Oznámenie 13139 - MSS

Obsah

13139 - MSS
Vestník č. 210/2012 - 02.11.2012

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Agentúra Ministerstva školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky pre štrukturálne fondy EÚ
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31819494
Hanulova 5/B, 841 01 Bratislava-Dúbravka

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Agentúra Ministerstva školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky pre štrukturálne fondy EÚ Hanulova 5/B 841 01 Bratislava
Kontaktná osoba: Ladislav Molnár
Telefón: +421 907673361
Email: ladislav.molnar@asfeu.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Štátna agentúra/úrad
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Všeobecné verejné služby
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Televízne relácie a reklamné spoty
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služieb č. 26
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Agentúra Ministerstva školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky pre štrukturálne fondy EÚ Hanulova 5/B 841 01 Bratislava
Kód NUTS SK01
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa verejnú zákazku
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je výroba dvoch typov relácií cyklus informačných relácií pozostávajúcich z 12 dielov (stopáž jedného dielu 13 minút), ktorých obsahom bude prezentácia vybraných projektov z operačného programu Vzdelávanie (financovaného z Európskeho sociálneho fondu) a operačného programu Výskum a vývoj (financovaného z Európskeho fondu regionálneho rozvoja) a výroby reklamného TV spot v rozsahu 30 sekúnd. Predmetom zákazky je aj návrh mediálneho plánu vysielania a zabezpečenia vysielacieho času vo verejnoprávnej televízii pre cyklus informačných relácií a návrh mediálneho plánu vysielania reklamných TV spotov v troch televíziách s najväčšou sledovanosťou a jednej televízii zameranej na spravodajstvo a publicistiku s celoslovenskou pôsobnosťou.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 92111200-4
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 92220000-9, 92221000-6
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
Predpokladaná hodnota zákazky celkom predstavuje 490 000,- EUR
Hodnota 490 000,0000 EUR
II.2.2) Informácie o opciách
II.2.3) Informácie o obnovenom obstarávaní
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 11
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z prostriedkov štátneho rozpočtu.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač alebo každý člen skupiny dodávateľov musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Splnenie požadovaných podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia uchádzač preukáže predložením dokladov podľa § 26 ods. 2, 4, a 5 zákona o verejnom obstarávaní. Tieto doklady je podľa § 128 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní uchádzač oprávnený nahradiť predložením platného potvrdenia úradu o zapísaní do zoznamu podnikateľov, resp. predložením úradne overenej kópie potvrdenia úradu o zapísaní do zoznamu podnikateľov.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač musí preukázať finančné a ekonomické postavenie podľa § 27 ods.1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní predložením originálov, alebo úradne overených kópií nasledovných dokladov: 1. Vyjadrením každej banky, alebo pobočky zahraničnej banky, v ktorej má zriadené účty, o schopnosti plniť finančné záväzky, nie starším ako 3 mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. Vyjadrenie banky musí obsahovať nasledovné údaje: 1.1 uchádzač nie je v nepovolenom debete, 1.2 v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár, 1.3 jeho bežný účet nebol, resp. nie je predmetom exekúcie. 2. Uchádzač predloží čestné vyhlásenie, že v inej banke, resp. iných bankách ako tých, ktorých vyjadrenia predložil, nemá vedené účty, resp. nemá žiadne záväzky. Vyhlásenie musí byť podpísané uchádzačom alebo osobou oprávnenou konať v mene uchádzača a nesmie byť staršie ako jeden mesiac ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukáže záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa §26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti a potreby jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa §32 ods. zákona o verejnom obstarávaní: Možnosť určenia uvedených podmienok účasti vyplýva zo zákona o verejnom obstarávaní. Určené podmienky účasti preukazujú stav ekonomickej a finančnej situácie uchádzača vo vzťahu k schopnosti uchádzača bezproblémovo zabezpečiť plnenie predmetu zákazky.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač musí preukázať technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť podľa § 28 zákona o verejnom obstarávaní predložením originálov, alebo úradne overených kópií nasledovných dokladov I. podľa § 28 ods. 1 písm. a) zoznamom dodávok poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky 2009,2010 a 2011 s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov. Ak odberateľom: 1. bol verejný obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz potvrdí verejný obstarávateľ, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, uchádzač/záujemca predloží vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní s odôvodnením prečo mu referencia nemohla byť poskytnutá. II. podľa § 28 ods.1 písm. d) zákona, predložením opatrení použitých na zabezpečenie kvality
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
I. Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač preukázal zoznamom o poskytnutých službách rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky na poskytnutie služby (t.j. pri výrobe resp. produkcii televíznych relácií alebo reklamných televíznych spotov) v rokoch 2009, 2010 a 2011 podpísaný uchádzačom alebo osobou oprávnenou konať v mene uchádzača, s uvedením: 1.1. názvu alebo obchodného mena odberateľa, 1.2. adresy sídla odberateľa alebo miesta podnikania odberateľa, 1.3. názvu zmluvy. Zoznam zmlúv musí byť podpísaný uchádzačom alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača. 2. Referenčné listy potvrdenia odberateľov uvedených v zozname zmlúv predloženom podľa bodu 1., ktoré musia obsahovať: 2.1. názov alebo obchodné meno odberateľa, 2.2. adresu sídla odberateľa alebo miesta podnikania odberateľa, 2.3. IČO odberateľa, 2.4. predmet zmluvy a jeho stručný opis, 2.5. finančný objem zrealizovaných zmlúv uvedených v zozname za preukazované obdobie, pričom v zozname musí byť aspoň jedna zákazka v minimálnej výške 150 000 EUR bez DPH, 2.6 potvrdenia odberateľa (odberateľov) o splnení každej zmluvy uvedenej v zozname, 2.6.1 ak odberateľom bol verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ, 2.6.2 ak odberateľom bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača o ich dodaní, 2.7 kontaktné adresy odberateľov vrátane telefónnych čísiel osôb, u ktorých je možné overenie predkladaných informácií. Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti využiť technické alebo odborné kapacity inej osoby bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukáže záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej kapacity musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti a potreby jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. zákona o verejnom obstarávaní: Možnosť určenej podmienky účasti vyplýva zo zákona o verejnom obstarávaní, rozsah požiadavky je primeraný na preukázanie skúsenosti a schopnosti uchádzača plniť predmet zákazky v požadovanom rozsahu, objeme a čase. II. Uchádzač splnenie podmienky preukáže certifikátom kvality vydaným nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem zabezpečenia kvality v zmysle § 29 zákona. Certifikát kvality vydaný nezávislou inštitúciou, musí zodpovedať norme EN ISO 9001:2008 alebo vyššie vo vzťahu k predmetu zákazky, t.j. výroba resp. produkcia televíznych relácií a spotov. Verejný obstarávateľ uzná predloženie príslušného certifikátu riadenia kvality, alebo predloží doklad, že je v procese certifikácie a opíše vlastný systém riadenia kvality alebo uchádzač iba opíše vlastný systém riadenia kvality. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
III.3) OSOBITNÉ PODMIENKY PRE ZÁKAZKY NA POSKYTOVANIE SLUŽIEB
III.3.1) Informácie o konkrétnej profesii
III.3.2) Pracovníci zodpovední za poskytnutie služby
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Elektronická aukcia sa uskutoční podľa § 43 zákona č. 25/2006 Z. z. Podrobné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
005/2012
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas:Dátum a čas: 20.11.2012 15:00
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas:Dátum a čas: 17.12.2012 10:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum:Dátum: 30.04.2013
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas:Dátum a čas: 17.12.2012 11:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Súťažné podklady si záujemcovia môžu prevziať na základe písomnej požiadavky. Ak bola žiadosť o súťažné podklady zaslaná e-mailom, uchádzač musí žiadosť doručiť aj poštou. Poskytovanie súťažných podkladov poštou alebo osobne na adrese verejného obstarávateľa. Súťažné podklady sa budú osobne poskytovať do 19. novembra 2012 do 15.00 hod.: v pracovných dňoch od 8.00 hod do:15.00. 2012 v pracovnom čase , v pracovné dni od 08:00 do 15:00 hod. s prestávkou od 11:30 do 12:00 hod. Ponuku je potrebné vypracovať v zmysle Súťažných podkladov.
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 820 04 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 820 04 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
30.10.2012

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité