Oznámenie 13087 - MSS

Obsah

13087 - MSS
Vestník č. 209/2012 - 31.10.2012

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Centrum právnej pomoci
IČO: 30798841
Námestie slobody 12, 810 05 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Námestie slobody 12, 810 05 Bratislava
Kontaktná osoba: Ľubica Babjaková
Telefón: +421 249683506
Fax: +421 249683508
Email: info@legalaid.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.legalaid.sk
Ďalšie informácie možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Organizácia riadená verejným právom
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 6 ods. 1 písm. d)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): Právne služby
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Nákup stravných poukážok k zabezpečeniu náhradnej formy stravovania zamestnancov
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
17
Hlavné miesto poskytovania služieb: 1. KANCELÁRIA BRATISLAVA, Námestie slobody 12, P.O. BOX 18, 810 05 Bratislava 15 2. KANCELÁRIA BANSKÁ BYSTRICA, Kukučínova 24, P.O. BOX 113, 974 01 Banská Bystrica 3. KANCELÁRIA HLOHOVEC, M. R. Štefánika 1, P.O. BOX 115, 920 01 Hlohovec 4. KANCELÁRIA KOŠICE, Moyzesova 18, P.O. BOX A11, 040 41 Košice 5. KANCELÁRIA ŽILINA , Národná 34 P.O. BOX B10, 011 00 Žilina 6. KANCELÁRIA TRENČÍN, Hviezdoslavova 3, P.O. BOX 504, 911 01 Trenčín 7. KANCELÁRIA LIPTOVSKÝ MIKULÁŠ, Námestie osloboditeľov 61/1, P.O. BOX 216, 031 01 Liptovský Mikuláš 8. KANCELÁRIA NITRA, Štefánikova trieda 88, P.O. BOX 7, 949 03 Nitra 3 9. KANCELÁRIA PREŠOV, Slovenská 40, 080 01 Prešov 10. KANCELÁRIA TVRDOŠÍN, Školská 165/2, 027 44 Tvrdošín, 11. KANCELÁRIA HUMENNÉ, Mierová 4, P.O. BOX 32, 066 01 Humenné 12. KANCELÁRIA SVIDNÍK, Sovietskych hrdinov 102, 089 01 Svidník 13. KANCELÁRIA RIMAVSKÁ SOBOTA, Námestie M. Tompu 2, 979 01 Rimavská Sobota
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK0
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Nákup stravných poukážok k zabezpečeniu náhradnej formy stravovania zamestnancov
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 55000000-0
II.1.7. Rozdelenie na časti
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Nákup stravných poukážok k zabezpečeniu náhradnej formy stravovania zamestnancov
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 68 000,0000 EUR
II.2.2. Opcie
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Hodnota: 12
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.1. Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka sa nevyžaduje.
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Predmet zákazky bude z finančných prostriedkov štátneho rozpočtu. Preddavky ani platba vopred sa nepripúšťa.
III.1.3. Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva
Uchádzačom môže byť fyzická osoba alebo právnická osoba vystupujúca voči verejnému obstarávateľovi samostatne alebo skupina fyzických osôb/právnických osôb vystupujúcich voči verejnému obstarávateľovi spoločne. Ak ponuku predloží skupina dodávateľov podľa § 31 zákona o verejnom obstarávaní ajej ponukabude prijatá, musí vytvoriť subjekt s právnou subjektivitou.
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
§ 26 ods.1 písm. a - f) zákona preukazuje sa dokladmi podla § 26 ods.2 písm. a - e) zákona c. 25/2006 Z. z.o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (dalej lenzákon). Podmienky úcasti podla § 26 ods. 1 zákona musí splnit každý uchádzac. Doklady uvedené v § 26 ods.2 zákona môže uchádzac nahradit predložením overenej kópie latného potvrdenia o zapísaní do zoznamupodnikatelov podla § 128 ods.1 zákona predložením úradne overenej kópie potvrdenia Úradu pre verejnéobstarávanie o zápise uchádzaca do zoznamu podnikatelov platnom ku dnu uplynutia lehoty na predkladanieponúk a podla bodu 1.7. casti A2 Podmienky úcasti uchádzacov sútažných podkladov. Doklady podla § 26 ods.1 zákona preukazujúce splnenie podmienok úcasti v zmysle § 26 ods. 2 zákona musia byt v origináloch alebov overených fotokópiách a doklady podla § 26 ods. 1 písm. a) až e) nesmú byt staršie ako 3 mesiace ku dnuuplynutia lehoty na predkladanie ponúk.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
1. Vyjadrenie banky (bánk), ktorej (ktorých) je uchádzac klientom, o schopnosti plnit financné záväzky, za roky2009, 2010 a 2011 nie staršie ako tri mesiace ku dnu predloženia ponuky. Vyjadrenie banky musí obsahovatúdaje o tom, že: - nebol v nepovolenom debete, - uchádzac v prípade splácania úveru dodržiava splátkový kalendár, - jeho bežný úcet nebol ku dnu vystavenia tohto vyjadrenia predmetom exekúcie. § 27 ods. 1 2. Cestné vyhlásenia uchádzaca, že v iných bankách nemá záväzky Odôvodnenie primeranosti podmienok úcasti: Požiadavka predložit vyjadrenie banky/bánk o schopnosti uchádzaca plnit svoje financné záväzky je primeraná a jej potreba sleduje ciel vybrat schopného poskytovatela, ktorý si plní všetky svoje záväzky vcas a riadne. § 27 ods. 1 3. Predložením výkazov ziskov a strát (právnické osoby) alebo výkaz o príjmoch a výdavkoch (fyzickej osoby) za predchádzajúce tri roky, t. j. roky 2009, 2010 a 2011 spolu s minimálnym obratom vo výške 200 000,00 EUR (slovom: dvesto päťnásť tisíc EUR) alebo ekvivalentná výška v cudzej mene - pričom k prepočtu SKK na EUR sa použije kurz Národnej banky Slovenska ku dňu 31. 12. príslušného roka, t.j. za rok 2008 je kurz NBS k 31.12.2008 vo výške 1 EUR = 30,126 SKK. K prepočtu cudzej meny na EUR sa použije kurz Európskej centrálnej banky ku dňu 31.12. príslušného roka. V prípade, že uchádzač prevádzkuje svoju činnosť v niektorom roku kratšie obdobie, preukáže výšku obratu pomerne k dĺžke prevádzkovania činnosti (napr. ak prevádzkuje činnosť 8 mesiacov v niektorom roku, potom požadovaná výška obratu je 200 000,00/12 mesiacov * 8 mesiacov = 100 000,00 EUR). Odôvodnenie primeranosti podmienok úcasti: Verejný obstarávatel vyžaduje predloženie uvedených dokladov za úcelom preverenia stability spolocnosti, schopnosti zrealizovat zákazku požadovaného rozsahu a schopnosti pokryt financné áklady spojené s plnenímpredmetu zákazky vzhladom na redpokladanú hodnotu zákazky a lehotu splatnosti faktúr.
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
§ 28 ods. 1 písm. a) zákona1. zoznam dodávok tovaru alebo služieb za predchádzajúce tri roky (2009, 2010 a 2011) s uvedením cien, lehôt dodania aodberatelov; ak odberatelom a) bol verejný obstarávatel podla zákona, dôkaz o plnení zmlúv potvrdí tento verejný obstarávateľ, b) bola iná osoba ako verejný obstarávatel, dôkaz o plnení zmlúv potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzaca alebo záujemcu o ich dodaníí. Predložený zoznam zmlúv musí obsahovat: - obchodné meno alebo názov odberatela, kontakt na odberatela, kde je možné informácie overit, - sídlo objednávatela, -názov predmetu plnenia zmluvy, strucný opis, - zmluvná cena a zmluvná lehota dodania. Odôvodnenie primeranosti podmienky úcasti: Zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky má garantovat odborné a kvalitné plnenie redmetu zákazky ako aj preukázanie skúsenosti uchádzaca s plnením zmlúv rovnakého charakteru ako je predmet zákazky a to s prihliadnutím na financný objem požadovaného predmetu zákazky
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.1. Poskytovanie služby je vyhradené pre určitú profesiu
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.2. Vyžaduje sa, aby právnické osoby uviedli mená a odbornú kvalifikáciu osôb zodpovedných za poskytnutie služby
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska
kritérií uvedených ďalej (kritériá na vyhodnotenie ponúk je potrebné uviesť s ich relatívnou váhou alebo v zostupnom poradí dôležitosti, ak nemožno z preukázateľných dôvodov uviesť ich relatívnu váhu)
1. Cena (výška odplaty) - 50
2. Úhrnný počet zariadení - 30
3. Lehota doručenia v hodinách - 20
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
001/2012
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas:Dátum a čas: 09.11.2012 12:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
03.12.2012 10:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum:Dátum: 31.01.2013
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas:Dátum a čas: 03.12.2012 10:10
Miesto (ak sa uplatňuje)
Centrum právnej pomoci, Námestie slobody12, 810 05 Bratislava v zasadacej miestnosti verejného obstarávateľa na I. posch. č. dverí 103.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk (ak sa uplatňuje)
Štatutárni zástupcovia uchádzacov, ktorí predložia sútažnú ponuku, alebo nimi poverení zástupcovia.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
30.10.2012

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité