Oznámenie 12985 - MST

Obsah

12985 - MST
Vestník č. 208/2012 - 30.10.2012

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Ústredný kontrolný a skúšobný ústav poľnohospodársky v Bratislave
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00156582
Matúškova 21, 833 16 Bratislava-Nové Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): ÚKSÚP Bratislava, Matúškova 21, 833 16 Bratislava
Kontaktná osoba: Ing. Tibor Kubička
Telefón: +421 259880287 / 254775369
Fax: +421 259880800
Email: uksup@uksup.sk
Internetová adresa (internetové adresy): http://www.uksup.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Všeobecné verejné služby
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Stravovacie poukážky 2013-2015 pre ÚKSÚP Bratislava
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kód NUTS SK01
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa uzavretie rámcovej dohody
II.1.4) Informácie o rámcovej dohode
Hodnota: 36
Predpokladaná celková hodnota nákupov na celé obdobie trvania rámcovej dohody
Hodnota/Od: 3,0000 Do: 750 000,0000 EUR
Frekvencia a hodnota zákaziek, ktoré sa majú zadať: mesačne
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Dodávka stravovacích poukážok pre Ústredný kontrolný a skúšobý ústav poľnohospodársky v Bratislave
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 30199770-8
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
Hodnota/Od: 3,0000 Do: 750 000,0000 EUR
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 36
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
1 Zábezpeka ponúk sa vyžaduje.
2 Zábezpeka je stanovená vo výške 30 000 €.
3 Spôsoby zloženia zábezpeky: 3.1 zložením finančných prostriedkov na bankový účet verejného obstarávateľa alebo 3.2 poskytnutím bankovej záruky za uchádzača. 4 Podmienky zloženia zábezpeky 4.1 Zloženie finančných prostriedkov na bankový účet verejného obstarávateľa 4.1.1 Finančné prostriedky musia byť zložené na účet verejného obstarávateľa vedený v Štátnej pokladni na číslo účtu 7000077325/8180, SWIFT kód: SUBASKBX, IBAN: SK82 8180 0000 0070 0007 7325, ako variabilný symbol uviesť IČO uchádzača, aby verejný obstarávateľ mohol identifikovať platcu a táto platba bola overiteľná.
4.1.2 Finančné prostriedky musia byť pripísané na účte verejného obstarávateľa najneskôr posledný deň lehoty na predkladanie ponúk. Doba platnosti zábezpeky formou zloženia finančných prostriedkov na účet verejného obstarávateľa, trvá až do uzavretia rámcovej dohody v súťaži, resp. trvá až do uplynutia lehoty viazanosti ponúk, resp. do uplynutia primeranej predĺženej lehoty viazanosti ponúk podľa súťažných podkladov. 4.1.3 Ak finančné prostriedky nebudú zložené na účte verejného obstarávateľa podľa bodov 4.1.1 a 4.1.2, bude uchádzač z verejnej súťaže vylúčený. 4.2 Poskytnutie bankovej záruky za uchádzača. 4.2.1 Poskytnutie bankovej záruky sa riadi ustanoveniami § 313 až § 322 Obchodného zákonníka. Záručná listina môže byť vystavená bankou so sídlom v Slovenskej republike, pobočkou zahraničnej banky v Slovenskej republike alebo zahraničnou bankou. Doba platnosti bankovej záruky môže byť v záručnej listine obmedzená do konca lehoty viazanosti ponúk 31.03.2013 s tým, že na záručnej listine musí byť uvedená možnosť predĺženia jej platnosti v prípade predĺženia lehoty viazanosti ponúk v súlade so súťažnými podkladmi. 4.2.2 Záručná listina, v ktorej banka písomne vyhlási, že uspokojí verejného obstarávateľa (veriteľa) za uchádzača do výšky finančných prostriedkov, ktoré veriteľ požaduje ako zábezpeku viazanosti ponuky uchádzača, musí byť súčasťou ponuky.
4.2.3 Ak záručná listina nebude súčasťou ponuky alebo v záručnej listine nebude uvedená možnosť predĺženia jej platnosti v prípade predĺženia lehoty viazanosti ponúk podľa bodov 4.2.1 a 4.2.2, bude uchádzač z verejnej súťaže vylúčený. 5 Podmienky vrátenia alebo uvoľnenia zábezpeky po uplynutí lehoty viazanosti ponúk. 5.1 Vrátenie zložených finančných prostriedkov na účet verejného obstarávateľa. 5.1.1 Ak uchádzač zložil zábezpeku zložením finančných prostriedkov na účet verejného obstarávateľa, podľa bodu 4.1, verejný obstarávateľ ju vráti aj s úrokmi, ak mu ich jeho banka poskytuje. 5.1.2 Zábezpeka bude verejným obstarávateľom uvoľnená najneskôr do 7 kalendárnych dní odo dňa uzavretia rámcovej dohody, a to tým spôsobom, že sa vystaví banke prevodný príkaz na prevod finančných prostriedkov, ktoré slúžili ako zábezpeka, prípadne vrátane prislúchajúcich úrokov. 5.2 Uvoľnenie zábezpeky poskytnutím bankovej záruky za uchádzača. 5.2.1 Ak uchádzač zložil zábezpeku formou bankovej záruky, táto zanikne uplynutím lehoty, na ktorú bola vystavená, ak veriteľ (verejný obstarávateľ) neoznámi banke písomne svoje nároky z bankovej záruky počas doby jej platnosti.
6 Podmienky vrátenia zábezpeky pred uplynutím lehoty viazanosti ponúk. 6.1 Verejný obstarávateľ uvoľní uchádzačovi zábezpeku do siedmich dní, ak 6.1.1 nesplnil podmienky účasti vo verejnej súťaži a verejný obstarávateľ ho z verejnej súťaže vylúčil a uchádzač nepodal námietku proti postupu verejného obstarávateľa v zákonných lehotách, 6.1.2 jeho ponuka bola z verejnej súťaže vylúčená pri vyhodnocovaní ponúk a uchádzač nepodal námietku proti postupu verejného obstarávateľa v zákonných lehotách. 6.2 Ak verejný obstarávateľ zruší verejnú súťaž, bezodkladne vráti zábezpeku uchádzačovi. 7 Spôsob zloženia zábezpeky si vyberie uchádzač podľa podmienok uvedených v súťažných podkladoch. 8 V prípade predĺženia lehoty viazanosti ponúk podľa súťažných podkladov, zábezpeka naďalej zabezpečuje viazanosť ponuky až do uplynutia lehoty viazanosti ponúk. Verejný obstarávateľ upovedomí uchádzačov písomnou formou o predpokladanom predĺžení lehoty viazanosti ponúk, a tým aj o predĺžení doby platnosti zábezpeky. 9 Zábezpeka prepadne v prospech verejného obstarávateľa, ak uchádzač odstúpi od svojej ponuky v lehote viazanosti ponúk.
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet obstarávania bude financovaný z rozpočtu bežných výdavkov na roky 2013 - 2015.
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
1 Ponuku môže predložiť uchádzač, ktorý požiadal o súťažné podklady a ktorému súťažné podklady verejný objednávateľ poskytol. Ponuku môže predložiť len uchádzač, ktorý je fyzickou alebo právnickou osobou vystupujúcou voči verejnému objednávateľovi samostatne alebo ako skupina dodávateľov, vystupujúcich voči verejnému objednávateľovi spoločne a je oprávnený dodávať tovar, t. j. má požadovaný predmet zákazky uvedený v predmete činnosti. Uchádzač alebo člen skupiny dodávateľov, ktorý alebo ktorá predloží ponuku, musí mať právnu subjektivitu.
2 Verejný objednávateľ nepredpisuje uchádzačom, aké právne vzťahy od skupiny dodávateľov vyžaduje vytvoriť do uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. Uvedené ponecháva na samotných uchádzačov. Ak predkladá ponuku skupina dodávateľov a jej ponuka bude prijatá, z dôvodu uzavretia zmluvy, riadneho plnenia predmetu zákazky a komunikácie je skupina povinná zmluvne určiť lídra skupiny dodávateľov. Verejný objednávateľ požaduje, aby medzi členmi skupiny dodávateľov, ak sa stane úspešným uchádzačom, bola zmluva uzatvorená písomne a aby obsahovala podmienky pre všetkých členov skupiny dodávateľov, ako sa majú pričiniť o dosiahnutie dojednaného účelu, pre ktorý skupina dodávateľov vznikla. Zmluva musí obsahovať splnomocnenie niektorého člena skupiny dodávateľov na zastupovanie ostatných členov skupiny pri dosahovaní dojednaného účelu vytvorenia skupiny a na vykonávanie právnych úkonov.
3 Skupina dodávateľov predloží prehlásenie všetkých členov skupiny dodávateľov, podpísané štatutárnymi zástupcami všetkých členov skupiny dodávateľov, ktorý člen skupiny zastupuje skupinu dodávateľov navonok v tomto postupe verejného obstarávania.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
1. Osobné postavenie
1.1 Splnenie podmienky účasti uchádzačov – v súlade s § 26 ZoVO: a) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny,
b) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním,
c) nie je voči nemu vedené konkurzné konanie, nie je v konkurze, v likvidácii, ani nebol proti nemu zamietnutý návrh na vyhlásenie konkurzu pre nedostatok majetku,
d) nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
e) nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
f) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
g) nebolo mu v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže verejný objednávateľ a objednávateľ preukázať.
Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa odseku 1
podľa písm. a) a b) výpisom z registra trestov uchádzača alebo štatutárneho orgánu uchádzača pre každého jeho člena nie starším ako tri mesiace ku dňu 14.12.2012, podľa písm. c) potvrdením príslušného súdu, nie starším ako tri mesiace ku dňu 14.12.2012, podľa písm. d) potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace ku dňu 14.12.2012,
podľa písm. e) potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace ku dňu 14,12.2012,
podľa písm. f) dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať služby. Zapísanie v Zozname podnikateľov oprávňuje podnikateľa preukázať vo verejnom obstarávaní splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2 potvrdením úradu pre verejné obstarávanie ku dňu 14.12.2012.
Ak uchádzač alebo záujemca nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených v odseku 2 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla.
Ak má uchádzač alebo záujemca sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača alebo záujemcu.
Za závažné porušenie odborných povinností na účely tohto zákona sa rozumie najmä účasť na dohode obmedzujúcej súťaž vo verejnom obstarávaní, a iné hrubé porušenie práva alebo hrubé porušenie zmluvných povinností, ktoré možno preukázať konečným rozhodnutím príslušného orgánu verejnej moci. Lehota podľa odseku 1 písm. g) plynie odo dňa, kedy sa rozhodnutie stane konečným.
Konečným rozhodnutím príslušného orgánu verejnej moci na účely tohto zákona sa rozumie
a) právoplatné rozhodnutie príslušného správneho orgánu, proti ktorému nie je možné podať žalobu,
b) právoplatné rozhodnutie príslušného správneho orgánu, proti ktorému nebola podaná žaloba,
c) právoplatné rozhodnutie súdu, ktorým bola žaloba proti rozhodnutiu alebo postupu správneho orgánu zamietnutá alebo konanie zastavené alebo
d) iný právoplatný rozsudok súdu.
Podmienku účasti týkajúcu sa osobného postavenia podľa odseku 1 písm. g) spĺňa aj ten, komu nebola uložená pokuta alebo mu bola uložená znížená pokuta podľa osobitného predpisu.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
-
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Technická alebo odborná spôsobilosť
Splnenie podmienky účasti vo verejnom obstarávaní, týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti je predloženie dokladov o odbornej spôsobilosti, uvedené v § 28 ods. 1 písm a) zákona o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov:
1 Uchádzač predloží zoznam služieb rovnakého alebo podobného charakteru uskutočnených za posledné tri roky t. j. od roku 2009 do roku 2011.
2 V tabuľke podľa Prílohy č. 3 súťažných podkladov rozpíše jednotlivé položky zoznamu podľa konkrétnych odberateľov služieb, s uvedením názvu dodaných služieb, názvu a sídla odberateľa služby, mena a priezviska kontaktnej osoby a telefónneho čísla na ňu, uvedením ročného sumáru fakturácie za predmet služby rovnaký alebo podobný uvedený v bode B.1, 1 v hodnote väčšej ako 300 000 € s DPH v konkrétnom roku, termín uskutočnenia faktúrovanej služby (rok 2009, 2010, 2011) a zhodnotenie a potvrdenie uskutočnenej služby odberateľom. Uchádzač uvedie minimálne tri zákazky za každý kalendárny rok (2009, 2010, 2011) s minimálnou hodnotou 300 000 € s DPH.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska
kritérií uvedených ďalej (kritériá na vyhodnotenie ponúk je potrebné uviesť s ich relatívnou váhou alebo v zostupnom poradí dôležitosti, ak nemožno z preukázateľných dôvodov uviesť ich relatívnu váhu)
1. Najnižšia fakturovaná cena stravovacieho kupónu v nominálnej hodnote 3,00 €. - 45
2. Najnižšia fakturovaná cena stravovacieho kupónu v nominálnej hodnote 3,30 €. - 45
3. Zmluvná doba dodania stravovacích poukážok objednávateľovi v hodinách (s maximálnym rozlíšením na 30 minút, napr. 36.00 hodín, 12 hodín 30 minút a podobne) od termínu nahlásenia objednávky v lehote menšej ako 48 hodín od nahlásenia objednávky. - 10
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Na zostavenie poradia predložených ponúk použije obstarávateľ elektronickú aukciu podľa § 43 zákona.
1. Použitie elektronickej aukcie (ďalej len EA) :
- POZOR! Pre účely komunikácie a doručenia elektronickej výzvy na účasť v EA uchádzač uvedie v ponuke e-mailovú adresu, prostredníctvom ktorej bude komunikovať s verejným obstarávateľom.
- Predmetom EA budú kritéria: - Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka
1. Najnižšia fakturovaná cena stravovacieho kupónu v nominálnej hodnote 3,00 €. najnižšia hodnota - hodnota 100 bodov,
2. Najnižšia fakturovaná cena stravovacieho kupónu v nominálnej hodnote 3,30 €. najnižšia hodnota - hodnota 100 bodov,
3. Zmluvná doba dodania stravovacích poukážok objednávateľovi v hodinách (s maximálnym rozlíšením na 30 minút, napr. 36.00 hodín, 12 hodín 30 minút a podobne) od termínu nahlásenia objednávky v lehote menšej ako 48 hodín od nahlásenia objednávky.
- Uchádzači budú výzvou na účasť v EA vyzvaní na predloženie nových cien smerom nadol.
- Verejný obstarávateľ vyzve elektronickými prostriedkami všetkých uchádzačov, ktorí splnili podmienky účasti vo verejnom obstarávaní a požiadavky na predmet zákazky určené verejným obstarávateľom na účasť v EA.
- V prípade potreby a bližších informácií môže záujemca/uchádzač kontaktovať pracovníkov centra podpory:
Pracovná doba 8.00-16.00
support@evob.sk
037/655 1111
2. Vo výzve na účasť v EA zašle verejný obstarávateľ uchádzačom:
- Všetky príslušné informácie týkajúce sa individuálneho pripojenia k používanému elektronickému zariadeniu, - Informácie týkajúce sa dátumu a času začatia a ukončenia úvodného testovacieho kola EA a dátum a čas začatia a ukončenia ostrého kola EA (súťažného kola) a spôsob ukončenia EA.
3. Výklad pojmov:
Pre účely použitia EA sú zakladné pojmy definované takto:
- Minimálny krok – je minimálna hodnota, o ktorú musí uchádzač jednorázovo zmeniť hodnotu kritéria. Hodnota minimálneho kroku sa vypočíta z najlepšej ponuky. Táto hodnota sa v elektronickej aukcii uplatňuje od svojej ponuky.
- Limit – je hraničná hodnota, ktorú obstarávateľ akceptuje pri predkladaní nových kritérií.
- Etapa EA – časový úsek, o ktorý sa elektronická aukcia predĺži pri zmene poradia na prvom mieste v EA. Tento časový úsek sa pripočíta k času, ktorý ostáva do konca EA pri zmene poradia na prvom mieste. - Počet etáp EA – maximálny počet etáp, ktoré sú povolené v priebehu EA.
- Testovacia elektronická aukcia – prebieha hodinu pred elektronickou aukciou. Účastníci si počas tejto aukcie môžu vyskúšať prácu v prostredí EA. Po ukončení testovacej EA sa automaticky spustí elektronická aukcia a hodnoty kritérií a prvkov sa nastavia na pôvodné hodnoty.
4. Informácie týkajúce sa elektronickej aukcie podľa § 43 ods. 5 ZVO:
- EA sa bude vykonávať prostredníctvom elektronického aukčného portálu www.evob.sk (ďalej len EVOB).
- Kritériá, ktorých hodnoty budú predmetom EA:
- Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka
1.1 Najnižšia fakturovaná cena stravovacieho kupónu (ďalej SK) v nominálnej hodnote (ďalej NH) 3,00 €.
najnižšia hodnota - hodnota 100 bodov,
1.2 Najnižšia fakturovaná cena stravovacieho kupónu (ďalej SK) v nominálnej hodnote (ďalej NH) 3,30 €.
najnižšia hodnota - hodnota 100 bodov,
1.3 Zmluvná doba dodania stravovacích poukážok objednávateľovi v hodinách (s maximálnym rozlíšením na 30 minút, napr. 36.00 hodín, 12 hodín 30 minút a podobne) od termínu nahlásenia objednávky v lehote menšej ako 48 hodín od nahlásenia objednávky.
najvyššia hodnota – hodnota 100 bodov,
1.4 Stanovenie váhovosti jednotlivých kritérií:
1.4.1 Váhovosť kritéria v bode 1.1 – 45%
1.4.2 Váhovosť kritéria v bode 1.2 – 45%
1.4.3 Váhovosť kritéria v bode 1.3 – 10%
- Spôsob vyhodnotenia ponúk bude nasledovný: 2.3 Pri vyhodnocovaní kritérii podľa bodov 1.1 až 1.3 bude použitý nasledovný postup:
2.3.1 V bode 1.1 - Najnižšia fakturovaná cena SK v NH 3,30 € dostane 100 bodov, ďalšia vyššia cena ďalšieho uchádzača bude mať hodnotu vypočítanú nasledovne:
- fakturovaná cena uchádzača s najnižšou cenou sa vydelí fakturovanou cenou ďalšieho uchádzača a vynásobí sa počtom bodov 100 (max. hodnotou). Vykoná sa zaokrúhlenie na dve desatinné miesta. Vypočítané číslo je bodová hodnota zodpovedajúca predloženej cenovej ponuke v tomto kritériu. Následne, podľa % váhovosti sa vypočíta konečné bodové hodnotenie položky v tomto kritériu nasledovným spôsobom: vypočítané číslo sa vynásobí % váhovosti a vydelí číslom 100. Rovnako sa postupuje pri ponukách ostatných uchádzačov. Vypočítané číslo je bodová hodnota zodpovedajúca predloženej ponuke v tomto podkritériu. Takýmto spôsobom sa vypočítajú ostatné bodové hodnoty ďalších uchádzačov.
2.3.2 V bode 1.2 - Najnižšia fakturovaná cena SK v NH 3,00 € dostane 100 bodov, ďalšia vyššia cena ďalšieho uchádzača bude mať hodnotu vypočítanú nasledovne:
- fakturovaná cena uchádzača s najnižšou cenou sa vydelí fakturovanou cenou ďalšieho uchádzača a vynásobí sa počtom bodov 100 (max. hodnotou). Vykoná sa zaokrúhlenie na dve desatinné miesta. Vypočítané číslo je bodová hodnota zodpovedajúca predloženej cenovej ponuke v tomto kritériu. Následne, podľa % váhovosti sa vypočíta konečné bodové hodnotenie položky v tomto kritériu nasledovným spôsobom: vypočítané číslo sa vynásobí % váhovosti a vydelí číslom 100. Rovnako sa postupuje pri ponukách ostatných uchádzačov. Vypočítané číslo je bodová hodnota zodpovedajúca predloženej ponuke v tomto podkritériu. Takýmto spôsobom sa vypočítajú ostatné bodové hodnoty ďalších uchádzačov.
2.3.3 V bode 1.3 – Najnižšia hodnota doby dodania stravovacích poukážok v hodinách dostane 100 bodov. Počet bodov ďalšieho uchádzača sa vypočíta vydelením hodnoty najnižšej doby dodania stravovacích poukážok tohto uchádzača a vynásobí sa počtom bodov 100 (max. hodnotou). Vykoná sa zaokrúhlenie na dve desatinné miesta. Následne, podľa % váhovosti sa vypočíta konečné bodové hodnotenie položky v tomto kritériu nasledovným spôsobom: vypočítané číslo sa vynásobí % váhovosti a vydelí číslom 100. Rovnako sa postupuje pri ponukách ostatných uchádzačov.
Vypočítané číslo je bodová hodnota zodpovedajúca predloženej ponuke v tomto podkritériu. Takýmto spôsobom sa vypočítajú ostatné bodové hodnoty ďalších uchádzačov.
.
2.1 Vypočítané hodnoty v bodoch za 1.1, 1,2 a 1.3 kritérii u každého uchádzača sa spočítajú.
2.2 Vyhodnotenie spočíva v zostupnom usporiadaní súčtov bodov každého uchádzača, teda od najvyššej hodnoty po najnižšiu.
2.3 Uchádzač, ktorý zíkal najvyššie bodové ohodnotenie uspel v tomto verejnom obstarávaní. Ostatní uchádzači, ktorí sa umiestnili na ďalších miestach boli neúspešní.
- Limity hodnôt, ktoré možno predložiť, vyplývajúce z technických požiadaviek týkajúcich sa predmetu zákazky. Neuplatňujú sa
- Informácie, ktoré budú uchádzačom sprístupnené v priebehu EA:
- svoj návrh na plnenie kritérii, - svoje relatívne umiestnenie,
- návrh na plnenie kritérii uchádzača, ktorý je v relatívnom poradí na prvom mieste.
- Čas do konca EA
5. Dôležité informácie týkajúce sa priebehu EA:
- Trvanie EA: 30 minút
- Dĺžka etapy: 0 minút
- Počet etáp: 0
- Limit: neuplatňuje sa
- Minimálny krok pre jednotkovú cenu je stanovený na 0,01% z ponuky uchádzača, ktorý je v elektronickej aukcii na prvom mieste.
6. Ukončenie EA:
- Elektronická aukcia bude ukončená podľa § 43 článku 11 ods. a) zákonu č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní
- Elektronická aukcia bude prebiehať 30 minút bez možnosti predĺženia o etapy.
Uchádzač, ktorý zíka najvyššie bodové ohodnotenie uspeje v tomto verejnom obstarávaní. Ostatní uchádzači, ktorí sa umiestnili na ďalších miestach budú neúspešní.
7. Postup pri účasti v EA
Záujemcovi/uchádzačovi bude doručená elektronická výzva na účasť v elektronickej aukcii na e-mail, ktorý uviedol v ponuke. Súčasťou výzvy bude okrem informácií o EA aj internetový odkaz pre vstup do EA. Internetový odkaz bude aktívny hodinu pred časom začatia EA uvedením v elektronickej výzve. Internetový odkaz Vám umožní vstup do elektronickej aukcie a do testovacej elektronickej aukcie.
8. Potrebné technické vybavenie: - PC 1,6 MHz, 384 MB RAM, 200 GB HDD
- Počítač s operačným systémom Windows (98, 2000, ME, XP, Win 7).
- Širokopásmový prístup na Internet.
- Internetový prehliadač MS Internet Explorer ver. 6.x alebo Mozilla Firefox ver. 1.5. a vyššie verzie
- Internetový prehliadač musí podporovať 128 bitové SSL certifikáty pre šifrovanie komunikácie so serverom.
- Inštalovanú podporu jazyka Java minimálne ver. 1.4 integrovanú s internetovým prehliadačom (kontrola a stiahnutie).
- V internetovom prehliadači prednastavený jazyk "Slovenčina".
- V prípade nejasností detailnejšie informácie technického zabezpečenia elektronickej aukcie možno získať u pracovníkov centra podpory. 9. Spôsob riešenia nepredvídateľných situácií:
V prípade vzniku objektívnych problémov na strane verejného obstarávateľa (napr. výpadok elektrickej energie) si vyhradzuje právo verejný obstarávateľ elektronickú aukciu zopakovať za dodržania všetkých podmienok v zmysle zákona č.25/2006 o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
VS/OE/913/2012
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas:Dátum a čas: 03.12.2012 12:00
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas:Dátum a čas: 14.12.2012 11:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum:Dátum: 31.03.2013
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas:Dátum a čas: 14.12.2012 13:00
Miesto: Ústredný kontrolný a skúšobný ústav poľnohospodársky v Bratislave
Matúškova ul. č. 21,
833 16 Bratislava,
pavilón A,
zasadačka na 2. posch.
Dodatočné informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: 1 Na otváraní obálok s ponukami sa môžu zúčastniť oprávnení uchádzači podľa súťažných podkladov, ktorí predložili ponuky podľa súťažných podkladov.
2. Na otváraní obálok s ponukami môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou na jeho zastupovanie.
3 Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní obálok s ponukami platným výpisom z obchodného registra alebo živnostenským oprávnením a preukazom totožnosti. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a splnomocnením na zastupovanie platným výpisom z obchodného registra alebo živnostenským oprávnením uchádzača .
4 Na otváraní obálok s ponukami za účasti uchádzačov podľa súťažných podkladov sa všetkým zúčastneným z predložených ponúk zverejnia názvy alebo obchodné mená, adresy alebo sídla všetkých uchádzačov a ich návrhy na plnenie jednotlivých kritérií, určených verejným obstarávateľom na hodnotenie ponúk.
5 Všetkým uchádzačom podľa súžažných podkladov, ktorí predložili ponuky podľa podľa súťažných podkladov, bude doručený záznam z otvárania obálok s ponukami s uvedením zoznamu uchádzačov a ich návrhov na plnenie jednotlivých kritérií určených verejným obstarávateľom na hodnotenie ponúk.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 820 04 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 820 04 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
29.10.2012

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité