za predchádzajúce 3 roky od vyhlásenia verejného obstarávania doplnené potvrdeniami o kvalite dodanie tovaru s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona.
Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, preukazujú splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej a odbornej spôsobilosti podľa § 34 zákona o verejnom obstarávaní spoločne v zmysle § 37 ods. 3, resp. ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní.
Všeobecné informácie, týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti:
V zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní môže uchádzač predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom Jednotným európskym dokumentom ďalej len JED.
V zmysle § 34 ods. 3 uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah.
Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sú vyjadrené sumou, uchádzač predloží v mene euro. Ak sú tieto doklady v cudzej mene (inej ako euro), uchádzač ich predloží v pôvodnej mene a v mene euro.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač danú podmienku účasti preukázal zoznamom dodávok zemného plynu za predchádzajúce 3 roky t.j. 2020, 2021 a 2022 s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, doplneným potvrdeniami minimálne od 3 odberateľov (dodávky), ktorým v niektorom z týchto rokov dodával zemný plyn v objeme nad 13 000 MWh ročne.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Sú uvedené v návrhu Zmluvy o združenej dodávke plynu, zabezpečení distribúcie plynu a prevzatí zodpovednosti za odchýlku.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Informácie týkajúce sa elektronickej aukcie sa nachádzajú v súťažných podkladoch.
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 14.11.2023 09:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 29.02.2024
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 14.11.2023 09:30
Miesto: Rektorát UMB, Národná 12, Banská Bystrica.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: V tejto verejnej súťaži bude použitá elektronická aukcia preto je otváranie ponúk neverejné. Na otváraní ponúk sa zúčastní len komisia na otváranie a vyhodnotenie ponúk vymenovaná rektorom UMB v Banskej Bystrici.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.

Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických
prostriedkov v zmysle § 20 zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať spôsobom určeným funkcionalitou elektronického nástroja
eZakazky na portáli www.ezakazky.sk. Súťažné podklady budú každému zaregistrovanému záujemcovi k dispozícii na komunikačnom elektronickom portáli www.ezakazky.sk bez obmedzenia. Spôsob vyžiadania a poskytnutia súťažných podkladov:
a) hospodársky subjekt zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk,
b) klikne na názov zákazky,
c) klikne na Žiadosť o účasť/o súťažné podklady,
d) prihlási sa do systému nasledovným spôsobom:
d1) ak už hospodársky subjekt má v systéme zriadené konto prihlási sa priamo svojimi, už poskytnutými
prihlasovacími údajmi (v prípade zabudnutých prihlasovacích údajov zvolí možnosť zaslania prihlasovacích
údajov elektronicky na elektronickú adresu), alebo prostredníctvom elektronického ID;
d2) ak ešte hospodársky subjekt nemá zriadené konto v systéme, klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov
uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk. Záujemcovi budú
sprístupnené súťažné podklady a všetky ďalšie dokumenty súvisiace so súťažnými podkladmi určené verejným
obstarávateľom pre vypracovanie ponuky v elektronickom systéme na elektronickej adrese www.ezakazky.sk.

Podrobnejšie informácie sa nachádzajú v predmetných súťažných podkladoch.

Verejný obstarávateľ odporúča hospodárskym subjektom priebrežne sledovať profil verejného obstarávateľa a stránku www.ezakazky.sk , na ktorej verejný obstarávateľ bude uverejňovať všetky dôležité informácie a dokumenty v súlade so ZVO.

Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti Jednotným
európskym dokumentom podľa § 39 zákona. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladajú
uchádzači verejnému obstarávateľovi podľa § 55 ods. 1 zákona v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.

Úspešný uchádzač, jeho subdodávatelia a osoby, ktoré majú povinnosť podľa § 2 zákona č. 315/2016 Z. z. o registri
partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov, musia byť zapísaní v registri partnerov
verejného sektora.

Odôvodnenie nerozdelenia zákazky na časti v zmysle § 28 ods. 2 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov: Verejný obstarávateľ nerozdelil zákazku na časti z toho dôvodu, že aktuálne na trhu pôsobí dostatok spoločností, ktoré dokážu dodať celý predmet zákazky ako celok a na trhu existuje
vhodné prostredie na realizáciu hospodárskej súťaže ako celku.

Zábezpeka sa požaduje vo výške 50 000,- €. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
09.10.2023

Redakčné opravy

36678 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 223/2023
Sumarizácia vykonaných opráv v oznámení
  • Kód odôvodnenia opravy: Aktualizované informácie
  • Odôvodnenie opravy: Zmena lehoty na predkladanie ponúk z dôvodu vysvetľovania súťažných podkladov. Úprava opisu predmetu zákazky.
  • Odkaz na verziu predchádzajúceho oznámenia, ktoré je opravované: 617175-2023
  • Informácie o vykonaných opravách
  • Informácie o vykonaných opravách
  • Opravované oddiely
  • Opravované oddiely
  • Oddiel, v ktorom je vykonaná oprava: Postup (GR-Procedure)
  • Zhrnutie vykonaných opráv: Pôvodné znenie: V predpokladanom spoločnom zmluvnom množstve (ďalej len SZM) množstve 13 461,19 MWh s toleranciou maximálneho a minimálneho odberu ± 15 % v kategórii maloodber a stredoodber pri súhrnnom dennom maximálnom množstve 10 900 m³. Nové znenie: V predpokladanom spoločnom zmluvnom množstve (ďalej len SZM) množstve 13 461,19 MWh s toleranciou maximálneho a minimálneho odberu ± 15 % v kategórii maloodber a stredoodber pri súhrnnom dennom maximálnom množstve 10 200 m³.
  • Zmena súťažných podkladov: áno
  • Informácie o vykonaných opravách
  • Opravované oddiely
  • Opravované oddiely
  • Oddiel, v ktorom je vykonaná oprava: Dodávka zemného plynu pre odberné miesta objektov UMB v Banskej Bystrici na rok 2024 (LOT-0001)
  • Zhrnutie vykonaných opráv: Lehota na predkladanie ponúk (dátum) (BT-131(d)-Lot) Pôvodná lehota : 14.11. 2023 Nová lehota: 20.11 2023
  • Informácie o vykonaných opravách
  • Opravované oddiely
  • Opravované oddiely
  • Oddiel, v ktorom je vykonaná oprava: Dodávka zemného plynu pre odberné miesta objektov UMB v Banskej Bystrici na rok 2024 (LOT-0001)
  • Zhrnutie vykonaných opráv: Dátum na predkladanie ponúk (dátum) (BT-132(d)-Lot) Pôvodná lehota : 14.11. 2023 Nová lehota: 20.11 2023

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité