Oznámenie 12991 - MSS

Obsah

12991 - MSS
Vestník č. 208/2012 - 30.10.2012

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Technická univerzita vo Zvolene - Rektorát
IČO: 00397440
T.G.Masaryka 24, 960 53 Zvolen

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Vysokoškolský lesnícky podnik, Študentská 20, 960 16 Zvolen
Kontaktná osoba: Ing. Rastislav Marko
Mobil: +421 907673660
Telefón: +421 455206111
Fax: +421 455206845
Email: rastislav.marko@tuzvo.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.tuzvo.sk
Ďalšie informácie možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Organizácia riadená verejným právom
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 6 ods. 1 písm. d)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Vzdelávanie
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Zabezpečenie stravných poukážok
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
17
Hlavné miesto poskytovania služieb: Reštauračné zariadenia v okrese Zvolen.
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK032
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Verejný obstarávateľ požaduje v súlade s ustanovením § 152 Zákonníka práce a v súlade s ustanovením § 75 zákona NR SR č. 312/2001 Z.z. o štátnej službe a o zmene a doplnení niektorých zákonov zabezpečenie poskytovania stravovania pre svojich zamestnancov prostredníctvom stravných poukážok u zmluvných dodávateľov uchádzača, ktorí sú oprávnení poskytovať stravovacie služby a uchádzač má s nimi uzatvorený platný zmluvný vzťah. Stravná poukážka musí byť označená nominálnou hodnotou, kalendárnym rokom jej platnosti, číselným alebo čiarovým kódom, termoaktívnym bodom a vodotlačou.
Nominálne hodnoty stravných poukážok sú 3,60 EUR a 3,20 EUR.
Celková predpokladané množstvo stravných poukážok, odobratých počas zmluvného obdobia je cca 33 750 ks (cca 1 250 ks/mesačne) poukážok v nominálnej hodnote 3,60 EUR a 14 850 ks (cca 550 ks/mesačne), v nominálnej hodnote 3,20 EUR.
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 55523000-2
II.1.7. Rozdelenie na časti
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Celková predpokladané množstvo stravných poukážok, odobratých počas zmluvného obdobia je cca 33 750 ks (cca 1 250 ks/mesačne) poukážok v nominálnej hodnote 3,60 EUR a 14 850 ks (cca 550 ks/mesačne), v nominálnej hodnote 3,20 EUR.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 175 000,0000 EUR
II.2.2. Opcie
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Hodnota: 27
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Predmet obstarávania bude financovaný z vlastných zdrojov obstarávateľa. Obstarávateľ neposkytuje preddavok. Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia.
III.1.3. Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva
Ponuku môžu predkladať fyzické, právnické osoby alebo skupina fyzických alebo právnických osôb, vystupujúcich voči verejnému obstarávateľovi spoločne. V prípade, že je uchádzačom skupina, takýto uchádzač je povinný predložiť doklad podpísaný všetkými členmi skupiny o nominovaní vedúceho člena oprávneného konať v mene ostatných členov skupiny v súvislosti s touto zákazkou. V prípade ak bude ponuka skupiny uchádzačov vyhodnotená ako úspešná, táto skupina bude povinná vytvoriť právny vzťah – združenie podľa relevantných ustanovení súkromného práva. Z dokumentácie preukazujúcej vznik právneho vzťahu musí byť jasné a zrejme, ako sú stanovené vzájomné práva a povinnosti, kto akou časťou sa bude na plnení podieľať a skutočnosť, že všetci členovia takéhoto právneho vzťahu ručia za záväzky spoločne a nerozdielne.
III.1.4. Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 26 ods. 1, písm. a) až g) zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže podľa § 26 ods. 2 písm. a) až e), resp. ods. 3 a 4, prípadne potvrdením o zapísaní do zoznamu podnikateľov podľa § 128 ods.1. Doklady musia byť predložené ako originály alebo overené kópie, nie staršie ako tri mesiace ku dňu predkladania ponúk.
Odôvodnenie primeranosti: podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia určil verejný obstarávateľv súlade s povinným ustanovením § 26 zákona a potreby identifikácie uchádzača.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač v ponuke preukazuje svoje finančné a ekonomické postavenie podľa § 27 ods.1, písm. a) zákona o verejnom obstarávaní: doložením vyjadrenia banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktoré obsahuje potvrdenie banky o tom, že záujemca nebol za posledné tri roky v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár a jeho bankový účet (účty) nebol predmetom exekúcie - doklad musí byť predložený v origináli, prípadne jeho úradne overená kópia, dátum vystavenia nesmie byť starší ako tri mesiace ku dňu predloženia ponuky. Výpis z účtu nenahrádza požadovaný doklad. Súčasne treba k vyjadreniu predložiť aj čestné vyhlásenie štatutárneho orgánu uchádzača, že má zriadený účet (účty) iba v banke (bankách), od ktorých predložil požadované vyjadrenie.
Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté.
Odôvodnenie primeranosti: Vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky, spôsob úhrad faktúr a stanovenú lehotu splatnosti faktúr je potrebné, aby uchádzač preukázal svoju schopnosť pokryť finančné náklady spojené s plynulým plnením predmetu zákazky.
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač v ponuke preukazuje svoju technickú spôsobilosť na dodanie predmetu obstarávania podľa § 28 ods.1, písm. a) zákona o verejnom obstarávaní zoznamom poskytnutých služieb rovnakého charakteru poskytnutých za predchádzajúce tri roky s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov.
Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písme. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté.
Odôvodnenie primeranosti: Vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky, pre ktorý bude uchádzač dodávať službu je potrebné, aby mal uchádzač v predmetnej oblasti dostatočné skúsenosti s realizáciou obdobných služieb. Zoznam úspešne realizovaných zmlúv má garantovať odborné, kvalitné a spoľahlivé plnenie zákazky ako aj preukázanie skúsenosti uchádzača s plnením zmlúv rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky a to s prihliadnutím na jeho rozsah.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač musí preukázať minimálne tri referencie v každom roku v minimálnej hodnote 60 000 EUR bez DPH, potvrdené zmluvným partnerom.
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.1. Poskytovanie služby je vyhradené pre určitú profesiu
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.2. Vyžaduje sa, aby právnické osoby uviedli mená a odbornú kvalifikáciu osôb zodpovedných za poskytnutie služby
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
Ak áno, ďalšie informácie o elektronickej aukcii: Pri vyhodnocovaní ponúk bude použitá elektronická aukcia podľa § 43 zákona. Podmienky elektronickej aukcie budú bližšie uvedené súťažných podkladov.
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
29102012vslp
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas:Dátum a čas: 16.11.2012 14:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
29.11.2012 08:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum:Dátum: 28.02.2013
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas:Dátum a čas: 29.11.2012 09:00
Miesto (ak sa uplatňuje)
Zasadačka budovy Vysokoškolského lesníckeho podniku, Študentská 20, 960 16 Zvolen.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk (ak sa uplatňuje)
Vzhľadom na to, že verejný obstarávateľ použije elektronickú aukciu, bude otváranie obálok neverejné.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.3. Ďalšie informácie
Nie sú.
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
29.10.2012

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité