Oznámenie 9040 - WYP

Obsah

09040 - WYP

Vestník č. 146/2012 - 01.08.2012
Druh zákazky: Stavebné práce.
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Úradný názov: Obec Bretka 
IČO: 00590754 
Poštová adresa: Bretka 33 
PSČ: 98046 
Mesto/obec: Bretka 
Štát: Slovenská republika 
Kontaktné miesto (miesta): Bretka 
Kontaktná osoba: Anna Giczeiová 
Mobil: +421 907807262 
Telefón: +421 475522956 
Fax: +421 475522956 
E-mail: obecbretka@centrum.sk 
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.bretka.eu 
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.bretka.eu 
Ďalšie informácie možno získať na: inom mieste: vyplňte prílohu A.I.
Príloha A.I) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať ďalšie informácie
Úradný názov: INPROPOPRAD, s.r.o. 
IČO: 36501476 
Poštová adresa: Ústecko-Orlická 3300/25 
PSČ: 05801 
Mesto/Obec: Poprad 
Štát: Slovenská republika 
Kontaktné miesto (miesta): Poprad 
Kontaktná osoba: Ing. Zuzana Milaňáková 
Mobil: +421 911247680 
Telefón: +421 527730110 
Fax: +421 527730110 
E-mail: inpropoprad@gmail.com 
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na: inom mieste: vyplňte prílohu A.II.
Príloha A.II) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať súťažné podklady a doplňujúce dokumenty
Úradný názov: INPROPOPRAD, s.r.o. 
IČO: 36501476 
Poštová adresa: Ústecko-Orlická 3300/25 
PSČ: 05801 
Mesto/Obec: Poprad 
Štát: Slovenská republika 
Kontaktné miesto (miesta): Poprad 
Kontaktná osoba: Ing. Zuzana Milaňáková 
Mobil: +421 911247680 
Telefón: +421 527730110 
Fax: +421 527730110 
E-mail: inpropoprad@gmail.com 
Ponuky budú doručené na: iné miesto: vyplňte prílohu A.III.
Príloha A.III) Adresa a kontaktné miesto, na ktoré musia byť doručené ponuky
Úradný názov: INPROPOPRAD, s.r.o. 
IČO: 36501476 
Poštová adresa: Ústecko-Orlická 3300/25 
PSČ: 05801 
Mesto/Obec: Poprad 
Štát: Slovenská republika 
Kontaktné miesto (miesta): Poprad 
Kontaktná osoba: Ing. Zuzana Milaňáková 
Mobil: +421 911247680 
Telefón: +421 527730110 
Fax: +421 527730110 
E-mail: inpropoprad@gmail.com 
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona:
§ 6 ods. 1 písm. b).
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky
Rekonštrukcia komunikácie na cintoríne - Obec Bretka
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
a) Stavebné práce.
a) Stavebné práce
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania stavebných prác: Lokalita pri cintoríne v intraviláne obce Bretka
b) Tovary
c) Služby
NUTS kód:
SK042.
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je rekonštrukcia prístupovej komunikácie na cintorín obce Bretka. Prístupová obslužná komunikácia je navrhnutá v celkovej dĺžke 152,559 m, v základnej šírke 3,0 m. Navrhnutá je nová konštrukcia komunikácie, ktorá pozostáva z betónovej dlažby hr. 80 mm, drveného kameniva 4 8 hr. 40 mm a štrkodrvy ŠD 0-32 s plynulou krivkou zrn. STN 73 6126 hr. 200 mm. Podrobný rozsah predmetu zákazky a špecifikácie sú súčasťou prílohy č.1 Projektová dokumentácia + Výkaz výmer.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45233120-6.
Doplnkový slovník: IA13-5.
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 45233223-8, 45232450-1, 34992200-9, 39113600-3, 39224340-3.
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Ide o rekonštrukciu prístupovej komunikácie na cintorín obce Bretka. Prístupová obslužná komunikácia je navrhnutá v celkovej dĺžke 152,559 m, v základnej šírke 3,0 m. Táto šírka vyhovuje aj pre prejazd požiarneho vozidla ku Domu smútku. Trasa je ukončená nástupnou rampou na vstupnú plochu do Domu smútku. Prístupová komunikácia bude slúžiť pre príjazd vozidla pohrebnej služby pred vstup do Domu smútku a pre príjazd a odstavenie jedného vozidla pre imobilných. Vjazd pre ostatné vozidlá bude na cintorín zakázaný zvislým dopravným značením. Rekonštrukcia komunikácie predpokladá únosné podložie min. 30 MPa, čo je potrebné doložiť skúškou. Navrhnutá je nová konštrukcia komunikácie, ktorá pozostáva z betónovej dlažby hr. 80 mm, drveného kameniva 4 8 hr. 40 mm a štrkodrvy ŠD 0-32 s plynulou krivkou zrn. STN 73 6126 hr. 200 mm. Predmetom riešenia je aj odvodnenie, sadové úpravy, zvislé dopravné značenie, osadenie lavičiek a odpadkových košov. Podrobný rozsah predmetu zákazky a špecifikácie sú súčasťou prílohy č.1 Projektová dokumentácia + Výkaz výmer.
II.2.2 Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH:
Hodnota: 54694,6400 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Obdobie: v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy) .
Hodnota: 7
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač preukazuje splnenie podmienky uvedenej v tomto bode dokladom v zmysle § 99 ods.1 písm.b), v nadväznosti na § 26 ods.1 písm.f) zákona o verejnom obstarávaní, napr. výpisom z obchodného alebo živnostenského registra. Tento doklad uchádzač predloží v platnom originálnom vyhotovení alebo platnej úradne osvedčenej kópii. Menovaný doklad je možné nahradiť platným potvrdením o zapísaní do zoznamu podnikateľov Úradu pre verejné obstarávanie v originálnom vyhotovení alebo úradne osvedčenej kópii podľa § 128 ods.1 zákona o verejnom obstarávaní.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
III.1.4. Vyhradené zákazky pre chránené dielne alebo chránené pracoviská
Nie.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena.
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
Nie.
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum: 15. 8. 2012. Čas: 14.00 h.
Úhrada za súťažné podklady: Nie.
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum: 23. 8. 2012. Čas: 14.00 h.
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum: 24. 8. 2012. Čas: 10.00 h.
Miesto: v zasadačke OcÚ Bretka, Bretka č. 33, 980 46 Gemerská Panica
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk: uchádzači, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a to štatutárny zástupca uchádzača alebo ním písomne poverená osoba. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní ponúk preukazom totožnosti a kópiou dokladu o oprávnení podnikať; poverený zástupca uchádzača predloží a odovzdá splnomocnenie na zastupovanie.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Áno.
odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Program rozvoja vidieka SR 2007 - 2013 v rámci implementácie integrovanej stratégie rozvoja územia Miestnej akčnej skupiny OZ KRAS.
VI.2. Ďalšie informácie
Pre predloženie ponuky, okrem tejto výzvy na predkladanie ponúk, platí aj zákon o verejnom obstarávaní a súťažné podklady. V prípade žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov túto doručiť v písomnej forme (poštovou, faxovou) alebo elektronickou poštou na adresu splnomocneného zástupcu verejného obstarávateľa v lehote uvedenej v bode IV.2.2 tejto výzvy. Žiadosť musí byť napísaná v slovenskom, prípadne českom jazyku, musí z nej byť zrejmé čo sa žiada, odporúčame, aby obsahovala kompletné identifikačné údaje záujemcu (obchodné meno, IČO, DIČ, IČ DPH, poštová adresa), meno a priezvisko osoby zodpovednej za žiadosť, jeho tel. číslo, požadovaný spôsob doručenia/prevzatia súťažných podkladov (osobne alebo poštovou zásielkou), meno a priezvisko osoby oprávnenej na osobné prevzatie súťažných podkladov a jej tel. číslo. V prípade, že žiadosť nebude doručená úplná alebo bude doručená na nesprávnu adresu, alebo bude napísaná v inom jazyku, splnomocnený zástupca verejného obstarávateľa nemusí na ňu reagovať a súťažné podklady nemusia byť poskytnuté. Po obdržaní kompletnej žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov v správnom tvare, v požadovanom termíne, budú záujemcovi zaslané súťažné podklady poštovou zásielkou alebo osobným prevzatím. Súťažné podklady sa budú odovzdávať, najlepšie po telefonickom dohovore, na adrese splnomocneného zástupcu verejného obstarávateľa - pracovná doba 8:00 - 14:00 hod.. V prípade požiadavky osobného prevzatia súťažných podkladov, ak nepríde k ich prevzatiu z dôvodov na strane žiadateľa/záujemcu vo vopred dohodnutom termíne, bude sa jednať o ich neprevzatie zo strany žiadateľa/záujemcu. Je preto v záujme žiadateľov/záujemcov, aby žiadosť o súťažné podklady doručili v dostatočnom časovom predstihu a zároveň si ich aj prevzali.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
31. 7. 2012

Profil Obstarávateľa


Dôležité