Oznámenie 13086 - MSS

Obsah

13086 - MSS
Vestník č. 209/2012 - 31.10.2012

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
AREKO, s.r.o.
IČO: 31377530
Tomanova 35, 831 07 Bratislava-Vajnory

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Tomanova 35, Bratislava 831 07
Kontaktná osoba: Ing. Zuzana Račeková
Mobil: +421 903425997
Telefón: +421 243634044
Fax: +421 243634044
Email: areko@areko.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.areko.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.areko.sk
Ďalšie informácie možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): Právnická osoba podľa odseku 1 písm. d) osoba,ktorá je úplne alebo z väčšej časti financovaná verejným obstarávateľom podľa odseku 1 písm. a)
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 7 ods. 1
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): montáž a opravy potrubí a príslušenstva pre rozvod vody a kanalizácie
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Zavedenie systému manažérstva kvality a environmentálneho manažérstva
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
11
Hlavné miesto poskytovania služieb: AREKO, s.r.o., Tomanova 35, Bratislava 831 07
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK010
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
1.Školenie pracovníkov vrcholového vedenia organizácie a pracovníkov poverených úlohami pri budovaní Systému manažérstva kvality a Environmentálneho systému manažérstva o požiadavkách STN EN ISO 9001 a STN EN ISO 14 001. 2.Vykonanie analýzy súčasného stavu Systému manažérstva kvality a Environmentálneho systému manažérstva, procesov spoločnosti a doteraz platných a používaných dokumentov z hľadiska požiadaviek STN EN ISO 9001 a STN EN ISO 14 001. 3.Stanovenie koncepcie projektu budovania a zavádzania Systému manažérstva kvality a Environmentálneho systému manažérstva v organizácií a vypracovanie harmonogramu postupu prác, definovanie procesov, generovanie mapy procesov a environmentálnych aspektov. 4.Oboznámenie vedenia organizácie s analýzou súčasného stavu Systému manažérstva kvality , Environmentálneho systému manažérstva a navrhnutými opatreniami na odstránenie slabých miest. 5.Konzultácie s jednotlivými pracovníkmi pri vypracovávaní, preverovaní, schvaľovaní a registrovaní dokumentovaných postupov Systému manažérstva kvality a Environmentálneho systému manažérstva. 6.Konzultácie so zodpovednými pracovníkmi pri spracovaní príručky a pri kontrole jej úplnosti z hľadiska požiadaviek STN EN ISO 9001 a STN EN ISO 14 001. 7.Kontrola zavádzania jednotlivých prvkov Systému manažérstva kvality a Environmentálneho systému manažérstva do praxe s príslušnými zodpovednými pracovníkmi a účasť na certifikačnom audite. 8.Školenie interných audítorov a konzultácie pri príprave a vykonaní 1. Interného auditu Systému manažérstva kvality.
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 79411100-9
II.1.7. Rozdelenie na časti
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 18 684,0000 EUR
II.2.2. Opcie
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Hodnota: 8
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.1. Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka ponuky sa nevyžaduje
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Predmet plnenia zmluvy je spolufinancovaný z Európskeho fondu regionálneho rozvoja Operačný program Bratislavský kraj Opatrenie 2.1 Inovácie a technologické transfery (názov projektu: Zvýšenie konkurencieschopnosti spoločnosti AREKO, s.r.o. zavedením systému riadenia kvality, číslo zmluvy Z2232012014401). Spôsob financovania bude vykonávaný formou refundácie.
III.1.4. Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač musí predložiť doklad o oprávnení podnikať nie starší ako 3 mesiace ku dňu predloženia ponuky. Doklad o oprávnení podnikať môže byť nahradený platným potvrdením o zapísaní v zozname podnikateľov vedenom na úrade pre verejné obstarávanie. Uchádzač musí mať uzatvorené poistenie zodpovednosti za škodu minimálne do výšky 20 000 EUR o čom predloží platnú zmluvu uzatvorenú s poisťovňou.Obstarávateľ tieto doklady požaduje predložiť ako originály alebo úradne overené kópie.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač predloží čestné vyhlásenie o tom, že má zabezpečené dostatočné finančné zdroje na zabezpečenie realizácie zákazky.
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Zoznam minimálne troch realizovaných rovnakých, služieb, za posledné tri roky. Zoznam musí obsahovať údaje o zákazníkovi (meno, adresa a IČO), dátum zavedenia služby pre možnosť spätného overenia. Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
Odborná spôsobilosť zodpovednej osoby v oblasti systémov manažérstva kvality preukázaná platným certifikátom.
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.1. Poskytovanie služby je vyhradené pre určitú profesiu
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.2. Vyžaduje sa, aby právnické osoby uviedli mená a odbornú kvalifikáciu osôb zodpovedných za poskytnutie služby
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas:Dátum: 16.11.2012
Úhrada za súťažné podklady
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
03.12.2012 12:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum:Dátum: 31.07.2013
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas:Dátum a čas: 04.12.2012 10:00
Miesto (ak sa uplatňuje)
AREKO, s.r.o., Tomanova 35, 831 07 Bratislava
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk (ak sa uplatňuje)
Na otváraní ponúk sa môže zúčastniť každý uchádzač, ktorý predložil ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Uchádzač môže byť zastúpený osobou oprávnenou zúčastniť sa na otváraní ponúk za uchádzača. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní ponúk preukazom totožnosti. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a splnomocnením na zastupovanie.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Európsky fond regionálneho rozvoja Operačný program Bratislavský kraj Opatrenie 2.1 Inovácie a technologické transfery (názov projektu: Zvýšenie konkurencieschopnosti spoločnosti AREKO, s.r.o. zavedením systému riadenia kvality, číslo zmluvy Z2232012014401).
VI.3. Ďalšie informácie
Európsky fond regionálneho rozvoja Operačný program Bratislavský kraj Opatrenie 2.1 Inovácie a technologické transfery (názov projektu: Zvýšenie konkurencieschopnosti spoločnosti AREKO, s.r.o. zavedením systému riadenia kvality, číslo zmluvy Z2232012014401)
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
30.10.2012

Profil Obstarávateľa


Dôležité