Oznámenie 13136 - MSS

Obsah

13136 - MSS
Vestník č. 210/2012 - 02.11.2012

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Qintec s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36738964
Hajdóczyho 1, 917 01 Trnava

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Qintec s.r.o., Hajdóczyho 1, 917 01 Trnava
Kontaktná osoba: Radoslav Drobný
Mobil: +421 917558404
Telefón: +421 917558404
Email: radoslav.drobny@qintec.sk
Internetová adresa (internetové adresy): http://www.qintec.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ: Osoba podľa §7 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z.z.
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Iné (uveďte)
Iný predmet: Informačné technológie
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Zmluvný výskum a expertízy v rámci projektu MONES
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služieb č. 8
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Trnava
Kód NUTS SK021
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa verejnú zákazku
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky zmluvný výskum a vypracovanie expertíz v rámci realizácie projektu MONES.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 73000000-2
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 73110000-6, 73111000-3, 71319000-7
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
Predmetom zákazky zmluvný výskum a vypracovanie expertíz v rámci realizácie projektu MONES. Zmluvný výskum sa týka nasl. oblastí: Zmluvný výskum možností vytvorenia autodiagnostických funkcionalít meracích jednotiek, Zmluvný výskum možností zvýšenia diagnostikovateľnosti meracích jednotiek, Zmluvný výskum možností zvýšenia spoľahlivosti bezdrôtového prenosu medzi mobilnými jednotkami a centrom riadenia zberu dát, Zmluvný výskum a testovanie redundancie prenosových kanálov s podporou retranslácie medzi centrom pre riadenie zberu údajov a ich vyhodnocovanie a meracími jednotkami, Zmluvný výskum a testovania optimalizácie prenosu meraných dát v reálnom čase s ohľadom na objem prenášaných dát medzi centrom pre riadenie zberu údajov a ich vyhodnocovanie a meracími jednotkami, Zmluvný výskum možností využitia autonómnych jednotiek pre mobilný zber a prenos údajov v oblastiach s možným únikom človeku nebezpečných látok, Expertíza testovania bezpečnosti prenosových kanálov medzi centrom pre riadenie zberu údajov a ich vyhodnocovanie a klientskymi pracoviskami prostredníctvom siete internet, Expertíza testovania účinnosti, spoľahlivosti a bezpečnosti klastrového riešenia centra pre riadenie zberu údajov a ich vyhodnocovanie.
Hodnota 307 000,0000 EUR
II.2.2) Informácie o opciách
II.2.3) Informácie o obnovenom obstarávaní
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 12
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku v zmysle zákona o verejnom obstarávaní vo výške 15.000,- EUR. Spôsob zloženia zábezpeky upravujú súťažné podklady.
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z Operačného programu Výskum a vývoj a z vlastných prostriedkov verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ neposkytuje preddavky. Splatnosť faktúr je min. 180 dní.
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Verejný obstarávateľ nepožaduje od skupiny uchádzačov vytvorenie osobitnej právnej formy. Členovia skupiny dodávateľov musia stanoviť lídra skupiny, ktorý bude mať na základe splnomocnenia od všetkých členov skupiny, predloženého v ponuke, právo konať v mene skupiny, prijímať pokyny, predkladať ponuku, podpísať zmluvu a bude zodpovedať za komunikáciu v procese verejného obstarávania.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti, týkajúcich sa osobného postavenia podľa §26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z.z. v znení neskorších predpisov predložením dokladov podľa §26 ods. 2, resp. ods. 4, 5, alebo §128 ods. 1, a to v súlade s §19 ods. 3 uvedeného zákona. Doklady musia byt predložené ako originály, alebo overené fotokópie.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač musí v ponuke predložit nasledujúce informácie a dokumenty, ktorými preukazuje svoje finančné alebo ekonomické postavenie podľa §27 zákona c. 25/2006 Z.z. a preukáže ich predložením originálnych dokladov alebo ich overených kópií:
a) dosiahnutý obrat v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka za posledné 3 hospodárske roky (2009,2010,2011) podľa §27 ods. 1 písm. d) zákona 25/2006 Z.z.; preukazuje výkazom ziskov a strát, alebo výkazom o príjmoch a výdavkoch za posledné 3 hospodárske roky podľa platných právnych predpisov, overeným príslušným správcom dane resp. príslušnou inštitúciou podla krajiny sídla záujemcu
b) vyjadrením banky/bánk, ktorej/ktorých je uchádzač klientom o schopnosti plniť finančné záväzky podľa §27 ods. 1 písm. a) zákona 25/2006 Z.z., ktoré musí obsahovať informácie o tom, že uchádzač je klientom banky, v prípade splácania úveru dodržiava splátkový kalendár, jeho bežný účet nie je predmetom exekúcie, že si plní voči banke všetky záväzky
c) čestné vyhlásenie podpísané osobou oprávnenou konať v mene uchádzača, v ktorom uchádzač vyhlási, že nemá otvorený účet a záväzky v inej banke/bankách okrem tej/tých, od ktorej/ktorých predložil vyššie uvedené potvrdenie/potvrdenia.
V prípade, že uchádzač využije na preukázanie finančného a ekonomického postavenia finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah záujemca musí verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia v súlade s § 27 ods. 2 zák. č. 25/2006 Z. z. v znení neskorších predpisov.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia v súlade s § 31 ods. 3, resp. 4 zákona č. 25/2006 Z. z. v znení neskorších predpisov.
V súlade s ustanovením § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní, verejný obstarávatel odôvodnuje primeranosť každej určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia nasledovne: Všetky podmienky ekonomického a finančného postavenia sledujú cieľ nájsť schopného dodávateľa, ktorý si plní všetky svoje záväzky včas a riadne a je schopný prefinancovať predmet zákazky v lehote splatnosti faktúr. Podmienky sú požadované v súlade s ustanovením a odporúčaním §27 zákona o verejnom obstarávaní a sú primerané v porovnaní s predpokladanou hodnotou zákazky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
a) obrat v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, vo výške minimálne 1.500.000 EUR za posledné 3 roky, alebo ekvivalent v inej mene prepočítaný na Euro podla kurzu ECB k dátumu ukoncenia daného hospodárskeho roku.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Záujemca v zmysle §28 zákona č. 25/2006 Z.z. dokumentuje svoju odbornú alebo technickú spôsobilosť predložením originálnych dokladov alebo ich overených kópií nasledovne:
a) zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky (2009,2010,2011) s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní.
b) Odbornú spôsobilosť preukáže uchádzač údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii zamestnancov, ktorí budú zabezpečovať jednotlivé služby. Tieto údaje pozostávajú zo životopisu zamestnanca a kópií relevantných certifikátov preukazujúcich jeho odbornosť.
V súlade s ustanovením § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní, verejný obstarávateľ odôvodňuje primeranosť každej určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia nasledovne: Predmetné podmienky vyplývajú z §28 ZVO a verejný obstarávateľ sa týmito požiadavkami usiluje preukázať potrebné technické zdroje uchádzača pre danú zákazku, preveriť primerané skúsenosti pri realizovaní služieb rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti, ako je predmet zákazky.
V prípade, že uchádzač využije na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v čase podania ponúk, je uchádzač povinný verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté.
Skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, preukazuje splnenie podmienok účasti podľa tohto bodu za všetkých členov skupiny spoločne.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
a) min. 3 referencie na poskytnuté služby, pre každú z nich v min. objeme 50 000 EUR bez DPH
b) Kľúčový expert č.1 – Projektový manažér
- minimálne 3-ročné skúsenosti (prax) s riadením projektov v oblasti informačných technológií v pozícii projektového manažéra; túto podmienku účasti záujemca u experta preukáže životopisom;
- minimálne 3 praktické skúsenosti s riadením projektov podobného typu a veľkosti ako je predmet zákazky; túto podmienku účasti záujemca u experta preukáže zoznamom projektov - držiteľ certifikátu projektového riadenia (manažmentu), napr. PMI, PMP, PRINCE 2 alebo ekvivalentný; túto podmienku účasti záujemca u experta preukáže platným certifikátom.
Kľúčový expert č.2 – Technologický expert
- minimálne vysokoškolské vzdelanie technického alebo elektrotechnického zamerania; túto podmienku účasti záujemca u experta preukáže platným diplomom alebo iným relevantným ekvivalentným dokumentom
- minimálne 3 praktické skúsenosti s realizáciou projektu rozsahu porovnateľnom k predmetu zákazky v pozícii technologického experta; túto podmienku účasti záujemca preukáže životopisom so zoznamom realizovaných projektov.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
III.3) OSOBITNÉ PODMIENKY PRE ZÁKAZKY NA POSKYTOVANIE SLUŽIEB
III.3.1) Informácie o konkrétnej profesii
III.3.2) Pracovníci zodpovední za poskytnutie služby
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Elektronická aukcia sa uskutoční podľa § 43 zákona č. 25/2006 Z.z. Podrobné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. V prípade, že po úplnom vyhodnotení ponúk zostane k dispozícii iba jedna ponuka, ktorá splní všetky podmienky a požiadavky verejného obstarávateľa, elektronická aukcia sa nebude konať. Takáto ponuka bude považovaná za úspešnú a uchádzač obdrží známenie o úspešnosti jeho ponuky.
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
Qintec 2/2012
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
Ak áno Predbežné oznámenie
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2012/S 149-249223
z:z: 04.08.2012
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas:Dátum a čas: 23.11.2012 12:00
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas:Dátum a čas: 03.12.2012 09:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum:Dátum: 31.03.2013
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas:Dátum a čas: 03.12.2012 10:00
Miesto: Neuplatňuje sa.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Operačný program Výskum a vývoj
VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Komunikácia pri predkladaní žiadosti o súťažné podklady a poskytovaní vysvetlení a iné dorozumievanie medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa bude uskutočňovať výhradne elektronicky prostredníctvom portálu www.evo.gov.sk.
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 820 04 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 820 04 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
01.11.2012

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité